skuteczny handlowiec szkolenie

Skuteczny handlowiec- szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań  sprzedażowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających skutecznie docierać do docelowej grupy klientów. Szkolenie dostarcza umiejętności w zakresie budowania wartości prezentowanej oferty, a także wyposaża uczestników w elementy obrony proponowanej ceny.

 

Skuteczny handlowiec- szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

skuteczny handlowiec szkolenie

Celem warsztatów jest przygotowanie uczestników do prowadzenia efektywnych działań  sprzedażowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk komunikacyjnych, pozwalających skutecznie docierać do docelowej grupy klientów. Szkolenie dostarcza umiejętności w zakresie budowania wartości prezentowanej oferty, a także wyposaża uczestników w elementy obrony proponowanej ceny.

 

Cele i Korzyści

Korzyści dla uczestników

  • Dzięki tym warsztatom uczestnicy poznają czynniki efektywności osobistej, wytyczne w pozyskiwaniu nowych klientów, zrozumieją składowe procesu budowania lojalności klienta.
  • Poprzez aktywne ćwiczenia dokonają autoprezentacji oraz nauczą się, w jaki sposób przygotować się prezentacji swojego produktu i firmy.
  • Część szkolenia poświęcona umiejętności zarządzania sobą w czasie dostarczy nowych umiejętności z zakresu radzenia sobie z zadaniami.

Program Szkolenia

Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.

Autor programu: Piotr Jankowski

Dzień 1 SKUTECZNY HANDLOWIEC 

9:00–09:30 Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia oraz zdefiniowanie celów szkolenia.

09:30–11:00  SKUTECZNY HANDLOWIEC-EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

  • SMART – jak prawidłowo wyznaczać cele.
  • Indywidualny plan działania.
  • Zasada Pareto w pracy handlowca.
  • Pewność siebie a skuteczna sprzedaż.

11:00–11:15    Przerwa kawowa

11:15–13:00  SKUTECZNY HANDLOWIEC- POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW

  • SWOT – analiza firmy
  • Zasada 3/37/60, czyli kiedy klient kupuje.
  • Idealny klient.
  • Lejek sprzedaży.

SKUTECZNY HANDLOWIEC-BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA

  • Jak utrzymać klienta?
  • Techniki budowania lojalności.

SKUTECZNY HANDLOWIEC-ANALIZA SPRZEDAŻY

  • Powody wyboru mojej oferty.
  • Na co zwracać uwagę?
  • Badanie satysfakcji.

SKUTECZNY HANDLOWIEC-JAK BRONIĆ CENĘ?

13:00 – 14:00  Przerwa obiadowa.

14:00–16:30   SKUTECZNY HANDLOWIEC-UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNE HANDLOWCA

  • Techniki negocjacji.
  • Reguły wywierania wpływu.
  • Obrona przed manipulacją.
  • Taktyki negocjacyjne.

Dzień 2

09:00–11:00 SKUTECZNY HANDLOWIEC-ORGANIZACJA PRACY HANDLOWCA

  • Techniki zarządzania sobą w czasie.
  • Złodzieje czasu.
  • Zarządzanie zadaniami.
  • Warsztaty – scenariusze.

11:00–11:15 Przerwa kawowa

11:15–13:00  SKUTECZNY HANDLOWIEC -AUTOPREZENTACJA

  • Indywidualne przygotowanie auto-prezentacji.
  • Indywidualne przygotowanie prezen-tacji firmy/produktu/usługi.

13:00 – 14:00  Przerwa obiadowa

14:00–16:30 SKUTECZNY HANDLOWIECAUTOPREZENTACJA cd.

SKUTECZNY HANDLOWIECSCENARIUSZE SPRZEDAŻOWE

  • Scenki podsumowujące szkolenie i wykorzystujące poznaną wiedzę.
  • Analiza i wnioski – co można było zrobić lepiej?
  • praca w parach/grupach wg scenariuszy sprzedażowych.

Zajęcia mają charakter warsztatowy. Trener wykorzystuje takie techniki pracy z grupą, jak: praktyczne zadania grupowe, dyskusje, opisy sytuacji i przypadków, scenki, case study.

Dzień 1 SKUTECZNY HANDLOWIEC 

9:00–09:30 Wstęp, przedstawienie tematyki szkolenia oraz zdefiniowanie celów szkolenia.

09:30–11:00  SKUTECZNY HANDLOWIEC-EFEKTYWNOŚĆ OSOBISTA

  • SMART – jak prawidłowo wyznaczać cele.
  • Indywidualny plan działania.
  • Zasada Pareto w pracy handlowca.
  • Pewność siebie a skuteczna sprzedaż.

11:00–11:15    Przerwa kawowa

11:15–13:00  SKUTECZNY HANDLOWIEC- POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW

  • SWOT – analiza firmy
  • Zasada 3/37/60, czyli kiedy klient kupuje.
  • Idealny klient.
  • Lejek sprzedaży.

SKUTECZNY HANDLOWIEC-BUDOWANIE LOJALNOŚCI KLIENTA

  • Jak utrzymać klienta?
  • Techniki budowania lojalności.

SKUTECZNY HANDLOWIEC-ANALIZA SPRZEDAŻY

  • Powody wyboru mojej oferty.
  • Na co zwracać uwagę?
  • Badanie satysfakcji.

SKUTECZNY HANDLOWIEC-JAK BRONIĆ CENĘ?

13:00 – 14:00  Przerwa obiadowa.

14:00–16:30   SKUTECZNY HANDLOWIEC-UMIEJĘTNOŚCI NEGOCJACYJNE HANDLOWCA

  • Techniki negocjacji.
  • Reguły wywierania wpływu.
  • Obrona przed manipulacją.
  • Taktyki negocjacyjne.

Dzień 2

09:00–11:00 SKUTECZNY HANDLOWIEC-ORGANIZACJA PRACY HANDLOWCA

  • Techniki zarządzania sobą w czasie.
  • Złodzieje czasu.
  • Zarządzanie zadaniami.
  • Warsztaty – scenariusze.

11:00–11:15 Przerwa kawowa

11:15–13:00  SKUTECZNY HANDLOWIEC -AUTOPREZENTACJA

  • Indywidualne przygotowanie auto-prezentacji.
  • Indywidualne przygotowanie prezen-tacji firmy/produktu/usługi.

13:00 – 14:00  Przerwa obiadowa

14:00–16:30 SKUTECZNY HANDLOWIECAUTOPREZENTACJA cd.

SKUTECZNY HANDLOWIECSCENARIUSZE SPRZEDAŻOWE

  • Scenki podsumowujące szkolenie i wykorzystujące poznaną wiedzę.
  • Analiza i wnioski – co można było zrobić lepiej?
  • praca w parach/grupach wg scenariuszy sprzedażowych.

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Powyższe szkolenie trener miał przyjemność przeprowadzić dla Firm tj.:

PZU, Vidok, Bank Spółdzielczy w Brodnicy, Vivus, Maltex, Vaupe, J.Fryderyk, Renox, KLEiB, Rakoczy, MDS, Empire Pharma, Wipasz, Hotel Stare Kino, Felder,, Fortaco, Albea, Lumines, Instal-Projekt, Rotho,, Mertis, Polbrand, Lemoncraft, Sheraton, Besta, Hotel Roberts Port, Abra Meble, Carl Zeiss, Obag Polska, Kopalnia Zdrowia, Colourlock, Maxton Design, Betlewski, Bank Spółdzielczy w Oławie, Hotele Diament, Sheraton, Fagron, Salus Controls, Delphi, Natural Pharmaceuticals, Mondi, Polski Rejestr Statków, Hotel Sympozjum, TUV Nord, Euro-Lock.

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowa-
nie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills
Human Skills

Dopasujemy program do Twoich potrzeb:

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas