zarządzanie emocjami

Zarządzanie emocjami w pracy

W trakcie warsztatów “Zarządzanie emocjami w pracy. Jak zarządzać emocjami rozwijając inteligencję emocjonalną w czasach Covid?” będziemy skupiać się na rozwoju naszej inteligencji emocjonalnej, czyli umiejętności dostosowania emocji do danej sytuacji oraz na ocenie stanów emocjonalnych innych osób i stosowaniu właściwych reakcji na nie. Niekoniecznie muszą to być cechy uspokajające własną nerwowość. W zarządzaniu emocjami liczy się samokontrola – odpowiedni punkt widzenia oraz trzeźwa weryfikacja, jak się zachować, żeby konsekwencje dla obydwu stron były jak najbardziej korzystne.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.

 

Cena i Terminy

20.01.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA
798 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
19.02.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA
798 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
30.04.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA
798 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
28.06.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA
798 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT

CENA ZAWIERA:

  • Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  • Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  • Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
  • Dwudaniowy obiad (menu do wyboru).
  • Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

CENA PROMOCYJNA:

  1. Szkolenia otwarte realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej – sprawdź naszą propozycję.
  2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej.

DOFINANSOWANIE SZKOLENIA:

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Inteligencji emocjonalnej oraz jej roli  – w relacjach interpersonalnych, w wyznaczaniu i osiąganiu celów, w samorozwoju.
  • Zasadach rozwijania inteligencji emocjonalnej, jako umiejętności budowania satysfakcjonujących relacji z ludźmi.
  • Sposobach na lepsze rozumienie siebie i innych.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Wykorzystywania w praktyce strategii i technik wyrażania emocji, kierowania emocjami oraz ich kontroli (skuteczne panowanie nad emocjami).
  • Samoregulacji swoich emocji.
  • Strategicznego wykorzystywania w życiu codziennym inteligencji emocjonalnej tak, by była ona użyteczna zarówno w pracy, jak i w relacjach osobistych.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Budowaniem satysfakcjonujących relacji z ludźmi.
  • Samoświadomością i samoregulacją emocji.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Osoby, które na co dzień pracują bezpośrednio z ludźmi.
  • Chętni nauki budowania satysfakcjonujących relacji.
  • Osoby, które chcą rozwinąć swoją samoświadomość.
  • Osoby zainteresowane powyższym tematem i rozwojem osobistym.

Program Szkolenia

Zarządzenie emocjami w pracy. Jak zarządzać emocjami rozwijając inteligencję emocjonalną w czasach Covid?

09:00 – 09:30  Rozpoczęcie szkolenia, kontrakt, omówienie celów szkolenia i potrzeb uczestników.

09:30  – 10:30 Moduł I –Zarządzanie emocjami –  samoświadomość.

  • Inteligencja emocjonalna a emocje podstawowe. Ćwiczenie rozpoznawania emocji podstawowych.
  • R. Plutchnik – diady emocjonalne w zarządzaniu emocjami. Omówienie.
  • Cztery kroki zarządzania emocjami. Omówienie.
  • Czułe punkty a zarządzanie emocjami. Ćwiczenie indywidualne, omówienie.
  • Wpływ emocji na neurobiologię. Omówienie casu.
  • Trzy mózgi człowieka a zarządzanie emocjami. Omówienie teorii P.MacLeana.
  • Budowanie świadomości -jak uczymy się wyrażania emocji. Omówienie.
  • Różnice indywidualne w postrzeganiu i zarządzaniu emocjami. Omówienie.
  • Emocje w naszym ciele i ich role – zarówno pozytywne, jak i negatywne.

10:30 – 10:40 Przerwa

10:40 – 12:30 Moduł II – Zarządzenie emocjami – komunikacja i budowanie relacji.

  • Komunikacja interpersonalna z określonymi typami zgodnie z modelem DISC a zarządzanie emocjami. Omówienie i ćwiczenia praktyczne.
  • Budowanie zdrowych i spokojnych relacji z określonymi typami osobowości. Ćwiczenie indywidualne.

12:30-13:10 Przerwa na obiad

13:10–14:30  Moduł III – Zarządzanie emocjami. Narzędzia do radzenia sobie z emocjami w pracy.

  • Ćwiczenie związane z rozpoznawaniem stanu wewnętrznego a zarządzania emocjami.
  • Czy możliwe jest zarządzanie emocjami? Jak odróżnić fakty od własnych przekonań? Ćwiczenie. Omówienie.
  • Ćwiczenia praktyczne związane z zarządzaniem emocjami: podwójna dysocjacja, ćwiczenie mentalne, helikopter, RTZ, technika stop.
  • Techniki czyszczenia emocji.
  • Techniki kontroli emocji – smutku, lęku, złości,
  • Umiejętność wyrażania swoich opinii, oczekiwań i potrzeb.
  • Techniki rozumienia emocji innych osób.
  • Techniki opanowania emocji podczas konfliktów.
  • Ćwiczenia fizyczne rozładowujące złość, smutek, poczucie obciążenia.

14:30 – 16:00  Podsumowanie szkolenia z zarządzania emocjami, sporządzenie indywidualnych planów rozwoju.

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

“W pełni przygotowany trener, dzielił się z nami wieloma przydatnymi materiałami. Przyjazna atmosfera, miło i przytulnie.”

“Ciekawe techniki radzenia sobie z emocjami, na pewno wypróbuję po szkoleniu. Serdeczna atmosfera i indywidualne podejście trenera do uczestników. Otrzymałam cenne wskazówki dotyczące emocji, które będę stosować podczas negocjacji na spotkaniach pracowniczych. Na szkoleniu uświadomiłam sobie, że nie warto angażować się w konflikty, będę się skupiać na planowaniu w celu uniknięcia niepotrzebnego stresu. Pokazanie technik radzenia sobie w określonych sytuacjach. Całe szkolenie i wszystkie treści szkolenia były bardzo ciekawe. Pozytywne motywowanie siebie. Praca na emocjach i techniki radzenie sobie.”

“Szkolenie z dużą dawką nowej wiedzy. Praktyczne materiały i ćwiczenia. Dobry kontakt trenera z grupą.”

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu zarządzania emocjami firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: British American Tobacco Polska, Procter & Gamble Polska Sp.z o.o., Yieldbird Sp. z o.o., Press Glass S.A., Główny Inspektorat Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych,Zakłady Farmaceutyczne Polpharma SA;  Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., Medana Pharma S.A., Vistex Poland – CEE SP Z.O.O, CD PROJEKT S.A., Polskie Górnictwo Naftowe-Gazownictwo S.A., Narodowy Fundusz Zdrowia – Centrala, Nexteer Automotive Poland Sp. z o.o., Bank BGŻ BNP Paribas S.A., Polska Organizacja Turystyczna, Śrubena Unia Sp. z o.o., Windhunter-serwis Sp. z o.o., Miejskie Przesiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A., Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A., American School of Warsaw.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy i prześlij skan na adres: biuro@humanskills.pl

Lub skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

Zarządzanie emocjami w pracy