Business - young man in job interview for hiring, welcomes, Boss or Senior and his female Assistant in their office

Psychologia negocjacji

  • Celem warsztatu jest wprowadzenie uczestników do tematyki negocjacji według Harwardzkiego Modelu Negocjacyjnego, psychologii zachowań oraz doskonalenie praktycznych umiejętności z zakresu prowadzenia negocjacji.
  • W trakcie warsztatów uczestnicy przeprowadzeni są przez poszczególne etapy negocjacji, trenują umiejętności komunikacyjne.

Cele i Korzyści

10 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby oraz oczekiwania szkoleniowe i dopasujemy do nich propozycję programu szkolenia.

2. Finalna propozycja programu szkolenia zostanie stworzona na bazie naszej ścisłej współpracy.

3. Przebieg projektu zostanie możliwie elastycznie dostosowany do realiów i możliwości Twojej organizacji.

4. Do przeprowadzenia Twojego projektu zarekomendujemy odpowiedniego Trenera, bazując na jego doświadczeniu zawodowym, praktyce tematyki szkolenia, wykształceniu i stylu trenerskim.

5. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

6. Na każdym etapie projektu, masz możliwość konsultacji z trenerem.

7. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

8. Szkolenie zostanie przeprowadzone w wysoce interaktywnej formie warsztatowej.

9. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

10. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills

Program Szkolenia

Psychologia negocjacji 

  • Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.

Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie zasad pracy, omówienie celów szkolenia.

Negocjacje – wprowadzenie

  • Megatrendy w zmieniającym się świecie – mini prezentacja i dyskusja.
  • 10 zaleceń, których realizacja pomaga w dostosowaniu się i osiąganiu celów.
  • Dylematy negocjacyjne – icebreaker.
  • Definicje negocjacji – ćwiczenie indywidulane i podsumowanie.
  • Rodzaje negocjacji – ćwiczenie grupowe wprowadzające Petrostan/Dobrostan.
  • Zasady negocjacji nastawionych na współpracę – mini prezentacja.

Indywidulany styl negocjacyjny

  • Autodiagnoza – test indywidualny.
  • Własny styl a styl drugiej strony.
  • Dobry negocjator – konieczne kompetencje – praca w grupach, dyskusja.

Komunikacja z partnerem negocjacyjnym

  • Model DiSC – zestaw krótkich filmów oraz ćwiczenia grupowe.
  • Analiza własnego stylu – karty DISC.
  • Rozpoznawanie stylu drugiej strony – analiza filmów.
  • Narzędzia budowania korzystnej relacji.
  • Sztuka słuchania, zasady – dyskusja.

Emocje jako bariera komunikacyjna w negocjacjach

  • Kwestionariusz indywidualny.
  • 7 barier komunikacyjnych – analiza wyników.

Perswazja i wywieranie wpływu

  • Założenia w drodze doskonalenia umiejętności perswazyjnych – prezentacja i ćwiczenia indywidualne.
  • Pewność siebie – test i ćwiczenia indywidualne.
  • Pacing & leading.
  • Prawa perswazji – ćwiczenia w parach.
  • Wybrane techniki – ćwiczenia w parach.
  • Argumenty perswazyjne.

Przygotowanie do negocjacji

  • Podstawowe pojęcia przydatne podczas przygotowywania się do negocjacji – Ćwiczenie w parach.
  • Możliwości wzmacniania własnej BATNY – ćwiczenie w zespołach.
  • Model OARR – ćwiczenia indywidualne na forum.

Faza środkowa negocjacji – mini prezentacja wprowadzająca do symulacji

  • Otwarcie licytacji.
  • Licytacja.
  • 10 zasad licytacji.
  • Zawarcie kontraktu.

Zakończenie negocjacji – mini prezentacja wprowadzająca do symulacji

  • Faza domykania rozmów.
  • Ocena rezultatów.
  • Realizacja umowy.

Symulacje negocjacji w oparciu o scenariusze – praca w parach

Podsumowanie warsztatu

Czas szkolenia: 2 dni

 

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowanie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

Skontaktuj się z naszym działem szkoleń zamkniętych

Szkolenie - Psychologia negocjacji

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Podobne szkolenia

Zyskaj atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów i wybierz najlepsze rozwiązanie.

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas