W każdym biznesie, niezależnie od branży, ogromną rolę odgrywa komunikacja zarówno wewnętrzna, jak i zewnętrzna. Na co należy położyć szczególny nacisk, by efektywnie budować komunikację z mediami? Jak uniknąć sytuacji kryzysowych spowodowanych błędami w komunikacji i jak wyjść obronną ręką z trudnych sytuacji. Jak używać mediów, aby wzmacniać swoją pozycję w branży i na rynku, a także skutecznie budować markę osobistą.
W świecie mediów nic nie ginie i dlatego każda wypowiedź powinna być dobrze przemyślana. Dlatego tak ważne jest, aby niezależnie od okoliczności zachować pełen profesjonalizm w kontakcie z mediami, nie dać się sprowokować i starannie budować swoje wypowiedzi. Twoja wypowiedź ma być konkretna, zrozumiała, atrakcyjna, a przy tym ma stawiać w dobrym świetle nie tylko Ciebie jako pracownika czy przedsiębiorcę, ale też Twoją firmę.