Bycie liderem to sztuka i wyzwanie. Lider ponosi odpowiedzialność, kreuje wizję, łączy, towarzyszy i wspiera. By lider mógł rozwinąć potencjał swoich pracowników powinien zacząć od siebie. Od poznania własnego modelu przywództwa oraz swoich preferencji w doborze osób, z którymi pracuje. Lider przewodzi najlepiej, kiedy sam jest przykładem. Kiedy umie zadbać o swoje potrzeby dotyczące nauki, rozwoju, regeneracji i tworzenia. Ten, kto jest liderem dla siebie, będzie znakomitym liderem dla innych.
Merytoryczna podbudowa szkolenia opiera się na neuronauce, czyli nauce o mózgu w kontekście biologicznym i społecznym. Specjalna gałąź neuronauki – Neuro-Leardership – to aplikacja wiedzy o mózgu do przywództwa. Warstwa warsztatowa będzie opierała się na metodzie Points of You™ oraz metodzie HeartMath™.
Metoda Points of You™ to praca z obrazem, słowem, pytaniami otwartymi i metaforą. Pozwala wyjść poza dotychczasowy, utarty sposób myślenia i dostrzec nowe rozwiązania i perspektywy.
HeartMath™ to metoda stosowana między innymi przez armię amerykańską. Jest ona poparta latami badań z zakresu neuro-kardiologii, stanowi metodę budowania siły psychicznej i stabilności emocjonalnej, które pozwalają na zachowanie klarowności myślenia i działania pomimo presji i stresu.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
Uczestnicy nabędą umiejętności:
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
Neuro-przywództwo
Dzień I
Rozpoczęcie szkolenia, omówienie celów oraz potrzeb uczestników.
Moduł I. Lider, czyli kto? Oczekiwania, wyzwania i rzeczywistość– dyskusja otwierająca.
Moduł II. Mózg lidera. Taki sam, czy inny? Neuronauka w służbie przywództwa.
Moduł III. Jak widzę swoje przywództwo.
Moduł IV. Cicho, czy spokojnie– emocje lidera i ich wpływ na postawy podwładnego.
Dzień II
Moduł V. Echo dnia poprzedniego
Moduł VI. Co wnoszę, a co dostaję
Moduł VII. Mózg w trybie nauki, mózg w trybie obrony – zachowania wspierające rozwój pracowników vs działania powodujące wycofanie i unikanie odpowiedzialności.
Moduł VIII. Zespół Marzeń – ćwiczenie oparte o metodę Backward Mapping.
Moduł IX. Conversational Intelligence™ – jak mówić, by nas słuchano i rozumiano.
Podsumowanie i zakończenie szkolenia.
Czas trwania: 2 dni
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Powyższe szkolenie z zakresu neuroprzywództwa firma Human Skills miała przyjemność przeprowadzić dla pracowników firm tj.: Gedeon Richter, USP Zdrowie.
1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.
2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.
3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.
5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.
Zadzwoń do nas
Napisz do nas
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.