Skuteczny handlowiec- szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających skutecznie docierać do docelowej grupy klientów. Szkolenie dostarcza umiejętności w zakresie budowania wartości prezentowanej oferty, a także wyposaża uczestników w elementy obrony proponowanej ceny.
Skuteczny handlowiec- szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających skutecznie docierać do docelowej grupy klientów. Szkolenie dostarcza umiejętności w zakresie budowania wartości prezentowanej oferty, a także wyposaża uczestników w elementy obrony proponowanej ceny.
Cele i Korzyści
Korzyści dla uczestników
- Dzięki tym warsztatom uczestnicy poznają czynniki efektywności osobistej, wytyczne w pozyskiwaniu nowych klientów, zrozumieją składowe procesu budowania lojalności klienta.
- Poprzez aktywne ćwiczenia dokonają autoprezentacji oraz nauczą się, w jaki sposób przygotować się prezentacji swojego produktu i firmy.
- Część szkolenia poświęcona umiejętności zarządzania sobą w czasie dostarczy nowych umiejętności z zakresu radzenia sobie z zadaniami.
Program Szkolenia
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.
Autor programu: Piotr Jankowski
Dzień 1 SKUTECZNY HANDLOWIEC
9:00–09:30 Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia oraz zdefiniowanie celów szkolenia.
09:30–11:00 SKUTECZNY HANDLOWIEC-EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
- SMART – jak prawidłowo wyznaczać cele.
- Indywidualny plan działania.
- Zasada Pareto w pracy handlowca.
- Pewność siebie a skuteczna sprzedaż.
11:00–11:15 Przerwa kawowa
11:15–13:00 SKUTECZNY HANDLOWIEC- POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW
- SWOT – analiza firmy
- Zasada 3/37/60, czyli kiedy klient kupuje.
- Idealny klient.
- Lejek sprzedaży.
SKUTECZNY HANDLOWIEC-BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA
- Jak utrzymać klienta?
- Techniki budowania lojalności.
SKUTECZNY HANDLOWIEC-ANALIZA SPRZEDAŻY
- Powody wyboru mojej oferty.
- Na co zwracać uwagę?
- Badanie satysfakcji.
SKUTECZNY HANDLOWIEC-JAK BRONIĆ CENĘ?
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa.
14:00–16:30 SKUTECZNY HANDLOWIEC-UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNE HANDLOWCA
- Techniki negocjacji.
- Reguły wywierania wpływu.
- Obrona przed manipulacją.
- Taktyki negocjacyjne.
Dzień 2
09:00–11:00 SKUTECZNY HANDLOWIEC-ORGANIZACJA PRACY HANDLOWCA
- Techniki zarządzania sobą w czasie.
- Złodzieje czasu.
- Zarządzanie zadaniami.
- Warsztaty – scenariusze.
11:00–11:15 Przerwa kawowa
11:15–13:00 SKUTECZNY HANDLOWIEC -AUTOPREZENTACJA
- Indywidualne przygotowanie auto-prezentacji.
- Indywidualne przygotowanie prezen-tacji firmy/produktu/usługi.
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa
14:00–16:30 SKUTECZNY HANDLOWIEC –AUTOPREZENTACJA cd.
SKUTECZNY HANDLOWIEC–SCENARIUSZE SPRZEDAŻOWE
- Scenki podsumowujące szkolenie i wykorzystujące poznaną wiedzę.
- Analiza i wnioski – co można było zrobić lepiej?
- praca w parach/grupach wg scenariuszy sprzedażowych.
Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.
Dzień 1 SKUTECZNY HANDLOWIEC
9:00–09:30 Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia oraz zdefiniowanie celów szkolenia.
09:30–11:00 SKUTECZNY HANDLOWIEC-EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA
- SMART – jak prawidłowo wyznaczać cele.
- Indywidualny plan działania.
- Zasada Pareto w pracy handlowca.
- Pewność siebie a skuteczna sprzedaż.
11:00–11:15 Przerwa kawowa
11:15–13:00 SKUTECZNY HANDLOWIEC- POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW
- SWOT – analiza firmy
- Zasada 3/37/60, czyli kiedy klient kupuje.
- Idealny klient.
- Lejek sprzedaży.
SKUTECZNY HANDLOWIEC-BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA
- Jak utrzymać klienta?
- Techniki budowania lojalności.
SKUTECZNY HANDLOWIEC-ANALIZA SPRZEDAŻY
- Powody wyboru mojej oferty.
- Na co zwracać uwagę?
- Badanie satysfakcji.
SKUTECZNY HANDLOWIEC-JAK BRONIĆ CENĘ?
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa.
14:00–16:30 SKUTECZNY HANDLOWIEC-UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNE HANDLOWCA
- Techniki negocjacji.
- Reguły wywierania wpływu.
- Obrona przed manipulacją.
- Taktyki negocjacyjne.
Dzień 2
09:00–11:00 SKUTECZNY HANDLOWIEC-ORGANIZACJA PRACY HANDLOWCA
- Techniki zarządzania sobą w czasie.
- Złodzieje czasu.
- Zarządzanie zadaniami.
- Warsztaty – scenariusze.
11:00–11:15 Przerwa kawowa
11:15–13:00 SKUTECZNY HANDLOWIEC -AUTOPREZENTACJA
- Indywidualne przygotowanie auto-prezentacji.
- Indywidualne przygotowanie prezen-tacji firmy/produktu/usługi.
13:00 – 14:00 Przerwa obiadowa
14:00–16:30 SKUTECZNY HANDLOWIEC –AUTOPREZENTACJA cd.
SKUTECZNY HANDLOWIEC–SCENARIUSZE SPRZEDAŻOWE
- Scenki podsumowujące szkolenie i wykorzystujące poznaną wiedzę.
- Analiza i wnioski – co można było zrobić lepiej?
- praca w parach/grupach wg scenariuszy sprzedażowych.
Eksperci
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Opinie o Szkoleniu
„Trener bardzo dobrze przygotował szkolenie pod nas, duża wiedza wyciągnięta z praktyk, gotowość w odpowiedzi na pytania, przygotowanie merytoryki szkolenia do naszej branży, praktyczne podejście do tematu.”
„Indywidualne podejście, podchodzenie do każdej grupy przy zadaniach, na plus „brak wywoływania”, Trener zwracał uwagę na komfort uczestników i ich granice.”
„Cenne przykłady, duża wiedza merytoryczna i praktyczna. Szczegółowe casy dopasowane do biznesu, dużo ciekawej wiedzy.”
„Przydatne treści szkolenia: pytania otwarte, budowanie wartości na korzyściach, sposób prowadzenia rozmowy”
Klienci
Powyższe szkolenie trener miał przyjemność przeprowadzić dla Firm tj.:
PZU, Vidok, Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Vivus, Maltex, Vaupe, J.Fryderyk, Renox, KLEiB, Rakoczy, MDS, Empire Pharma, Wipasz, Hotel Stare Kino, Felder,, Fortaco, Albea, Lumines, Instal-Projekt, Rotho,, Mertis, Polbrand, Lemoncraft, Sheraton, Besta, Hotel Roberts Port, Abra Meble, Carl Zeiss, Obag Polska, Kopalnia Zdrowia, Colourlock, Maxton Design, Betlewski, Bank Spółdzielczy w Oławie, Hotele Diament, Sheraton, Fagron, Salus Controls, Delphi, Natural Pharmaceuticals, Mondi, Polski Rejestr Statków, Hotel Sympozjum, TUV Nord, Euro-Lock, Biuro tłumaczeń KONTEKST, Carry Pet Food Sp. z o.o., Rynek Pierwotny, A.G.A. Analytical Sp. z o. o. Sp. k..
Informacje organizacyjne
Jak tworzymy szkolenia dla firm ?
Analiza potrzeb szkoleniowych
Weryfikacja celów szkolenia
Zaprojektowa-
nie programu szkolenia
Ustalenia logiczno – administracyjne
Realizacja szkolenia
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.
2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.
3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.
5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa
(22) 224 21 95
603 906 655
biuro@humanskills.pl
Mogą Ci się również spodobać
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas