Emilia Sałacka-Mańka

Trenerka kompetencji miękkich z praktyką w biznesie i administracji, psycholożka. Certyfikowana trenerka biznesu, pasjonatka psychoedukacji. Certyfikowana konsultantka Extended DISC.

Emilia Sałacka-Mańka

PROFIL TRENERKI:

Doświadczenia zawodowe pozwalają jej doskonale rozumieć zarówno potrzeby klientów biznesowych, jak i wywodzących się z administracji publicznej. Od lat wspiera jednych i drugich w podnoszeniu na wyższy poziom kompetencji uczestników szkoleń. Motywuje i inspiruje ich do wprowadzania zmian.

DOŚWIADCZENIE

Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w obszarze HR, w środowisku biznesowym oraz w służbie cywilnej. Pracowała jako konsultant i rekruter w firmach doradztwa personalnego i agencji reklamy RTB (rekrutacje na stanowiska techniczne, IT, menedżerskie, marketingowe, administracyjne oraz wiele innych). Przygodę ze szkoleniami rozpoczęła, pracując na stanowisku psychologa w służbach mundurowych. W Komendzie Głównej Policji odpowiadała za rozwój obszaru zarządzania zasobami ludzkimi. Szkoliła kadrę kierowniczą, policjantów i pracowników. Przeprowadzała badania psychologiczne i rekrutacje wewnętrzne. Kilka lat pracowała jako trener wewnętrzny oraz specjalista ds. szkoleń i rozwoju w jednym z urzędów centralnych.

Autorka wciągających prezentacji, nieszablonowych warsztatów i przydatnych ćwiczeń.

Doradca wystąpień publicznych.

Blogerka i twórczyni projektu Asertywna.com.pl – fanpage’a psychoedukacyjnego w mediach społecznościowych na temat asertywności i pewności siebie kobiet.

Autorka kursów online oraz e-booków na temat asertywności.

Prowadzi webinary i live’y w mediach społecznościowych. Ceni sobie zarówno szkolenia online, jak i tradycyjny, off-linowy kontakt z uczestnikami – na sali szkoleniowej.

Uwielbia pracować z ludźmi i występować publicznie. Nie wyobraża sobie pracy (i życia) bez stałego uczenia się i dzielenia wiedzą.

PODCZAS SZKOLEŃ

Stawia na praktyczne rozwiązania, przydatne narzędzia i wprowadzanie ich w życie. Jest zwolenniczką wdrażania zmian małymi, ale konsekwentnymi krokami (zgodnie z filozofią Kaizen).

Ważne jest dla niej:

  • Dokładne dopasowanie do potrzeb klienta.
  • Zapewnienie uczestnikom komfortu i bezpiecznej atmosfery.
  • Dostarczenie ciekawych i inspirujących treści (szczypta efektu „aha”).
  • Zaprojektowanie doświadczenia szkoleniowego, które uruchamia refleksję, pozwala wyciągnąć praktyczne wnioski dla pracy i życia uczestników.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE

  • Asertywność w pracy zawodowej i w życiu osobistym.
  • Komunikacja interpersonalna w sytuacjach zawodowych i osobistych.
  • Komunikacja oparta na zasadach Porozumienia Bez Przemocy (NVC).
  • Profesjonalne wystąpienia publiczne i autoprezentacja (tworzenie treści, kreowanie wizerunku, radzenie sobie ze stresem, budowanie relacji z audytorium).
  • Efektywna współpraca w zespole.
  • Kierowanie zespołem i motywowanie pracowników.
  • Kluczowe rozmowy menedżera.
  • Zarządzanie sobą i zadaniami w czasie oraz efektywność osobista.
  • Skuteczna rekrutacja i selekcja z elementami employer brandingu.
  • Zarządzanie stresem i emocjami z elementami mindfulness.
  • Przeciwdziałanie mobbingowi i dyskryminacji w organizacjach.
  • Prosty język w urzędzie – poprawność językowa tekstów urzędowych.

KWALIFIKACJE

  • Certyfikowany Trener Biznesu – Akademia Trenerów Biznesu Grupy SET.
  • Absolwentka podyplomowych studiów Zarządzanie Personelem.
  • Studia magisterskie na kierunku Psychologia.
  • Urzędnik mianowany służby cywilnej.
  • Certyfikacja Extended DISC.

WYBRANI KLIENCI

Firma z branży lotniczej, producent przetworów rybnych i owoców morza, uczelnia wyższa w Poznaniu, Urząd Marszałkowski jednego z województw, Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych, spółki z branży gazownictwa, firmy rekrutacyjne, Lisner Service sp. z o.o. Spółka Komandytowa, Cellnex Poland Sp. z o.o., Homanit Krosno Odrzańskie Sp. z o.o., Uniwersytecki Szpital Kliniczny we Wrocławiu, Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

Przeczytaj artykuły tego trenera:

asertywność a relacje w pracy
Emilia Sałacka- Mańka

Asertywność a dobre relacje w pracy. Czy jest się czego bać?

Asertywność jest pożądaną postawą w życiu zawodowym – pozwala nam lepiej dbać o nasze cele i interesy, komunikować się z innymi na jasnych zasadach i wyznaczać czytelne granice. Dowiedz się, jak rozwijać swoją asertywność, nie tracąc jednocześnie udanych relacji zawodowych. Przeczytaj artykuł z bazy wiedzy Human Skills!

Czytaj więcej