Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
AGNIESZKA JARZĘBOWSKA
AGNIESZKA NADSTAWNA
AGNIESZKA OLEJNIK
AGNIESZKA SCHMIDT
ANDRZEJ MIKA
ANETA DREKSLER
ANNA GUCWA
BEATA WIERNICKA-BEŁZ
DANIEL BINDA
DOMINIKA MACIEJAK
DOROTA SZCZEŚNIAK-KOSIOREK
EDYTA MADEJ
ELŻBIETA UŁASIEWICZ
EWA GLAJZER
EWA HARTMAN
EWA STRZYŻEWSKA
IWONA FIRMANTY
IWONA GOLONKO
IWONA KUNACH
JOANNA FRĄCZEK-BRODA
JOANNA ZIĘTARA
KAMILA JAKUBOWSKA
KATARZYNA BĄKOWICZ
KATARZYNA BŁAŻEJEWSKA – STUHR
KATARZYNA LEWANDOWSKA
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE
MACIEJ ŚCIBOR
MAGDALENA HONORY
MAŁGORZATA KARCZEWSKA
MAŁGORZATA SYPNIEWSKA
MARCIN WŁADYSŁAW SOBOTA
MAREK JURKIEWICZ
MAREK NAUMIUK
MARTA ORZEŁ
MIROSŁAWA TKACZUK
MONIKA FIRMANTY NAUWELARES
MONIKA KANTOWICZ-GDAŃSKA
MONIKA KLIBER
PIOTR WIŚNIEWSKI
REGINA MAY
RENATA WRONA
SPRZEDAŻ / NEGOCJACJE / OBSŁUGA KLIENTA
SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, OBSŁUGA KLIENTA
SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA HUMAN RESOURCES/ DZIAŁ HR
SZKOLENIA PRAWNE
SZKOLENIA STANOWISKOWE
TATIANA MINDEWICZ-PUACZ
TOMASZ BIERNACKI
TOMASZ ZEGARSKI
Trenerzy
Uncategorized
URSZULA FIRMANTY
WOJCIECH ZEZULA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, KREOWANIE WIZERUNKU
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE/ KREOWANIE WIZERUNKU
ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE ZAKUPOWE I KUPIECKIE
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Neurokomunikacja

W 2015 roku CRICO – Controlled Risk Insurance Company – Amerykańska firma doradcza, przebadała 23 tysiące przypadków, w których doszło naruszenia sztuki lekarskiej w szpitalach w USA. Siedem tysięcy przypadków powstało na skutek zaburzeń w komunikacji na linii personel-personel, czy personel-pacjent. Te siedem tysięcy przypadków kosztowało amerykańskie szpitale około dwa biliony dolarów. Te proporcje przenoszą się na biznes. Większość problemów związanych z brakiem motywacji, obniżonym zaangażowaniem, spadkiem wyników, nadmierną rotacją, wynika z braków w komunikacji. Jednym z istotnych powodów zaburzeń w komunikacji jest stres, gdyż ten wpływa na poziom naszej energii, zdolności kognitywne i gotowość do słuchania. Głównym źródłem przypływu energii jak i jej utraty są emocje. Wszystko zależy od tego na ile inteligentnie nimi zarządzamy. Emocje źle zarządzane prowadzą do obniżenia jakości pracy, strat finansowych, czy personalnych. Neuro-nauka, w tym neuro-kardiologia dostarcza wielu zdumiewających i interesujących odpowiedzi na to czego potrzebuje nasz mózg byśmy mogli się porozumieć. Dzięki badaniom naukowym poznajemy skuteczne metody samoregulacji, podnoszenia wydajności i satysfakcji zawodowej. By sprostać wymaganiom współczesnego biznesu warto sięgać po najnowsze rozwiązania podnoszące efektywność i skuteczność działania, a takich dostarcza neuro-nauka.

Cele i Korzyści

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Wpływie stresu na zdolność do rozumienia drugiego człowieka.
  • Potrzebach społecznych mózgu muszą być spełnione by działać w oparciu o zaufanie.
  • Grach statusowych i wynikających z nich konfliktach i tym jak gry te wpływają na organizację.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Samoregulacji emocjonalnej i skutecznego radzenia sobie ze stresem.
  • Poszukiwania nowych perspektyw służących zmianie stanu fizycznego i mentalnego, a co za tym idzie budowania współpracy na zasadach równości, a nie w oparciu o gry statusowe.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Łagodzeniem konfliktów i wzmacnianiem współpracy dzięki realizowaniu społecznych potrzeb mózgu.

Program Szkolenia

Neurokomunikacja

  • Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.

Rozpoczęcie szkolenia, omówienie kontraktu, celów szkolenia i potrzeb uczestników.

Moduł I. Biochemia nieporozumień

Czyli jak myśli wpływają na reakcje w ciele i odwrotnie i jak tworzą się tzw. predykcje, czyli założenia o tym co ktoś powiedział, mówi, czy chce powiedzieć. Biochemia w ciele a tryb pracy mózgu – czyli czym jest tryb nauki, a czym obrony i jak działanie w tych trybach wpływa na wynik organizacji. Praca całej grupy.

Moduł II. Model SCARF

Status, pewność, autonomia, przynależność do grupy i poczucie sprawiedliwości, czyli społeczne potrzeby mózgu a powstawanie konfliktów, budowanie zaufania i kształtowanie wspierającej kultury organizacji.

Moduł III. Gry statusowe

Pogłębienie modelu SCARF oraz dyskusja na temat tego kiedy komunikacja wrzuca nas w tryb walki i obrony i o tym jak gry statusowe podsycają konflikty i oddalają ludzi od siebie. Komunikaty włączające i wykluczające – jaki masz styl. Praca w trójkach.

Moduł IV. Neuro-feedback

Czyli jak udzielać feedbacku, by nie był konfliktogenny i nie budził oporu ze strony przyjmującego. Praca w czwórkach.

Moduł V. Cicho czy spokojnie – metoda HeartMath

Skuteczne radzenie sobie ze stresem oraz kształtowanie samoregulacji koniecznej do łagodzenia konfliktów i budowania wzajemnego zaufania. Ćwiczenia mentalne i oddechowe służące redukcji stresu i pozwalające mózgowi na wejście w tryb nauki. Do tej części spotkania użyjemy programu  EmWave Pro, który obrazuje w czasie rzeczywistym skuteczność wykonywanych ćwiczeń.  (grafika obok)

Podsumowanie warsztatu. Pytania, obserwacje, wnioski. 

Czas trwania: 1 dzień

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowanie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills

Szkolenie - Neurokomunikacja

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

ZADZWOŃ:

+48 (22) 224 21 95

+48 (22) 224 21 96

603 906 655

LUB WYPEŁNIJ FORMULARZ:

X