Moc pozytywnego komunikatu. Jaka semantyka buduje przyjazne środowisko pracy? Obejrzyj nagranie z webinaru.

webinar pozytywna komunikacja

Obejrzyj nagranie z bezpłatnego webinaru „Moc pozytywnego komunikatu. Jaka semantyka buduje przyjazne środowisko pracy?” Nagranie dostępne w dolnej sekcji tej strony. 

Podczas naszego webinarium pokazaliśmy na przykładach, jak prostym narzędziem jakim jest język budować zrozumiały komunikat, a tym samym tworzyć sprzyjające środowisko pracy. Zatrzymaliśmy się na chwilę i przyjrzeliśmy temu, w jaki sposób rozmawiamy ze sobą w pracy, jak formułujemy zadania naszym pracownikom i jakiego języka używamy, wysyłając do siebie maile lub komunikując się wewnątrz zespołu projektowego.

Semantyka to znaczenie. Pozytywna komunikacja w pracy.

  • Czy faktycznie nasze słowa niosą pozytywne znaczenie i przekazujemy te treści o jakie nam chodziło?
  • Dlaczego czasem tak jest, że jedni rozumieją o co nam chodzi, a inni się złoszczą i robią wszystko na przekór?
  • Dlaczego nasi podwładni uśmiechając się do nas potwierdzają wszystko, a i tak robią co innego?
  • I wreszcie dlaczego nie idzie nam projekt, klient pisze złośliwe komentarze o firmie, mamy problem z rekrutacją, bo ludzie nie chcą u nas pracować?

Czasem to zwykła nieświadomość , a czasem brak wiedzy jak komunikować, aby uzyskać pożądany efekt. Warto zdawać sobie sprawę, że język, którym się posługujemy może być naszym sprzymierzeńcem, pomocnikiem w budowaniu współpracy, ale  może także rujnować relacje zawodowe i negatywnie wpływać na środowisko pracy.

Podczas webinaru  o mocy pozytywnego komunikatu poruszyliśmy zagadnienia:

  • Czy za pomocą popularnego dziś obrazu jesteśmy w stanie przekazać wszystkie istotne treści. Jakie to niesie zagrożenia?
  • Dlaczego warto zwracać uwagę na to co i jak mówimy?
  • Czy czasem ludzie mówią niezrozumiale celowo?
  • Czy wszyscy tak samo rozumieją nasz wewnętrzny język firmowy? A co jeśli nie?
  • Dlaczego niektórym udaje się nas głęboko zranić zwykłym mailem czy wypowiedzią na forum?
  • Gdybanie/ tak, ale/ trzeba by/ oni zawsze/ dobrze radziłbym Ci/ koniecznie musisz i wiele innych sformułowań które działają na nas jak płachta na byka.
  • Czy szyk zdania ma znaczenie na to jak odbieramy informacje?
  • Jak wspierać komunikatem, nie manipulować?
  • I wreszcie poznamy kilka dobrych sposobów na to jak rozważnie i świadomie używać języka za pomocą którego:
    -poprawimy atmosferę pracy w naszej firmie,
    -polepszymy zrozumienie i efektywność pracy,
    -stworzymy dobry i lubiące ze sobą pracować zespól,
    -uwierzymy w siebie i swoich ludzi,

To wszystko możemy zmienić w naszej firmie zupełnie bezkosztowo 😊Zapraszamy serdecznie  do obejrzenia bardzo praktycznego webinaru o potędze znaczenia słów i komunikatów.

Dla kogo nagranie z webinaru będzie idealne?

  • Dla Kadry Zarządzającej: osób odpowiedzialnych za komunikację w miejscu pracy, które chcą zrozumieć, jak poprawić atmosferę oraz jakość współpracy i efektywność swoich zespołów.
  • Dla Ekspertów HR: którzy chcą dowiedzieć się, jak poprawić procesy rekrutacyjne i satysfakcję aktualnych pracowników poprzez pozytywną komunikację w firmie.
  • Dla właścicieli firm: którzy chcą zrozumieć, jak pozytywna komunikacja może wpłynąć na sukces ich przedsiębiorstwa i relacje z klientami oraz pracownikami.
  • Wszystkich zainteresowanych tematyką komunikacji:  którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat znaczenia słów i komunikatów w środowisku pracy, aby lepiej zarządzać relacjami i osiągać własne cele zawodowe.

Zobacz, co o webinarium mówią jego Uczestnicy:

Brałam udział w bezpłatnym webinarium MOC POZYTYWNEGO KOMUNIKATU. Super prowadząca nawiązująca stały kontakt z uczestnikami na czacie.
Temat przedstawiony merytorycznie i w punkt co poprawić w komunikacji, aby było lepiej 👍

TERESA

Polecam! Wziąłem udział w webinarium i treści przekazane przez Panią Prowadzącą były cenną wskazówką, jak kształtować i wzmacniać moc pozytywnego komunikatu.

PIOTR

Poziom merytoryczny szkolenia pt. Moc pozytywnego komunikatu był moim zdaniem bardzo wysoki. Interakcja ze słuchaczami była prowadzona w bardzo ciekawy sposób, poparta osobistym doświadczeniem i przykładami z życia. Poruszone zostały istotne aspekty, które warto stosować w komunikacji oraz takie których powinniśmy unikać.

KORNELIA

Webinar rewelacyjny bardzo ciekawy i przydatny w praktyce życia codziennego Prowadząca konkretną w sposób prosty i zrozumiały przekazała najważniejsze treści merytoryczne. Polecam

KAROLINA

Brałam udział w szkoleniu „Moc pozytywnego komunikatu” i oceniam je pozytywnie. Podobało mi się, że szkolenie zawierało praktyczne aspekty z zakresu pozytywnej komunikacji i myślę, że zdobyta wiedza będzie przydatna w przyszłości. 🙂

MILENA

Szkolenia są niesamowite. Właśnie zakończyłam webinar „moc pozytywnego komunikatu” i czuję się zainspirowana do działania! A samo szkolenie – konkretne i pełne przydatnych treści. Polecam wszystkim! 🙂

PATRYCJA

Dziękuję za możliwość udziału w webinarze „Moc Pozytywnego Komunikatu” już sama Prowadząca swoja postawa i językiem godnie reprezentowała temat, o którym opowiadała, wiele przydatnych informacji, które na pewno użyję w swojej pracy zawodowej a także prywatnie w komunikacji z rodzina i przyjaciółmi 😉

KAROLINA

Podoba mi się, że w trakcie szkolenia sa podawane konkretne przykłady zarówno korzystnego jak i negatywnego działania.
Pojawiła się u mnie motywacja do refleksji nad sobą, widzę duże możliwości poprawy efektów mojej pracy przy niewielkich zmianach.

EWA

 

 

 

 

Cele i Korzyści

Obejrzyj nagranie z webinaru „Moc pozytywnego komunikatu. Jaka semantyka buduje przyjazne środowisko pracy?”

Wzmocnisz wiedzę:

  • o komunikacie ja,
  • feedbacku,
  • o tym, jak słyszymy komunikat,
  • komunikacji werbalnej i doborze słów,
  • kulturze organizacyjnej w firmie.

Wzmocnisz umiejętności:

  • tworzenia wspierającego i skutecznego komunikatu,
  • identyfikacji błędów w komunikacji,
  • świadomości skrótów myślowych i dygresji w komunikacji,

Wzmocnisz postawę:

  • budowania dobrej atmosfery w pracy, nastawionej na efektywna współpracę,
  • otwartości na słuchanie,
  • gotowości do praktykowania pozytywnych praktyk komunikacyjnych.

Prowadząca webinar:

Kinga Kuberek:

  • Doświadczona Menedżerka i Strateżka międzynarodowa.
  • Trenerka, Konsultantka i Coachka kryzysowa.
  • Mentorka w obszarze rozwoju i sukcesji.
  • HRBP.

Profil Trenerki:

Ponad 20 lat doświadczenia jako manager w korporacjach w Polsce i za granicą,  co pomaga jej zrozumieć procesy zachodzące w organizacjach i między ludźmi. Od 2016 współpracuje z firmami jako konsultant biznesowy, doradca zarządów -sektor MŚP. Prowadzi szkolenia i warsztaty rozwojowe. Współpracuje z uczelniami wyższymi, a od 2022 jest Członkiem Rady Biznesu Akademii Górnośląskiej. Certyfikowany konsultant i Coach kryzysowy, pracuje z klientami indywidualnymi w kryzysie psychologicznym z wykorzystaniem elementów terapii TSR i terapii schematów. Doradza organizacjom w procesie zmiany.

W swojej pracy łączy twarde kwalifikacje zarządcze, organizacyjne i projektowe z miękkimi kompetencjami w zakresie psychologii człowieka i organizacji.

  • SWPS – Coaching i Mentoring.
  • Kurs trenerski Dea Trening.
  • IPTK Instytut Pozytywnej Terapii Kryzysu: Konsultant i Coach kryzysowy.
  • CTRS- Szkoła Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, poziom 1.
  • Kurs CRP Terapia Schematów, TPB.
  • Akademia Ekonomiczno-Humanistyczna: kurs Psychologia Zdrowia.
  • PM Expert cykl szkoleń Zarządzanie Projektami.

Wybrani Klienci:

Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu, Rossmann SDP Sp. z o.o., Uniwersytet Śląski, WSZOP Katowice, Wyższa Szkoła Humanitas, WSB Chorzów, Mextra Sp. z .o.o. , Luna Polska, Sponsor Plus, Thermex Serwis, Oasis East Sp. z o.o., Scaffolding Group, Aperam Sainless Services and Solution Polska, ONDO Sp. z .o.o, Akademia Techniczno- Humanistyczna w Bielsku Białej.

Terminy

Jesteśmy już po realizacji tego wydarzenia.
Zamów szkolenie dla Twojej organizacji szyte na miarę.

Program Szkolenia

Obejrzyj nagranie z webinaru „Moc pozytywnego komunikatu. Jaka semantyka buduje przyjazne środowisko pracy?”.

Program webinarium:

Wprowadzenie

Moduł I: Język a obraz -znaczenie komunikacji werbalnej 

  • Język a obraz.
  • Czym jest semantyka. Jak język tworzy znaczenie?
  • Niedoceniana komunikacja werbalna. Takie proste, a takie trudne.
  • Dlaczego warto nauczyć się komunikować się werbalnie?

Moduł II: Co robimy nie tak? 

  • Niezrozumiały komunikat- dlaczego nie ma efektu?
  • Firmowy język- czy wszyscy rozumieją go tak samo?
  • Skróty myślowe.
  • Dygresje w korespondencji i wypowiedziach.

Moduł III: Co buduje dobrą atmosferę w pracy? 

  • Schemat organizacyjny firmy, zależności.
  • Kultura organizacyjna firmy, kodeks komunikacji.
  • Kompetencje językowe: przypadki, tryby, rozkazy, przyimki, komunikat bezosobowy itp.
  • Komunikat „ja”, feedback, jak słyszymy komunikat.
  • Dobre praktyki.

Podsumowanie i zakończenie.

Odpowiedzi na pytania.

 

Eksperci

Informacje Organizacyjne

Miejsce: Webinarium odbywa się na platformie Clikmeeting i nie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu, na maila podanego podczas rejestracji, otrzymasz link do pokoju online.
Godziny: Godziny wydarzenia podane są w sekcji „Terminy”.
Wymagania techniczne: Udział w webinarium jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego.
Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).

Masz pytania?

Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Zastanawiasz się, czy to webinarium jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas