Neurokomunikacja – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
W 2015 roku CRICO – Controlled Risk Insurance Company – Amerykańska firma doradcza, przebadała 23 tysiące przypadków, w których doszło naruszenia sztuki lekarskiej w szpitalach w USA. Siedem tysięcy przypadków powstało na skutek zaburzeń w komunikacji na linii personel-personel, czy personel-pacjent. Te siedem tysięcy przypadków kosztowało amerykańskie szpitale około dwa biliony dolarów. Te proporcje przenoszą się na biznes. Większość problemów związanych z brakiem motywacji, obniżonym zaangażowaniem, spadkiem wyników, nadmierną rotacją, wynika z braków w komunikacji. Jednym z istotnych powodów zaburzeń w komunikacji jest stres, gdyż ten wpływa na poziom naszej energii, zdolności kognitywne i gotowość do słuchania. Głównym źródłem przypływu energii jak i jej utraty są emocje. Wszystko zależy od tego na ile inteligentnie nimi zarządzamy. Emocje źle zarządzane prowadzą do obniżenia jakości pracy, strat finansowych, czy personalnych. Neuro-nauka, w tym neuro-kardiologia dostarcza wielu zdumiewających i interesujących odpowiedzi na to czego potrzebuje nasz mózg byśmy mogli się porozumieć. Dzięki badaniom naukowym poznajemy skuteczne metody samoregulacji, podnoszenia wydajności i satysfakcji zawodowej. By sprostać wymaganiom współczesnego biznesu warto sięgać po najnowsze rozwiązania podnoszące efektywność i skuteczność działania, a takich dostarcza neuro-nauka.
Neurokomunikacja – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
W 2015 roku CRICO – Controlled Risk Insurance Company – Amerykańska firma doradcza, przebadała 23 tysiące przypadków, w których doszło naruszenia sztuki lekarskiej w szpitalach w USA. Siedem tysięcy przypadków powstało na skutek zaburzeń w komunikacji na linii personel-personel, czy personel-pacjent. Te siedem tysięcy przypadków kosztowało amerykańskie szpitale około dwa biliony dolarów. Te proporcje przenoszą się na biznes. Większość problemów związanych z brakiem motywacji, obniżonym zaangażowaniem, spadkiem wyników, nadmierną rotacją, wynika z braków w komunikacji. Jednym z istotnych powodów zaburzeń w komunikacji jest stres, gdyż ten wpływa na poziom naszej energii, zdolności kognitywne i gotowość do słuchania. Głównym źródłem przypływu energii jak i jej utraty są emocje. Wszystko zależy od tego na ile inteligentnie nimi zarządzamy. Emocje źle zarządzane prowadzą do obniżenia jakości pracy, strat finansowych, czy personalnych. Neuro-nauka, w tym neuro-kardiologia dostarcza wielu zdumiewających i interesujących odpowiedzi na to czego potrzebuje nasz mózg byśmy mogli się porozumieć. Dzięki badaniom naukowym poznajemy skuteczne metody samoregulacji, podnoszenia wydajności i satysfakcji zawodowej. By sprostać wymaganiom współczesnego biznesu warto sięgać po najnowsze rozwiązania podnoszące efektywność i skuteczność działania, a takich dostarcza neuro-nauka.
Cele i Korzyści
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- Wpływie stresu na zdolność do rozumienia drugiego człowieka.
- Potrzebach społecznych mózgu muszą być spełnione by działać w oparciu o zaufanie.
- Grach statusowych i wynikających z nich konfliktach i tym jak gry te wpływają na organizację.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- Samoregulacji emocjonalnej i skutecznego radzenia sobie ze stresem.
- Poszukiwania nowych perspektyw służących zmianie stanu fizycznego i mentalnego, a co za tym idzie budowania współpracy na zasadach równości, a nie w oparciu o gry statusowe.
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
- Łagodzeniem konfliktów i wzmacnianiem współpracy dzięki realizowaniu społecznych potrzeb mózgu.
Program Szkolenia
Neurokomunikacja
- Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.
Rozpoczęcie szkolenia, omówienie kontraktu, celów szkolenia i potrzeb uczestników.
Moduł I. Biochemia nieporozumień
Czyli jak myśli wpływają na reakcje w ciele i odwrotnie i jak tworzą się tzw. predykcje, czyli założenia o tym co ktoś powiedział, mówi, czy chce powiedzieć. Biochemia w ciele a tryb pracy mózgu – czyli czym jest tryb nauki, a czym obrony i jak działanie w tych trybach wpływa na wynik organizacji. Praca całej grupy.
Moduł II. Model SCARF
Status, pewność, autonomia, przynależność do grupy i poczucie sprawiedliwości, czyli społeczne potrzeby mózgu a powstawanie konfliktów, budowanie zaufania i kształtowanie wspierającej kultury organizacji.
Moduł III. Gry statusowe
Pogłębienie modelu SCARF oraz dyskusja na temat tego kiedy komunikacja wrzuca nas w tryb walki i obrony i o tym jak gry statusowe podsycają konflikty i oddalają ludzi od siebie. Komunikaty włączające i wykluczające – jaki masz styl. Praca w trójkach.
Moduł IV. Neuro-feedback
Czyli jak udzielać feedbacku, by nie był konfliktogenny i nie budził oporu ze strony przyjmującego. Praca w czwórkach.
Moduł V. Cicho czy spokojnie – metoda HeartMath
Skuteczne radzenie sobie ze stresem oraz kształtowanie samoregulacji koniecznej do łagodzenia konfliktów i budowania wzajemnego zaufania. Ćwiczenia mentalne i oddechowe służące redukcji stresu i pozwalające mózgowi na wejście w tryb nauki. Do tej części spotkania użyjemy programu EmWave Pro, który obrazuje w czasie rzeczywistym skuteczność wykonywanych ćwiczeń. (grafika obok)
Podsumowanie warsztatu. Pytania, obserwacje, wnioski.
Czas trwania: 1 dzień
Eksperci
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Opinie o Szkoleniu
„Bardzo dobre, merytoryczne szkolenie. Dobrze przygotowany Trener oraz ciekawe metody pracy.”
„Jestem bardzo zadowolona z tego szkolenia. Dzięki niemu poznałam swój styl działania i postrzeganie zespołu.”
„Świetne szkolenie. Ciekawe treści, dużo nowej wiedzy oraz dobry kontakt Trenerki z grupą.”
Jedno z najlepszych szkolenie w w historii szkoleń w Eurovia! Prowadząca w bardzo przystępny sposób przedstawiła niełatwy temat, przygotowana była w każdym calu perfekcyjnie i profesjonalnie. Szkolenie odbyło się w formie otwartej z możliwością zadawania wielu pytań, na które prowadząca zawsze odpowiadała w sposób kompetentny i wyczerpujący. Chcąc utrzymać najwyższy poziom szkoleń sugeruję nawiązanie stałej współpracy szkoleniowej z Panią Ewą Hartman!
„Szkolenie prowadzone profesjonalnie, zrozumiałym językiem, z
elementami humoru.
Szkolenie poszerza wiedzę o miękkich umiejętnościach, które są przydatne i mogą być wykorzystywane w codziennym życiu, zawodowym i prywatnym.
Bardzo klarownie przeprowadzone szkolenie, ciekawie i z humorem.
Czułem się dobrze na warsztacie. Super sposób prowadzenia, materiały czytelne i konkretne.
Dużo interakcji, pytań oraz ćwiczeń. Przykłady podane w przystępny sposób.
Klienci
Powyższe szkolenie z zakresu Design Thinking w biznesie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm jak: CERAMIKA PARADYŻ SP. Z O. O., Eurovia Polska S.A.
Informacje organizacyjne
Jak tworzymy szkolenia dla firm ?
Analiza potrzeb szkoleniowych
Weryfikacja celów szkolenia
Zaprojektowa-
nie programu szkolenia
Ustalenia logiczno – administracyjne
Realizacja szkolenia
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.
2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.
3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.
5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa
(22) 224 21 95
603 906 655
biuro@humanskills.pl
Mogą Ci się również spodobać
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas