Skuteczna komunikacja z generacją Z – Nowe pokolenie, nowa rozmowa – Szkolenie otwarte online
kategoria:
- smart Learning- Mikroszkolenia
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- Kompetencje przyszłościPrzygotuj się na wyzwania jutra
Weź udział w 4-godzinnym szkoleniu, które w praktyce pokaże Ci, jak porozumieć się z Gen Z w pracy. Zyskaj swobodę w codziennej komunikacji, niezależnie od wieku czy różnic pokoleniowych.
Masz wrażenie, że mimo dobrych intencji współpraca z młodszym pracownikiem stanowi dla Ciebie wyzwanie, a z tyłu głowy pojawia się myśl: „Czy to już naprawdę aż tak inny świat?” A może w Twojej organizacji pracuje coraz więcej osób z pokolenia Z – i łapiesz się na tym, że nie wiesz, jak do nich trafić, jak dawać im informację zwrotną lub motywować – tak, by nie brzmiało to „nauczycielsko” ani sztucznie?
Pokolenie Z, pokolenie internetowe- pierwsza generacja dorastająca w pełni w scyfryzowanym społeczeństwie. Wprowadzają nowy styl bycia, pracy i komunikacji, który często jest wyzwaniem dla pozostałych generacji. Chcielibyśmy, by byli „bardziej jak my” – brali więcej odpowiedzialności, rozumieli zasady współpracy, używali zrozumiałych słów, nie wszystko kwestionowali. A jednocześnie wielu z nas podziwia ich świeże podejście, umiejętności cyfrowe i otwarte mówienie o tym, co dla nich ważne.
Codzienna współpraca międzypokoleniowa bywa trudna, a różnice w oczekiwaniach, wartościach i sposobie myślenia prowadzą do nieporozumień, narasta frustracja, poczucie braku szacunku czy niezrozumienia. Na poziomie organizacji wzrasta ryzyko rotacji pracowników, utraty potencjału i pogorszenia współpracy w zespołach dotkniętych konfliktami.
Nasz 4 godzinny warsztat z komunikacji z cyklu „Smart Learning- Mikroszkolenia”, pozwoli Ci zrozumieć świat pokolenia Z i nauczy Cię prowadzenia rozmów w sposób, który odpowiada na potrzeby i wrażliwość obu stron. Podczas praktycznych ćwiczeń poznasz sprawdzone metody motywowania czy formułowania feedbacku. Wyjdziesz z tego szkolenia z większą swobodą w komunikacji z „Zetkami”, większą pewnością siebie w relacjach i nowym sposobem patrzenia na cenne, młodsze pokolenie.
Liczba modułów: 5
Przemyślana liczba modułów zapewni Ci optymalne tempo nauki i efektywne przejście od teorii do praktyki.
Umiejętności, które zdobędziesz:
- komunikacja międzypokoleniowa
- feedback
- zrozumienie cech generacji
formułowanie oczekiwań
- budowanie zaufania
- motywowanie
wzmacnianie autorytetu
dopasowanie języka
komunikacja cyfrowa
- Ostatnio zaktualizowane 23 lipca, 2025
Szkolenie online:
Cena promocyjna
695zł netto + 23% VAT
Cena regularna
898 zł netto + 23% VAT
Podana cena obowiązuje do 31 grudnia 2025
Najbliższy termin
miejsce
czas trwania
liczebność grupy
Najbliższy termin
Skontaktuj się z nami, jeśli potrzebujesz innego terminu
Dla kogo to szkolenie z komunikacji z pokoleniem Z będzie idealne?
- Dla menedżerów, liderów i team leaderów, którzy chcą lepiej zrozumieć pokolenie Z, by skuteczniej dogadywać się z młodszymi pracownikami.
- Dla specjalistów HR, którzy rekrutują, wdrażają i wspierają pracowników z różnych pokoleń i chcą lepiej rozumieć język oraz potrzeby generacji Z.
- Dla osób, które na co dzień współpracują z przedstawicielami młodszego pokolenia i chcą robić to z większym spokojem, pewnością i swobodą.
- Dla każdego kto chce się lepiej dogadywać z Gen Z, ale nie wie, jak się do tego zabrać i szuka praktycznego, merytorycznego wsparcia w kompaktowej formie.
W jakich wyzwaniach pomoże Ci ten 4-godzinny warsztat on-line?
- Zastanawiasz się, jak rozmawiać z młodszymi pracownikami o wartościach, pracy czy obowiązkach, bez tonu „z innej epoki”? W trakcie szkolenia dowiesz się, jak mówić o ważnych dla Ciebie sprawach w sposób nowoczesny i autentyczny, który buduje szacunek po obu stronach.
- Chcesz prowadzić rozmowy z Gen Z w pracy bez poczucia frustracji czy niezrozumienia? Poznasz sposoby komunikacji, które pomagają budować zaufanie i swobodę – nawet wtedy, gdy różnice pokoleniowe wydają się trudne do pogodzenia.
- Masz poczucie, że feedback, który dajesz młodszym pracownikom innej generacji, nie działa tak, jak powinien? Pod okiem doświadczonego trenera nauczysz się, jak mówić językiem, który jest zrozumiały dla pokolenia Z, by zwiększyć szansę, że feedback zostanie usłyszany, przyjęty i zamieniony w konkretne działanie.
- Szukasz sposobu, by wspólna praca z osobami z pokolenia Z była lżejsza, bardziej naturalna i efektywna? Podczas szkolenia z komunikacji z pokoleniem Z przećwiczysz narzędzia porozumiewania się, które ułatwiają współpracę i zmniejszają napięcia wynikające z różnic pokoleniowych.
- Zdarza Ci się negatywnie interpretować zachowania młodszych koleżanek i kolegów, ale nie wiesz, jak z nimi o tym porozmawiać? Na tym mikroszkoleniu otwartym poznasz sposoby prowadzenia trudnych rozmów w sposób spokojny, otwarty i bez uprzedzeń tak, by zamiast napięcia pojawiło się wzajemne zrozumienie.
- Masz wrażenie, że młodszy pracownik nie angażuje się tak, jakbyś oczekiwał/a i chcesz zrozumieć, co naprawdę motywuje to pokolenie? W warsztatowej, krótkiej formie dowiesz się, co napędza generację Z i jak współpracować z nią tak, by obie strony czuły sens i wpływ, bez nieporozumień zniechęcenia się.
- Chciałbyś, by młodsi pracownicy dostrzegali Twoje doświadczenie i chcieli z niego czerpać? Na tym szkoleniu z komunikacji międzypokoleniowej dowiesz się, jak budować swój wpływ i autorytet w oczach pokolenia Z nie przez stanowisko, lecz przez sposób komunikacji, który inspiruje do współpracy.
- Masz poczucie, że komunikacja ze współpracownikami z pokolenia Z przenosi się do Internetu i chcesz za tym nadążyć, nie tracąc autentyczności? Zrozumiesz znaczenie mediów społecznościowych i narzędzi cyfrowych w stylu porozumiewania się generacji Z tak, by czuć się pewnie nawet wtedy, gdy forma rozmowy różni się od tej, do której jesteś przyzwyczajona/y.
- Korzystamy z interaktywnych narzędzi i digital learningu np. Mentimeter, Kahoot, Quizlet i inne, wzmacniając zaangażowanie i innowacyjność szkolenia.
- Stosujemy zróżnicowane metody pracy – od ćwiczeń indywidualnych i zespołowych, przez odgrywanie ról, po analizę przypadków, gry i dyskusje, aby przećwiczyć nowe umiejętności i lepiej zrozumieć ich zastosowanie w praktyce.
Korzyści dla Ciebie
Korzyści dla Twojej firmy
- Podczas szkolenia zrozumiesz, co stoi za zachowaniami pokolenia Z, które do tej pory mogłaś/eś odbierać osobiście, dzięki temu łatwiej będzie Ci podejść do współpracy z większym spokojem i otwartością.
- Weźmiesz udział w mikroszkoleniu opartym na ćwiczeniach i rzeczywistych przykładach, by natychmiast wdrożyć nowe umiejętności w swojej codziennej pracy i odczuć zmianę już przy pierwszej rozmowie po warsztatach.
- Poznasz styl komunikacji, motywatory i oczekiwania pokolenia Z, by lepiej rozumieć ich codzienne reakcje, zwiększając szansę na porozumienie we współpracy.
- Nauczysz się, jak reagować w sytuacjach napięcia lub nieporozumień międzypokoleniowych, by prowadzić rozmowy z większym spokojem i zwiększać szansę na skuteczniejszą współpracę pomimo różnic.
- Zyskasz większą pewność siebie i swobodę w codziennej komunikacji z pokoleniem Z, co przełoży się nie tylko na efektywniejszą współpracę, ale także na Twój emocjonalny dobrostan.
- Przećwiczysz formułowanie informacji zwrotnej dopasowanego do stylu pokolenia Z, by wzmacniać rozwój i motywację pracownika, jednocześnie budując swój wpływ jako lider, mentor w organizacji lub partner w zespole.
- W trakcie tego 4-godzinnego warsztatu zrozumiesz, co dla każdego pokolenia oznacza „autentyczność” i jak mówić o ważnych dla Ciebie sprawach bez konieczności udawania, że jesteś „taki jak oni”.
- Dowiesz się, jak pokolenie zoomer korzysta z narzędzi cyfrowych i mediów społecznościowych w komunikacji, by lepiej się z nimi porozumiewać i wzmacniać własną, technologiczną zwinność.
- Otrzymasz certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu z zakresu komunikacji międzypokoleniowej, który może stać się częścią Twojej ścieżki rozwoju i budowania nowoczesnych kompetencji zawodowych.
- Dzięki intensywnej, 4-godzinnej formule szkolenia, pracownik zdobędzie praktyczne kompetencje bez potrzeby wyłączania się z pracy na cały dzień, co pozwala Twojej firmie minimalizować koszty operacyjne i szybciej wdrożyć nowe umiejętności w praktyce.
- Twoja organizacja zyska pracownika, który wnosi większą uważność i elastyczność w kontaktach z przedstawicielami pokolenia Z, wspierając różnorodność pokoleniową jako realną wartość, a nie wyzwanie.
- Zwiększy się skuteczność codziennej komunikacji w zespole niezależnie od wieku czy pokolenia pracowników, co poprawia ogólną wydajność zespołów, atmosferę w organizacji oraz ogranicza ilość konfliktów.
- Twoja firma wzmocni swój wizerunek jako nowoczesna i inkluzywna organizacja, zwiększając atrakcyjność oferty na rynku pracy i ułatwiając sobie przyciąganie młodszych talentów.
- Przyciągniesz najlepsze talenty na rynku niezależnie od generacji, ponieważ Twoja organizacja stanie się bardziej atrakcyjna dla młodych kandydatów i świadoma tego, jak skutecznie z nimi współpracować.
- Wpłyniesz na kulturę wzajemnego uczenia się w organizacji, dzięki nowym kompetencjom u pracownika: prezentowania doświadczenia i wiedzy w sposób, który inspiruje młodsze pokolenia.
- Twoja organizacja zwiększy gotowość do funkcjonowania w międzypokoleniowym środowisku pracy, gdzie współistnieją trzy różne generacje i różne sposoby myślenia o pracy.
- Zwiększysz odporność organizacyjną na napięcia i konflikty wewnętrzne, dzięki inwestycji w szkolenie, które uczy jak szybciej wracać do współpracy i utrzymywać płynność działania nawet w zróżnicowanych zespołach.
- Pracownik Twojej firmy bezpiecznie zdobędzie nowe kompetencje dzięki renomie i najwyższym standardom usług szkoleniowych (SUS 2.0) stosowanych w Human Skills.
- Otrzymasz dostęp do indywidualnego doradztwa, wsparcia w planach szkoleniowych i preferencyjnych warunków współpracy, jakie oferujemy naszym Klientom.
Cele szkolenia z komunikacji z generacją Z
Szkolenie „Nowe pokolenie, nowa rozmowa- skuteczna komunikacja z generacją Z” to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz metodą ABL (Activity Based Learning), a jego główne cele to:
Opanowanie sposobów formułowania skutecznych komunikatów trafiających do młodego odbiorcy.
Rozwinięcie umiejętności dostosowywania stylu komunikacji do różnych sytuacji i oczekiwań pokolenia Z.
Poznanie technik angażowania i motywowania młodych pracowników, uwzględniając zarówno ich potrzebę autonomii, jak i bycia docenionym.
Wzmocnienie postawy unikania stereotypów i błędnych założeń w kontakcie z pracownikami generacji Z.
Program szkolenia "Nowe pokolenie, nowa rozmowa- skuteczna komunikacja z generacją Z"
Z uwagi na charakter szkolenia „AI dla Menedżerów”, jego realizacja w formule stacjonarnej możliwa jest wyłącznie na indywidualne zamówienie, po wcześniejszym uzgodnieniu miejsca, terminu oraz specyficznych potrzeb i oczekiwanych rezultatów szkoleniowych.
Zdalne mikroszkolenia poświęcone komunikacji z pokoleniem Z to nowoczesne warsztaty organizowane w wirtualnej przestrzeni serwisów typu Clickmeeting i Zoom. Aby wziąć udział w przygotowanym przez naszych ekspertów kursie online, nie są potrzebne żadne unikatowe umiejętności techniczne ani wyspecjalizowany sprzęt – wystarczą: internet oraz urządzenie z kamerą i funkcją video online, np. telefon. Nie wymagamy także od Uczestników szkolenia instalowania płatnych aplikacji czy programów pochodzących z nieznanego źródła. Kursanci otrzymają od nas przed zajęciami link do wirtualnego pokoju, w którym realizowane będą ćwiczenia i wykłady w ramach prezentowanego kursu. Dzięki tej nowoczesnej formule szkolenie ma charakter komfortowy i ekonomiczny, a także pozwala oszczędzać czas. Szkolenia online z zarządzania to kursy praktyczne, które koncentrują się na rozwiązywaniu realnych i konkretnych problemów związanych wielopokoleniowością zespołów pracowniczych i organizacji. Ponieważ szkolenie „Nowe pokolenie, nowa rozmowa- skuteczna komunikacja z generacją Z” każdorazowo dostosowujemy do faktycznych potrzeb danej grupy Kursantów, prezentowany poniżej program może zostać zmodyfikowany, jeśli taką konieczność ujawni diagnoza potrzeb szkoleniowych przeprowadzona przed zajęciami. Wszystkim Uczestnikom kursu online z kompetencji porozumienia i współpracy z generacja Z zapewniamy nieodpłatnie: komplet materiałów szkoleniowych, wszystkie niezbędne podczas warsztatu pomoce i narzędzia, a także opiekę poszkoleniową w formie konsultacji online z ekspertem prowadzącym zajęcia. Chęć skorzystania z e-mentoringu należy zgłosić trenerowi prowadzącemu dane szkolenie online. Bezpłatna opieka poszkoleniowa przysługuje Kursantom przez okres miesiąca od chwili zakończenia warsztatu. Otwarte 4- godzinne szkolenie online obejmuje kilka segmentów tematycznych, w tym m.in. moduł poświęcony omówieniu różnic międzypokoleniowych, regułom dostosowanej do wieku komunikacji czy zasadom efektywnej współpracy międzypokoleniowej.
Ważna informacja: Nasze szkolenia to głównie praca warsztatowa oparta na przykładach własnych uczestników (zastanów się przed szkoleniem co chcesz przećwiczyć zgodnie z tematem szkolenia) oraz ćwiczeniach przygotowanych przez trenera. Zdobywasz niezbędną wiedzę i ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pamiętaj, że możesz skorzystać również z e-konsultacji z trenerem po szkoleniu.
Program, formę i agendę godzinową kursu dostosowujemy do potrzeb szkoleniowych Klientów realizujących szkolenie.
Zdalny kurs z cyklu Smart Learning wykorzystuje aktywizujące metody i techniki nauczania, a także sięga po warsztatowe formy kształcenia, które najskuteczniej wspierają rozwój praktycznych kompetencji i umiejętności. Podczas warsztatu aktywizujemy Uczestników zajęć i wzmacniamy ich zaangażowanie w proces nauki poprzez pracę w niewielkich zespołach, dyskusje na forum grupy, specjalne ćwiczenia, gry, a także studia przypadków nawiązujące do osobistych doświadczeń zawodowych Kursantów. Szkolenie online z kompetencji miękkich w pełni realizuje ponadto wytyczne cyklu Kolba, a także reguły modelu Activity Based Learning. Trening trwa przez co najmniej 4 godziny zegarowe z przerwami.
Na podstawie wcześniejszej analizy potrzeb zostaje przygotowany dedykowany program kursu, uwzględniający oczekiwania uczestników. Trener prowadzący zastrzega sobie możliwość zmiany kolejności lub zawartości modułów w zależności od potrzeb grupy.
Moduł I. Kim jest pokolenie Z?
- Definicja i charakterystyka pokolenia Z.
- Czym różni się od pokoleń X, Y i Baby Boomers?
- Wartości, priorytety i oczekiwania wobec życia zawodowego.
- Stereotypy vs. rzeczywistość – jak unikać błędnych założeń? (ćwiczenie)
Moduł II. Jak skutecznie komunikować się z pokoleniem Z?
- Jakie style komunikacji preferują młodzi ludzie?
- Znaczenie autentyczności i transparentności w kontaktach.
- Rola nowych technologii i mediów społecznościowych w komunikacji.
- Jak dostosować język i sposób przekazu do oczekiwań pokolenia Z? (praca warsztatowa)
- Ćwiczenie: Analiza rzeczywistych przypadków komunikacyjnych.
Moduł III. Motywowanie i angażowanie pokolenia Z
- Jakie czynniki wpływają na motywację młodego pokolenia?
- Znaczenie feedbacku i doceniania w komunikacji z generacją Z.
- Autonomia vs. kontrola – jak znaleźć złoty środek?
- Rola lidera w budowaniu relacji z młodszymi pracownikami.
- Ćwiczenie/ praca warsztatowa: Tworzenie strategii komunikacji dostosowanej do pracowników z pokolenia Z.
Moduł IV. Praktyczne wyzwania i rozwiązania
- Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami komunikacyjnymi?
- Współpraca międzypokoleniowa
Konflikty międzypokoleniowe – jak je minimalizować? - Case study – analiza dobrych praktyk i wspólne opracowanie strategii – Ćwiczenie/ praca warsztatowa
Moduł V. Sesja pytań i odpowiedzi+ podsumowanie szkolenia
- Kluczowe wnioski ze szkolenia.
- Indywidualne pytania uczestników.
- Praktyczne wskazówki do wdrożenia w codziennej komunikacji.
Jak powstał program tego szkolenia z kompetencji przyszłości związanych z komunikacją międzypokoleniową?
Tworząc program tego szkolenia, opieraliśmy się na skutecznych modelach szkoleniowych, takich jak cykl Kolba. Fundamentem jest praktyczność, przechodzisz przez cztery etapy: doświadczenie, refleksję, wyciąganie wniosków i testowanie w praktyce. Ocenę efektywności szkolenia opieramy zaś na modelu Kirkpatricka mierząc nie tylko reakcje, ale także rezultaty.
Nad programem pracowali nasi doświadczeni, certyfikowani trenerzy, którzy nie tylko znają teorię, ale przede wszystkim są praktykami i wiedzą, jak wyglądają realne wyzwania na Twoim stanowisku.
Regularnie aktualizujemy program i materiały szkoleniowe – przeprowadzamy audyty, dostosowując je do trendów, najnowszych standardów SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowych) i zmieniających się potrzeb rynku.
Każdy program jest pod stałą opieką merytoryczną CEO Human Skills Iwony Firmanty, Certyfikowanej Trenerki, Psycholożki, Coachki oraz dedykowanego opiekuna, którzy czuwają nad jego jakością i aktualnością.
Dodatkowo, po każdym szkoleniu przeprowadzamy ankiety ewaluacyjne, aby ocenić efektywność programu i stale go doskonalić. Twoja opinia ma realny wpływ na kształt kolejnych edycji!
pakiet
stacjonarny
pakiet
on-line
Co wchodzi w cenę szkolenia online?
pakiet on-line
- Realizacja szkolenia na nowoczesnej, intuicyjnej platformie Clikmeeting lub Zoom z możliwością zadawania pytań na żywo, interakcji z trenerem i innymi uczestnikami.
- Praktyczne formy realizacji szkolenia takie jak ćwiczenia, dyskusje, praca w grupach, symulacje, co sprawia, że szkolenie jest równie efektywne, jak w formie stacjonarnej.
- Pakiet szkoleniowy w formie pdf w tym książki, ćwiczenia szkoleniowe lub inne dedykowane handouty.
- Uznany certyfikat odbycia szkolenia potwierdzony jakością SUS 2.0 w formie pdf.
- Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (poinformuj nas o preferencjach).
Jak się przygotować do szkolenia online?
- Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online oraz wszystkie niezbędne informacje organizacyjne.
- Szkolenie obywa się w godzinach 12:00-16:00 na platformie Clikmeeting lub Zoom. Nie musisz nic instalować. Udział w szkoleniu jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Dla większego komfortu rekomendujemy udział na komputerze lub laptopie.
- Logując się na szkolenie, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
- Przed rozpoczęciem szkolenia przetestuj swoje urządzenie – sprawdź, czy masz działający mikrofon oraz kamerę, aby móc w pełni uczestniczyć w interaktywnych częściach szkolenia.
- Przygotuj notatnik oraz długopis.
- W trakcie szkolenia będą przerwy.
- Sprawdź jak się przygotować technicznie (więcej informacji).
Co wchodzi w cenę szkolenia stacjonarnego?
pakiet stacjonarny
- Realizacja szkolenia w naszym centrum szkoleniowo- doradczym lub w wybranej sali szkoleniowej w ścisłym centrum Warszawy. Dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnością- poinformuj nas o tym. Sala wyposażona jest w urządzenia multimedialne, klimatyzację i wygodne miejsce dla każdego uczestnika.
- Przerwa kawowa premium: wybór kaw i herbat; soki; owoce; fit przekąski oraz najwyższej jakości desery.
- Lunch w pobliskiej restauracji lub na miejscu realizacji szkolenia. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam swoje potrzeby przed szkoleniem.
- Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis, gadżety).
- Uznany certyfikat odbycia szkolenia potwierdzony jakością SUS 2.0
Jak się przygotować do szkolenia stacjonarnego?
- O dokładnej lokalizacji i szczegółach poinformujemy Cię mailowo przed szkoleniem.
- Szkolenie obywa się w godzinach 10:00-14:00 – zapraszamy Cię już około godziny 9:45, to doskonała okazja, aby napić się kawy i poznać innych uczestników.
- W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
- Na terenie sali konferencyjnej masz bezpłatny dostęp do szybkiego Internetu Wi-Fi.
- Szkolenie prowadzone jest w kameralnych grupach, masz szansę zadawać pytania i pracować na własnych przykładach.
- Szkolenie obywa się w samym centrum Warszawy, jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.
- Po zakończeniu szkolenia możesz skontaktować się z trenerem, który odpowie na dodatkowe pytania.
Nasi eksperci prowadzący to szkolenie z komunikacji z generacją Z
- Certified International Professional Trainer®.
- Coach Prowokatywny (Instytut Provocare)
- 15 lat doświadczenia w szkoleniach
Od lat prowadzę szkolenia z komunikacji w tym międzypokoleniowej, ze szczególnym uwzględnieniem współpracy z pokoleniem Z. W pracy opieram się na narzędziach FRIS® i MaxieDISC®, dzięki którym łatwiej zrozumieć styl działania młodszych generacji. Uczę, jak mówić językiem budującym zaufanie, zaangażowanie i porozumienie. Moje podejście łączy praktyczne techniki z empatycznym spojrzeniem na różnice pokoleniowe.
Co nas wyróżnia?
Poznaj nasze atuty, które pomogą Ci wzmocnić kompetencje i osiągnąć wyznaczone cele
Opinie naszych Klientów
Nasza współpraca rozpoczęła się od udziału kilku naszych Pracowników w szkoleniach otwartych organizowanych przez „Human Skills” – wrócili bardzo zadowoleni, zaskoczeni nowymi odkryciami, możliwościami zastosowania nowej wiedzy w praktyce, zainspirowani. To spowodowało, że wzięliśmy pod uwagę ofertę „Human Skills” do zrealizowania kolejnego, dużego zamkniętego projektu – szkolenie i coaching dla Kierowników Zmian w jednym z działów produkcyjnych, i nie zawiedliśmy się! Mając tak pozytywne doświadczenia ze współpracy, z przekonaniem i pełną odpowiedzialnością rekomendujemy firmę „Human Skills” jako solidnego, godnego zaufania i profesjonalnego partnera.
Agnieszka Jarosińska
Szkolenie zostało ocenione wysoko zarówno przez uczestników, jak i organizatora. Osoby, które brały udział w projekcie podkreślają duże korzyści z przebytego szkolenia. Z przyjemnością polecamy firmę szkoleniową Human Skills jako efektywnego i zorganizowanego partnera szkoleniowego
Agnieszka Kosowska
Polecam firmę Human Skills za wyjątkową zdolność do elastycznego i indywidualnego podejścia do klienta w procesie wdrażania projektu bazowych wartości firmy. Ich profesjonalizm, zrozumienie potrzeb naszej organizacji i umiejętność skutecznego współpracowania były kluczowe dla sukcesu tego projektu. Warto podkreślić, że firma Human Skills tworzyła otoczenie sprzyjające aktywnemu uczestnictwu naszego zespołu, co zaowocowało wartościami odzwierciedlającymi różnorodność perspektyw i wartości naszego zespołu. Human Skills wykazało się nie tylko głęboką wiedzą i doświadczeniem w dziedzinie opracowywania wartości organizacyjnych, ale również pasją do tworzenia inspirujących środowisk pracy. Jestem pewien, że firma Human Skills może z powodzeniem opracowywać i wdrażać podobne projekty skrojone na miarę indywidualnych potrzeb każdego klienta.
Marek Petters
Tak wyglądają realizacje naszych szkoleń
Zapisz się na szkolenie online!
Jeśli korzystasz ze zwolnienia z VAT, zapoznaj się z instrukcją wypełnienia formularza i wybierz płatność przelewem.
Formularz zgłoszeniowy
Jak wypełnić formularz zgłoszenia na szkolenie "Nowe pokolenie, nowa rozmowa- skuteczna komunikacja z generacją Z"?
Oto kilka wskazówek, które pomogą Ci uzupełnić formularz on-line. Pamiętaj, że w razie potrzeby możesz pobrać, uzupełnić i odesłać nam klasyczny formularz.
W formularzu wpisz dane uczestników szkolenia. Możesz zgłosić maksymalnie 10 osób. Jeśli osoba zgłaszająca jest jednocześnie uczestnikiem, wypełnij jej dane dwukrotnie – raz w sekcji „Dane Uczestnika” i raz w sekcji „Dane Osoby Zgłaszającej”.
W polu „Uwagi” wpisz wszelkie ważne informacje, które mogą być istotne dla organizacji szkolenia. Może to być np. dieta (wegetariańska, bezglutenowa itp.) lub inne potrzeby.
Jeśli posiadasz kod rabatowy, wpisz go w dedykowane pole i pamiętaj, że zniżka nie nalicza się automatycznie. Wybierz płatność przelewem, a nasz dział księgowości skontaktuje się z Tobą po weryfikacji formularza w celu ustalenia szczegółów płatności.
Uwaga, jeśli korzystasz ze zwolnienia z VAT wybierz płatność przelewem. Skontaktujemy się z Tobą w celu ustalenia szczegółów płatności oraz przekazania oświadczenia o zwolnieniu z VAT.
Jeśli nie korzystasz ze zwolnienia z VAT ani nie posiadasz kodu rabatowego, możesz wybrać płatność online. Zostaniesz przekierowana/y do bramki płatniczej, gdzie dokonasz płatności od razu.
Otrzymasz od nas fakturę w ciągu 7 dni roboczych przesłaną drogą mailową.
Dostępna zniżka przy zgłoszeniu grupy!
Skontaktuj się z nami, aby uzyskać indywidualny rabat dla większej liczby uczestników
Z naszej oferty korzystają liderzy na rynku
FAQ
Szkolenie z obszaru soft skills „Nowe pokolenie, nowa rozmowa- skuteczna komunikacja z generacją Z” odbywa się online i jest organizowane za pośrednictwem platform ClickMeeting lub Zoom.
Nasze szkolenia mają kameralny charakter i odbywają się w grupach do 12 uczestników, co pozwala na indywidualne podejście i efektywniejsze zdobywanie kompetencji komunikacyjnych.
Po ukończeniu szkolenia on-line otrzymasz renomowany certyfikat potwierdzający uczestnictwo, który jest zgodny z najnowszymi standardami SUS 2.0 (Standard Usług Szkoleniowych) oraz posiada oznaczenie Polskiej Izby Firm Szkoleniowych.
To szkolenie z kompetencji miękkich obejmuje liczne praktyczne ćwiczenia, które pozwalają na zastosowanie teorii w rzeczywistych sytuacjach zawodowych. Ćwiczysz umiejętności do wdrożenia następnego dnia w pracy po odbyciu szkolenia. Pracujesz także na własnych przykładach i case study.
Jeśli nie możesz wziąć udziału w szkoleniu, możesz zrezygnować bezpłatnie do 7 dni przed jego rozpoczęciem (regulamin). W innych przypadkach podchodzimy do każdej sytuacji indywidualnie – nasi klienci cenią nas za elastyczność. Poinformuj nas o swojej sytuacji, zaproponujemy alternatywne terminy lub inne rozwiązania, które najlepiej odpowiadają Twoim potrzebom.
Po szkoleniu wzmacniającym umiejętności współpracy międzypokoleniowej, możesz skorzystać z konsultacji z trenerem, aby zadać pytania i doprecyzować kwestie związane z tematem szkolenia przez okres do miesiąca od jego zakończeniu. Dodatkowo oferujemy preferencyjną ofertę na pełne wsparcie 1:1 na wybrane tematy, które chcesz zgłębić bardziej szczegółowo.
Możesz skorzystać z dofinansowania na szkolenie w ramach Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dofinansowanie jest dostępne dla firm (dużych, średnich, małych oraz mikroprzedsiębiorstw), o ile zatrudniają one przynajmniej jedną osobę na umowę o pracę. Sprawdź szczegóły.
Za szkolenie możesz zapłacić przelewem lub natychmiastową płatnością online. Jeśli wybierzesz przelew, nasz dział księgowości skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły płatności. W przypadku płatności online, po dokonaniu rezerwacji, zostaniesz przekierowany do bramki płatniczej. Na miejscu naszego biura ul. Widok 18/2 dysponujemy także terminalem dla wygodnych płatności kartą.
Skontaktuj się z nami!
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania i dobierzemy ofertę dopasowaną do Ciebie lub Twojej firmy
formularz kontaktowy
00-023 Warszawa
Porozmawiajmy!
Kaczorowska
Stanowisko
Project Coordinator Działu szkoleń otwartych i indywidualnych
Łyszkowicz
Stanowisko
Konsultantka ds. szkoleń otwartych i zamkniętych
Szkolenia uzupełniające
Zobacz szkolenia w podobnej tematyce, które mogą Cię zainteresować
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
Top trenerProwadzi czołowy trener z doświadczeniem
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
Top trenerProwadzi czołowy trener z doświadczeniem
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
Top trenerProwadzi czołowy trener z doświadczeniem
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy
CertyfikatSzkolenie potwierdzone certyfikatem
Zaprojektowane do szybkiego wdrożenia w praktyce
- SzkolenieWzmacniamy wiedzę, umiejętności i postawy