Moc pozytywnego komunikatu. Jaka semantyka buduje przyjazne środowisko pracy? Obejrzyj nagranie z webinaru.
Obejrzyj nagranie z bezpłatnego webinaru „Moc pozytywnego komunikatu. Jaka semantyka buduje przyjazne środowisko pracy?” Nagranie dostępne w dolnej sekcji tej strony.
Podczas naszego webinarium pokazaliśmy na przykładach, jak prostym narzędziem jakim jest język budować zrozumiały komunikat, a tym samym tworzyć sprzyjające środowisko pracy. Zatrzymaliśmy się na chwilę i przyjrzeliśmy temu, w jaki sposób rozmawiamy ze sobą w pracy, jak formułujemy zadania naszym pracownikom i jakiego języka używamy, wysyłając do siebie maile lub komunikując się wewnątrz zespołu projektowego.
Semantyka to znaczenie. Pozytywna komunikacja w pracy.
- Czy faktycznie nasze słowa niosą pozytywne znaczenie i przekazujemy te treści o jakie nam chodziło?
- Dlaczego czasem tak jest, że jedni rozumieją o co nam chodzi, a inni się złoszczą i robią wszystko na przekór?
- Dlaczego nasi podwładni uśmiechając się do nas potwierdzają wszystko, a i tak robią co innego?
- I wreszcie dlaczego nie idzie nam projekt, klient pisze złośliwe komentarze o firmie, mamy problem z rekrutacją, bo ludzie nie chcą u nas pracować?
Czasem to zwykła nieświadomość , a czasem brak wiedzy jak komunikować, aby uzyskać pożądany efekt. Warto zdawać sobie sprawę, że język, którym się posługujemy może być naszym sprzymierzeńcem, pomocnikiem w budowaniu współpracy, ale może także rujnować relacje zawodowe i negatywnie wpływać na środowisko pracy.
Podczas webinaru o mocy pozytywnego komunikatu poruszyliśmy zagadnienia:
- Czy za pomocą popularnego dziś obrazu jesteśmy w stanie przekazać wszystkie istotne treści. Jakie to niesie zagrożenia?
- Dlaczego warto zwracać uwagę na to co i jak mówimy?
- Czy czasem ludzie mówią niezrozumiale celowo?
- Czy wszyscy tak samo rozumieją nasz wewnętrzny język firmowy? A co jeśli nie?
- Dlaczego niektórym udaje się nas głęboko zranić zwykłym mailem czy wypowiedzią na forum?
- Gdybanie/ tak, ale/ trzeba by/ oni zawsze/ dobrze radziłbym Ci/ koniecznie musisz i wiele innych sformułowań które działają na nas jak płachta na byka.
- Czy szyk zdania ma znaczenie na to jak odbieramy informacje?
- Jak wspierać komunikatem, nie manipulować?
- I wreszcie poznamy kilka dobrych sposobów na to jak rozważnie i świadomie używać języka za pomocą którego:
-poprawimy atmosferę pracy w naszej firmie,
-polepszymy zrozumienie i efektywność pracy,
-stworzymy dobry i lubiące ze sobą pracować zespól,
-uwierzymy w siebie i swoich ludzi,
To wszystko możemy zmienić w naszej firmie zupełnie bezkosztowo 😊Zapraszamy serdecznie do obejrzenia bardzo praktycznego webinaru o potędze znaczenia słów i komunikatów.
Dla kogo nagranie z webinaru będzie idealne?
- Dla Kadry Zarządzającej: osób odpowiedzialnych za komunikację w miejscu pracy, które chcą zrozumieć, jak poprawić atmosferę oraz jakość współpracy i efektywność swoich zespołów.
- Dla Ekspertów HR: którzy chcą dowiedzieć się, jak poprawić procesy rekrutacyjne i satysfakcję aktualnych pracowników poprzez pozytywną komunikację w firmie.
- Dla właścicieli firm: którzy chcą zrozumieć, jak pozytywna komunikacja może wpłynąć na sukces ich przedsiębiorstwa i relacje z klientami oraz pracownikami.
- Wszystkich zainteresowanych tematyką komunikacji: którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat znaczenia słów i komunikatów w środowisku pracy, aby lepiej zarządzać relacjami i osiągać własne cele zawodowe.
Zobacz, co o webinarium mówią jego Uczestnicy:
Brałam udział w bezpłatnym webinarium MOC POZYTYWNEGO KOMUNIKATU. Super prowadząca nawiązująca stały kontakt z uczestnikami na czacie.
Temat przedstawiony merytorycznie i w punkt co poprawić w komunikacji, aby było lepiej 👍
TERESA
Polecam! Wziąłem udział w webinarium i treści przekazane przez Panią Prowadzącą były cenną wskazówką, jak kształtować i wzmacniać moc pozytywnego komunikatu.
PIOTR
Poziom merytoryczny szkolenia pt. Moc pozytywnego komunikatu był moim zdaniem bardzo wysoki. Interakcja ze słuchaczami była prowadzona w bardzo ciekawy sposób, poparta osobistym doświadczeniem i przykładami z życia. Poruszone zostały istotne aspekty, które warto stosować w komunikacji oraz takie których powinniśmy unikać.
KORNELIA
Webinar rewelacyjny bardzo ciekawy i przydatny w praktyce życia codziennego Prowadząca konkretną w sposób prosty i zrozumiały przekazała najważniejsze treści merytoryczne. Polecam
KAROLINA
Brałam udział w szkoleniu „Moc pozytywnego komunikatu” i oceniam je pozytywnie. Podobało mi się, że szkolenie zawierało praktyczne aspekty z zakresu pozytywnej komunikacji i myślę, że zdobyta wiedza będzie przydatna w przyszłości. 🙂
MILENA
Szkolenia są niesamowite. Właśnie zakończyłam webinar „moc pozytywnego komunikatu” i czuję się zainspirowana do działania! A samo szkolenie – konkretne i pełne przydatnych treści. Polecam wszystkim! 🙂
PATRYCJA
Dziękuję za możliwość udziału w webinarze „Moc Pozytywnego Komunikatu” już sama Prowadząca swoja postawa i językiem godnie reprezentowała temat, o którym opowiadała, wiele przydatnych informacji, które na pewno użyję w swojej pracy zawodowej a także prywatnie w komunikacji z rodzina i przyjaciółmi 😉
KAROLINA
Podoba mi się, że w trakcie szkolenia sa podawane konkretne przykłady zarówno korzystnego jak i negatywnego działania.
Pojawiła się u mnie motywacja do refleksji nad sobą, widzę duże możliwości poprawy efektów mojej pracy przy niewielkich zmianach.
EWA
Cele i Korzyści
Obejrzyj nagranie z webinaru „Moc pozytywnego komunikatu. Jaka semantyka buduje przyjazne środowisko pracy?”
Wzmocnisz wiedzę:
- o komunikacie ja,
- feedbacku,
- o tym, jak słyszymy komunikat,
- komunikacji werbalnej i doborze słów,
- kulturze organizacyjnej w firmie.
Wzmocnisz umiejętności:
- tworzenia wspierającego i skutecznego komunikatu,
- identyfikacji błędów w komunikacji,
- świadomości skrótów myślowych i dygresji w komunikacji,
Wzmocnisz postawę:
- budowania dobrej atmosfery w pracy, nastawionej na efektywna współpracę,
- otwartości na słuchanie,
- gotowości do praktykowania pozytywnych praktyk komunikacyjnych.
Prowadząca webinar:
- Doświadczona Menedżerka i Strateżka międzynarodowa.
- Trenerka, Konsultantka i Coachka kryzysowa.
- Mentorka w obszarze rozwoju i sukcesji.
- HRBP.
Profil Trenerki:
Ponad 20 lat doświadczenia jako manager w korporacjach w Polsce i za granicą, co pomaga jej zrozumieć procesy zachodzące w organizacjach i między ludźmi. Od 2016 współpracuje z firmami jako konsultant biznesowy, doradca zarządów -sektor MŚP. Prowadzi szkolenia i warsztaty rozwojowe. Współpracuje z uczelniami wyższymi, a od 2022 jest Członkiem Rady Biznesu Akademii Górnośląskiej. Certyfikowany konsultant i Coach kryzysowy, pracuje z klientami indywidualnymi w kryzysie psychologicznym z wykorzystaniem elementów terapii TSR i terapii schematów. Doradza organizacjom w procesie zmiany.
W swojej pracy łączy twarde kwalifikacje zarządcze, organizacyjne i projektowe z miękkimi kompetencjami w zakresie psychologii człowieka i organizacji.
- SWPS – Coaching i Mentoring.
- Kurs trenerski Dea Trening.
- IPTK Instytut Pozytywnej Terapii Kryzysu: Konsultant i Coach kryzysowy.
- CTRS- Szkoła Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, poziom 1.
- Kurs CRP Terapia Schematów, TPB.
- Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna: kurs Psychologia Zdrowia.
- PM Expert cykl szkoleń Zarządzanie Projektami.
Wybrani Klienci:
Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, Rossmann SDP Sp. z o.o., Uniwersytet Śląski, WSZOP Katowice, Wyższa Szkoła Humanitas, WSB Chorzów, Mextra Sp. z .o.o. , Luna Polska, Sponsor Plus, Thermex Serwis, Oasis East Sp. z o.o., Scaffolding Group, Aperam Sainless Services and Solution Polska, ONDO Sp. z .o.o, Akademia Techniczno- Humanistyczna w Bielsku Białej.
Terminy
Program Szkolenia
Obejrzyj nagranie z webinaru „Moc pozytywnego komunikatu. Jaka semantyka buduje przyjazne środowisko pracy?”.
Program webinarium:
Wprowadzenie
Moduł I: Język a obraz -znaczenie komunikacji werbalnej
- Język a obraz.
- Czym jest semantyka. Jak język tworzy znaczenie?
- Niedoceniana komunikacja werbalna. Takie proste, a takie trudne.
- Dlaczego warto nauczyć się komunikować się werbalnie?
Moduł II: Co robimy nie tak?
- Niezrozumiały komunikat- dlaczego nie ma efektu?
- Firmowy język- czy wszyscy rozumieją go tak samo?
- Skróty myślowe.
- Dygresje w korespondencji i wypowiedziach.
Moduł III: Co buduje dobrą atmosferę w pracy?
- Schemat organizacyjny firmy, zależności.
- Kultura organizacyjna firmy, kodeks komunikacji.
- Kompetencje językowe: przypadki, tryby, rozkazy, przyimki, komunikat bezosobowy itp.
- Komunikat „ja”, feedback, jak słyszymy komunikat.
- Dobre praktyki.
Podsumowanie i zakończenie.
Odpowiedzi na pytania.
Eksperci
Informacje Organizacyjne
Miejsce: Webinarium odbywa się na platformie Clikmeeting i nie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu, na maila podanego podczas rejestracji, otrzymasz link do pokoju online.
Godziny: Godziny wydarzenia podane są w sekcji „Terminy”.
Wymagania techniczne: Udział w webinarium jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).
Masz pytania?
Skontaktuj się z nami:
ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa
(22) 224 21 95
603 906 655
biuro@humanskills.pl
Mogą Ci się również spodobać
Zastanawiasz się, czy to webinarium jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas