Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
AGNIESZKA JARZĘBOWSKA
AGNIESZKA NADSTAWNA
AGNIESZKA OLEJNIK
AGNIESZKA SCHMIDT
ANDRZEJ MIKA
ANETA DREKSLER
ANNA GUCWA
BEATA WIERNICKA-BEŁZ
DANIEL BINDA
DOMINIKA MACIEJAK
DOROTA SZCZEŚNIAK-KOSIOREK
EDYTA MADEJ
ELŻBIETA UŁASIEWICZ
EWA GLAJZER
EWA HARTMAN
EWA STRZYŻEWSKA
IWONA FIRMANTY
IWONA GOLONKO
IWONA KUNACH
JOANNA FRĄCZEK-BRODA
JOANNA ZIĘTARA
KAMILA JAKUBOWSKA
KATARZYNA BĄKOWICZ
KATARZYNA BŁAŻEJEWSKA – STUHR
KATARZYNA LEWANDOWSKA
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE
MACIEJ ŚCIBOR
MAGDALENA HONORY
MAŁGORZATA KARCZEWSKA
MAŁGORZATA SYPNIEWSKA
MARCIN WŁADYSŁAW SOBOTA
MAREK JURKIEWICZ
MAREK NAUMIUK
MARTA ORZEŁ
MIROSŁAWA TKACZUK
MONIKA FIRMANTY NAUWELARES
MONIKA KANTOWICZ-GDAŃSKA
MONIKA KLIBER
PIOTR WIŚNIEWSKI
REGINA MAY
RENATA WRONA
SPRZEDAŻ / NEGOCJACJE / OBSŁUGA KLIENTA
SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA HUMAN RESOURCES/ DZIAŁ HR
SZKOLENIA PRAWNE
SZKOLENIA STANOWISKOWE
TATIANA MINDEWICZ-PUACZ
TOMASZ BIERNACKI
TOMASZ KOLASIŃSKI
TOMASZ ZEGARSKI
Trenerzy
Uncategorized
URSZULA FIRMANTY
WOJCIECH ZEZULA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, KREOWANIE WIZERUNKU
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE/ KREOWANIE WIZERUNKU
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI
nowoczesne_przywództwo

Nowoczesne przywództwo

Co sprawia, że pojawiają się skuteczni liderzy, którzy potrafią pociągnąć innych do efektywnych i  innowacyjnych przedsięwzięć? Okazuje się, że przywództwo to nie tylko zestaw kompetencji, ale przede wszystkim zdolność do działania w sytuacjach nietypowych: dostrzeganie ledwo uchwytnych szans oraz determinacja w ich wykorzystaniu.

Przywództwo urzeczywistnia się w działaniu. Każdy z nas z pewnością był świadkiem sytuacji, gdy ktoś z najbliższego otoczenia wziął na siebie odpowiedzialność (i ryzyko) podjęcia ambitnego wyzwania. Wyzwanie może wynikać
z potrzeby rozwiązania problemu lub uznania konieczności wdrożenia zmiany.

Przed kierownikami sprzedaży stoją również wyzwania związane z rozproszeniem zespołu i trudnością w bieżącej ocenie stylu  pracy podwładnych. Wymaga to zarówno systematycznego planowania i wdrożenia adekwatnych metod komunikacji jak i bardziej partnerskiego podejścia do zespołu.

Cele i Korzyści

Cele szkolenia:

  • Zrozumieć istotę kluczowych obszarów przywództwa
  • Dostrzegać szanse konstruktywnych zmian w swoim otoczeniu i skutecznie planować ich wdrożenie
    z uwzględnieniem potrzeb transformacji postaw
  • Kształtować własny styl przywództwa w oparciu o mocne strony
  • Zniwelować bariery w pracy rozproszonej
  • Dobrać adekwatne metody/narzędzia zarządzania i komunikacji
  • Udoskonalić kompetencje do przewodzenia rozproszonymi  zespołami poprzez budowanie zaufania
    i partnerstwa
  • Rozwijać własną wiarygodność

Zajęcia mają charakter interaktywny, bogate w praktyczne ćwiczenia, rozwiązywanie studiów przypadków oraz dyskusje osadzone w realiach pracy uczestników.

Program Szkolenia

Nowoczesne przywództwo

  • Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.

Moduł I. Wprowadzenie – Definicja i obszary przywództwa.

  • Kompetencje przywódcze vs akty przywództwa
  • Obszar osobisty
  • Obszar społeczny
  • Obszar strategiczny

Moduł II. Przywództwo osobiste.

  • Jak mierzyć osobisty potencjał (ciekawość, wgląd, zaangażowanie, determinacja)
  • Wartości i postawy
  • Preferencje osobiste
  • Mocne strony jako punkt wyjścia do budowania wiary w siebie i własnego stylu przywództwa
  • Radzenie sobie z stresem

Moduł III. Budowanie przywództwa społecznego – akomodacja stylu komunikacji.

  • Rozpoznanie typów osobowości
  • Style komunikacji podczas współpracy
  • Z różnymi typami osobowości
  • Uzyskiwanie synergii w zespole – model efektywności zespołowej
  • Działania na rzecz rozwoju ludzi

Moduł IV. Budowanie mostów pomiędzy różnymi kulturami i pokoleniami.

  • Różnice kulturowe – bariera, którą należy zarządzać?
  • Charakterystyka kultur pokoleniowych na obecnym rynku pracy
  • Samoocena świadomości pracy wewnątrz różno-kulturowych grup
  • Wykorzystanie różnorodności pokoleniowej
  • w budowaniu skuteczności zespołowej
  • Studium przypadku

Moduł V. Budowanie zaufania na odległość.

  • Korzyści i czynniki ryzyka w pracy zespołów rozproszonych
  • Dobre praktyki dla budowania zaufania
  • Jak zmniejszenie izolacji buduje zaufanie?
  • Świętowanie sukcesu mimo odległości

Moduł VI. Efektywna komunikacja w rozproszonym  zespole.

  • Proces zdalnej komunikacji
  • Dobór adekwatnych narzędzi komunikacji (zasady użycia telefonu, telekonferencje, korespondencja email, zebrania wirtualne i bezpośrednie)
  • Słuchanie i zadawanie pytań
  • Delegowanie pracy i rozliczanie z rezultatów
  • Coaching mentorski w terenie
  • Przekazywanie opinii (informacji zwrotnej)
  • Przyjmowanie opinii (informacji zwrotnej)
  • Trudne sytuacje
  • Ćwiczenia – symulacje

Moduł VII. Przywództwo strategiczne.

  • Koncentracja na wynikach, wizja-cel
  • Misja firmy, zespołu i osobista
  • Analiza strategiczna
  • Kreatywne inicjatywy rozwojowe
  • Priorytety, determinacja, konsekwencja

Moduł VIII. Zmiana i transformacja.

  • Źródła zmian
  • Działanie przywódcy jako wynik dostrzegania potrzeby zmian (uważność)
  • Etapy wdrażania zmian
  • Źródła i rodzaje autorytetu
  • Transformacja jako ludzki wymiar zmian

Moduł IX. Budowanie przywództwa w zespole – podsumowanie.

  • Moderowanie spotkań zespołowych.
  • Model 7 kluczowych ról przywódcy oraz samoocena powiązanych z nimi kompetencji (na podstawie: Distance Manager Effectiveness Assessment wg. K. Fisher, M. Fisher):
    • Lider (leader)
    • Katalizator rezultatów (results catalyst)
    • Moderator (facilitator)
    • Przełamywacz przeszkód (barrier breaker)
    • Strateg biznesowy  (business strategist)
    • Coach
    • Wzór do naśladowania (living example)

Podsumowanie szkolenia, Osobiste Plany Działania

Czas szkolenia: 2 dni

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Szkolenie z powyższego tematu firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: Vestas Polska Sp. z o.o., Kancelaria Sejmu, Kapsch Telematic Services Sp. z o.o., Grupa Lux Med., OLX Polska, Kontekst Sp. Z o.o., Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Stadler Sp.zo.o., Orsted Polska Sp. z o.o., Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, Ministerstwo Środowiska, Metso Poland Sp. z o.o., Roche Diabetes Care Polska Sp. z o.o.; Ambasada Brytyjska.

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowanie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills

Szkolenie - Nowoczesne przywództwo

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

ZADZWOŃ:

+48 (22) 224 21 95

+48 (22) 224 21 96

603 906 655

LUB WYPEŁNIJ FORMULARZ:

X