PROFIL TRENERA:
Praktyk z ponad piętnastoletnim doświadczeniem w międzynarodowych firmach produkcyjno-handlowych, takich jak Unilever, L’Oréal oraz British American Tobacco. Zajmował się w nich sprzedażą i marketingiem, zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym. Przeszedł przez wiele szczebli organizacji sprzedażowej – od przedstawiciela handlowego do dyrektora sprzedaży.
Od trzynastu lat jako trener, coach i doradca, nie tylko rozwija szeroko rozumiane umiejętności sprzedażowe uczestników swoich warsztatów, lecz także aktywnie sprzedaje swoje szkolenia, projekty i rozwiązania.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
- Sprzedaż.
- Negocjacje.
- Obsługa klienta.
- Komunikacja.
- Prezentacje.
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
Wymiana doświadczeń, wspieranie rozwoju i budowanie potencjału na przyszłość to wizja jego działalności.
Ideą przewodnią funkcjonowania każdej organizacji powinny być jej harmonijne działanie
i rozwój. Dlatego, zarówno przy projektach szkoleniowych, jak i doradczych, do każdego tematu podchodzę komplementarnie, skupiając się na zagadnieniu wiodącym, lecz pracując także w szerszym kontekście sposobu funkcjonowania coraz bardziej konkurencyjnych rynków oraz coraz bardziej złożonych organizacji. Celem takiego podejścia jest zrozumienie wszystkich ważnych zależności podejmowanych działań oraz pełne i skuteczne wykorzystanie potencjału ludzi oraz pojawiających się możliwości biznesowych.
Doświadczenie w firmach o różnych modelach biznesowych i kulturach organizacyjnych, praca z różnorodnymi ludźmi oraz pasja odkrywania i rozwijania nowych zagadnień związanych ze sprzedażą i klientem powodują, że jego warsztaty to nieszablonowe spotkania pełne ciekawej wiedzy i praktycznych rozwiązań.
Pracuje z grupą nie tylko na poziomie przekazania wiedzy oraz wypracowania oczekiwanych rezultatów. Wartością dodaną jest także podejście mające kształtować postawę i kreatywne sposoby myślenia, które wyposażą uczestników w umiejętność skutecznego radzenia sobie z kwestiami, które pojawią się w ich pracy po warsztacie.
Kreatywność połączona z dyscypliną i konsekwencją działania to elementy, które bardzo często pomagają mu w kreowaniu nowych i skutecznych rozwiązań, zarówno w przypadku projektów szkoleniowych, jak i projektów doradczych.
JĘZYK W JAKIM TRENER PROWADZI SZKOLENIA: polski i angielski.
WYBRANI KLIENCI:
3M, Alior Bank, Amway, Avon, Azelis, Bayer, Canon, CadWorks, Cognor, Disney, Dong Energy, Electicité De France, Energa, Enkev, Husqvarna, Immofinanz, Infor, Infosys, Iron Mountain, Kompania Piwowarska, Lionbridge, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Narodowe Centrum Badań i Rozwoju, Nuxe, PayPal, Pekao SA, Poczta Polska, Polkomtel, PZ Cussons, SAB Miller, Sappi, Schneider Electric, Sharp, Superpharm, Tate&Lyle, Urząd Dozoru Technicznego, Wolters Kluwer, CBRE Business Services Organisation Sp. z o.o.
REKOMENDACJE:
„Great trainer, excellent preparation.”
„Lively and involving conducting of the training.”
„The practical part of the training helped me understand the theory better.”
„Negotiating techniques, structure recordings were very useful.”