TRENING MEDIALNY

Trening medialny – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

Kontakty z mediami dla wielu z nas są codziennością, dla innych nową dawką wyzwań zawodowych. Niezależnie od tego, czy wystąpienia przed kamerą są dla Ciebie nowością, czy masz już w tym wprawę, profesjonalny trening medialny pozwoli Ci osiągnąć mistrzostwo w autoprezentacji i prezentacji swojego przekazu, a przy tym uczyni go bardziej atrakcyjnym dla odbiorców i skutecznym. Przygotowany przez nas kurs wypowiadania się do mediów, udzielania wywiadów i występowania przed kamerą to praktyczne szkolenie doskonalące umiejętności niezbędne do profesjonalnej współpracy z mediami różnego typu, a w szczególności dla pracowników odpowiedzialnych za komunikację w firmie, właścicieli firm, vlogerów, trendsetterów i osób związanych z szeroko pojętym public relations.

W każdym biznesie, niezależnie od branży, ogromną rolę odgrywa komunikacja, zarówno wewnętrzna, jak i zewnętrzna. Na co należy położyć szczególny nacisk, by efektywnie budować komunikację z mediami? Jak uniknąć sytuacji kryzysowych spowodowanych błędami w komunikacji i jak wyjść obronną ręką z trudnych sytuacji w relacji z mediami? Jak używać mediów, aby wzmacniać swoją pozycję w branży i na rynku, a także skutecznie budować markę osobistą? W toku szkolenia „Trening medialny” również poruszymy tego rodzaju zagadnienia. W świecie mediów nic nie ginie i dlatego każda wypowiedź powinna być dobrze przemyślana. Dlatego tak ważne jest, by niezależnie od okoliczności zachować pełen profesjonalizm w kontakcie z mediami, nie dać się sprowokować i starannie budować swoje wypowiedzi. Twoja wypowiedź powinna być konkretna, zrozumiała, atrakcyjna, a przy tym stawiać w dobrym świetle nie tylko Ciebie jako pracownika czy przedsiębiorcę, ale też firmę/organizację, dla której pracujesz.

„Trening medialny”, który Państwu oferujemy, jest realizowanym na zamówienie szkoleniem o maksymalnym poziomie indywidualizacji. Oznacza to, że zaprojektowany dla Państwa warsztat z wystąpień medialnych i komunikacji z mediami zostanie w pełni dostosowany do Państwa faktycznych potrzeb szkoleniowych i przesycony treściami najbardziej przydatnymi w Państwa pracy. Zamknięte szkolenie z wystąpień medialnych dostosowujemy również pod względem terminu, miejsca szkolenia i trybu nauczania do oczekiwań i preferencji naszych Klientów, a treningi medialne w naszej szkole są prowadzone zarówno w formie kursów stacjonarnych, jak i wygodnych warsztatów online.

Zapraszamy do zapisów na trening medialny z uznanymi ekspertami i specjalistami od komunikacji medialnej współpracującymi z Human Skills! Skontaktuj się z nami, a my zaprojektujemy szkolenie z wystąpień medialnych specjalnie dla Ciebie.

Trening medialny – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

TRENING MEDIALNY

Kontakty z mediami dla wielu z nas są codziennością, dla innych nową dawką wyzwań zawodowych. Niezależnie od tego, czy wystąpienia przed kamerą są dla Ciebie nowością, czy masz już w tym wprawę, profesjonalny trening medialny pozwoli Ci osiągnąć mistrzostwo w autoprezentacji i prezentacji swojego przekazu, a przy tym uczyni go bardziej atrakcyjnym dla odbiorców i skutecznym. Przygotowany przez nas kurs wypowiadania się do mediów, udzielania wywiadów i występowania przed kamerą to praktyczne szkolenie doskonalące umiejętności niezbędne do profesjonalnej współpracy z mediami różnego typu, a w szczególności dla pracowników odpowiedzialnych za komunikację w firmie, właścicieli firm, vlogerów, trendsetterów i osób związanych z szeroko pojętym public relations.

W każdym biznesie, niezależnie od branży, ogromną rolę odgrywa komunikacja, zarówno wewnętrzna, jak i zewnętrzna. Na co należy położyć szczególny nacisk, by efektywnie budować komunikację z mediami? Jak uniknąć sytuacji kryzysowych spowodowanych błędami w komunikacji i jak wyjść obronną ręką z trudnych sytuacji w relacji z mediami? Jak używać mediów, aby wzmacniać swoją pozycję w branży i na rynku, a także skutecznie budować markę osobistą? W toku szkolenia „Trening medialny” również poruszymy tego rodzaju zagadnienia. W świecie mediów nic nie ginie i dlatego każda wypowiedź powinna być dobrze przemyślana. Dlatego tak ważne jest, by niezależnie od okoliczności zachować pełen profesjonalizm w kontakcie z mediami, nie dać się sprowokować i starannie budować swoje wypowiedzi. Twoja wypowiedź powinna być konkretna, zrozumiała, atrakcyjna, a przy tym stawiać w dobrym świetle nie tylko Ciebie jako pracownika czy przedsiębiorcę, ale też firmę/organizację, dla której pracujesz.

„Trening medialny”, który Państwu oferujemy, jest realizowanym na zamówienie szkoleniem o maksymalnym poziomie indywidualizacji. Oznacza to, że zaprojektowany dla Państwa warsztat z wystąpień medialnych i komunikacji z mediami zostanie w pełni dostosowany do Państwa faktycznych potrzeb szkoleniowych i przesycony treściami najbardziej przydatnymi w Państwa pracy. Zamknięte szkolenie z wystąpień medialnych dostosowujemy również pod względem terminu, miejsca szkolenia i trybu nauczania do oczekiwań i preferencji naszych Klientów, a treningi medialne w naszej szkole są prowadzone zarówno w formie kursów stacjonarnych, jak i wygodnych warsztatów online.

Zapraszamy do zapisów na trening medialny z uznanymi ekspertami i specjalistami od komunikacji medialnej współpracującymi z Human Skills! Skontaktuj się z nami, a my zaprojektujemy szkolenie z wystąpień medialnych specjalnie dla Ciebie.

Cele i Korzyści

Zamknięte szkolenia z komunikacji z mediami to projekty szkoleniowe o najwyższym standardzie i jakości merytorycznej, co potwierdzają liczne wyróżnienia oraz certyfikacje zdobyte przez Human Skills. Prowadzone przez nas na zamówienie treningi medialne to warsztaty o wysokim poziomie indywidualizacji, które każdorazowo dostosowujemy do potrzeb szkoleniowych ich Uczestników pod względem formy, trybu nauczania i zawartości programu. Prezentowane szkolenie poprzedzamy każdorazowo weryfikacją potrzeb szkoleniowych danej grupy Kursantów, a kończymy raportem i szczegółową ewaluacją, którą uzupełnia zestaw rekomendacji na przyszłość dla Uczestników warsztatu. Zamknięte kursy z komunikacji z mediami wzbogaciliśmy dodatkowo bezpłatną opieką poszkoleniową – Kursanci uczestniczący w warsztacie mogą umówić się na indywidualne konsultacje online z ekspertem prowadzącym zajęcia nawet przez miesiąc od czasu realizacji szkolenia i uzyskać pomoc w sprawach związanych z tematyką kursu. Priorytetowym celem oferowanego przez nas treningu medialnego jest praktyczne doskonalenie umiejętności i kompetencji, dlatego warsztat obfituje w różnorodne zadania praktyczne, a trenerzy wykorzystują przede wszystkim stymulujące do działania techniki i metody nauczania. Organizowane przez nas treningi medialne są projektowane i prowadzone przez cenionych specjalistów w obszarze mediów i komunikacji o wieloletnim i udokumentowanym doświadczeniu trenerskim. Prezentowany warsztat może zostać dofinansowany w razie potrzeby z funduszy pochodzących z KFS lub BUR, a liczne akcje rabatowe i programy lojalnościowe gwarantują Państwu atrakcyjne warunki cenowe prowadzonych przez nas kursów. Zamknięte szkolenia medialne organizujemy zarówno jako lubiane kursy stacjonarne, jak i komfortowe pod względem organizacyjnym kursy online.

Jakie korzyści oferuje „Trening medialny” w Human Skills?

Realizowane na zamówienie treningi medialne pozwalają zdobywać kluczowe dla współpracy z mediami umiejętności w kameralnym i zamkniętym gronie. Prezentowane szkolenia to jednocześnie atrakcyjne pod względem formy w pełni profesjonalne kursy, których jakość merytoryczną i efektywność na bieżąco monitorujemy. Trening medialny w Human Skills koncentruje się prezentowaniu sprawdzonej i fachowej wiedzy oraz wyposaża Kursantów w praktyczne narzędzia, umiejętności i kompetencje konieczne do prowadzenia skutecznej komunikacji z mediami. W czasie szkolenia będziemy rozwiązywać konkretne problemy, z jakimi zmagają się Uczestnicy warsztatu, trenować techniki kontrolowania stresu, emocji i tremy oraz uczyć się udzielania różnych typów wypowiedzi medialnych poprzez specjalnie zaprojektowane na potrzeby warsztatu ćwiczenia.

Realizowany na zamówienie „Trening medialny” wyposaża Kursantów w fachową wiedzę o:

  • narzędziach komunikacji zewnętrznej;
  • branży mediów i specyfice jej działania;
  • sposobach skutecznego wykorzystywania mediów;
  • możliwościach promowania własnego biznesu.

Kurs z komunikacji z mediami pozwala zdobyć praktyczne umiejętności:

  • budowania strategii;
  • doboru kanałów komunikacji medialnej;
  • konstruowania przekazów mówionych i pisanych;
  • aktywnego i reaktywnego korzystania z mediów nowych i tradycyjnych.

Prezentowane szkolenie medialne pogłębia cenne kompetencje związane z:

  • zastosowaniem technik i narzędzi komunikacji zewnętrznej;
  • świadomym używaniem mediów;
  • kreowaniem wizerunku osobistego/wizerunku marki.

Warsztat zamknięty „Trening medialny” to nowatorski projekt szkoleniowy, który zapewnia Kursantom dostęp do specjalistycznej wiedzy z obszaru komunikacji z mediami. Dzięki treningowi pod okiem ekspertów Uczestnicy szkolenia będą mogli nie tylko poznać różnorodne techniki i narzędzia przydatne w procesie kształtowania wizerunku marki/firmy, ale też nauczą się biegle z nich korzystać i dobierać właściwe instrumenty działania do założonej strategii komunikacyjnej. Szkolenie kompleksowo przygotowuje do świadomego i w pełni profesjonalnego konstruowania przekazów medialnych oraz wykorzystywania nowych i tradycyjnych mediów do promowania działalności firmy.

Program Szkolenia

Szkolenie, którego tematem są kontakty z mediami, prowadzimy w zgodzie ze zindywidualizowanym programem, uwzględniając wyniki diagnozy potrzeb szkoleniowych konkretnej grupy Kursantów. Oznacza to, że trening medialny, w jakim weźmiecie Państwo udział, będzie koncentrował się na doskonaleniu tych kompetencji i umiejętności, które mają największą wartość z punktu widzenia Państwa aktywności zawodowej. Podczas warsztatu będziemy korzystać z Państwa doświadczeń, nawiązywać do nich i szukać rozwiązań dla problemów realnie występujących w Państwa pracy. Organizowany na zamówienie zamknięty kurs „Trening medialny” to jednodniowe intensywne szkolenie realizowane w naszej placówce bądź dowolnym innym miejscu wybranym przez Klienta zamawiającego usługę. Standardowy program prezentowanego szkolenia składa się z 4 bloków tematycznych (modułów), które mogą być modyfikowane i uzupełniane o dodatkowe treści i ćwiczenia w celu zapewnienia wyższej użyteczności treningu i zwiększenia jego skuteczności. Warsztat rozpoczynamy weryfikacją potrzeb szkoleniowych Uczestników zajęć, a kończymy ewaluacją zrealizowanego projektu szkoleniowego. Wszystkie osoby zapisane na trening medialny w naszej szkole obejmujemy programem bezpłatnej opieki poszkoleniowej przez okres 30 dni. W tym czasie Kursanci bez dodatkowych opłat mogą skonsultować się z trenerem prowadzącym zajęcia w czasie specjalnych sesji online. Gwarantujemy ponadto wszystkim Uczestnikom kursu komplet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych oraz wszelkie pomoce przydatne w czasie szkolenia. Uczestnicy zamkniętego warsztatu „Trening medialny”, których będziemy mieli przyjemność gościć w murach naszej warszawskiej placówki, zostaną również zaproszeni do jednej z pobliskich restauracji na lunch, a w czasie przerwy śniadaniowej będą mogli skorzystać z przygotowanego przez nas poczęstunku.

Szczegółowy program stacjonarnego szkolenia „Trening medialny”

Szkolenia w ramach treningu medialnego standardowo rozpoczynamy w okolicy godziny 9:00 rano, a kończymy w godzinach popołudniowych. Szczegółowa agenda spotkań może zostać w razie potrzeby dostosowana do preferencji Klienta zamawiającego kurs medialny. W programie warsztatu zaplanowaliśmy kilka przerw, w tym jedną dłuższą pauzę w porze lunchu. Stacjonarne szkolenie z komunikacji z mediami realizujemy w pełnej zgodzie z regułami cyklu Kolba oraz założeniami modelu Activity Based Learning, co oznacza, że trening koncentruje się na praktyce, wykorzystaniu stymulujących do aktywności nowatorskich metod nauczania oraz nauce poprzez działanie i doświadczanie.

Formę szkolenia, termin oraz agendę godzinową każdorazowo dopasowujemy do potrzeb Klienta.

Rozpoczęcie szkolenia: sprawy organizacyjne, weryfikacja potrzeb szkoleniowych Kursantów w zakresie sztuki wypowiadania się i kontaktu z mediami, omówienie celów kursu i planu warsztatu.

Moduł I. Podstawowe założenia skutecznej komunikacji zewnętrznej

  • Znaczenie komunikacji zewnętrznej w budowaniu biznesu.
  • Marka osobista – kreowanie własnego sukcesu.
  • Narzędzia i techniki komunikacyjne (wybór dostosowany do rodzaju działań).

Moduł II. Media

  • Branża medialna (formaty, rodzaje, misja, funkcja, użyteczność).
  • Zasady konstruowania strategii – praca z celem.
  • Dobór kanałów.

Moduł III. Media – praktyka

  • Case study Uczestników.
  • Trening różnych typów wypowiedzi medialnych.

Moduł IV. Wykorzystanie mediów w rzeczywistości biznesowej

  • Asertywność w kontaktach medialnych (kiedy i jak odmawiać, na co się zgadzać?).
  • Stres i trema.
  • Sytuacje trudne.

Podsumowanie i zakończenie szkolenia: powtórzenie najważniejszych zagadnień, wnioski, opracowanie planu działania w obszarze strategii komunikacyjnej z wykorzystaniem mediów. Ewaluacja szkolenia.

Czas trwania kursu: 1 dzień

Prezentowane szkolenie online to teoretyczno-praktyczny kurs realizowany przy wykorzystaniu serwisów internetowych typu Clickmeeting lub Zoom. Trening medialny odbywa się w czasie rzeczywistym, w pokoju wirtualnym zarezerwowanym dla grupy realizującej dane szkolenie. Udział w warsztacie medialnym online nie wiąże się z koniecznością kupowania czy instalowania żadnego dodatkowego oprogramowania – do nauki potrzebny będzie jedynie telefon, tablet lub inny sprzęt zdolny nawiązać połączenie video oraz dostęp do internetu. Zdalny tryb szkolenia umożliwia rozwijanie kompetencji z dowolnego miejsca i naukę w wybranych przez siebie okolicznościach. Zdalne warsztaty są łatwe w organizacji, pozwalają oszczędzać czas i środki, a także pozwalają bezproblemowo połączyć proces kształcenia pracowników z bieżącą działalnością firmy. Oferowane przez nas szkolenia medialne każdorazowo optymalizujemy w taki sposób, by ich zawartość metodyczna i merytoryczna, forma oraz agenda odpowiadały oczekiwaniom Klienta zamawiającego kurs i założonym przez niego celom biznesowym. Trening medialny online trwa 1 dzień, a w jego standardowym programie znajdują się 4 segmenty tematyczne (moduły), które mogą być modyfikowane i uzupełniane o dodatkowe ćwiczenia czy alternatywne treści. W części podsumowującej kurs odbędzie się sesja powtórzeniowa połączona z opracowaniem indywidualnego planu wdrożenia zdobytej wiedzy, a na zakończenie zajęć zaplanowana została ewaluacja zrealizowanego projektu szkoleniowego. Wszyscy Uczestnicy zajęć otrzymają od nas bezpłatnie komplet dedykowanych materiałów szkoleniowych, a także zostaną objęci specjalnym programem opieki poszkoleniowej w formie e-konsultacji. Konsultacje online z ekspertem prowadzącym kurs są dostępne dla Uczestników treningu medialnego przez co najmniej 30 dni od daty ukończenia warsztatu.

Ramowy program zdalnego kursu zamkniętego „Trening medialny”

Formę szkolenia, termin oraz agendę godzinową każdorazowo dopasowujemy do potrzeb Klienta.

Prezentowany warsztat każdorazowo dostosowujemy pod względem programu, treści szkolenia, metod nauczania i agendy kursu do wymagań poszczególnych Klientów oraz potrzeb szkoleniowych Uczestników warsztatu. Kurs online z komunikacji z mediami ma charakter warsztatowy, co oznacza, iż zajęcia zdominowane są przez ćwiczenia i różnorodne zadania praktyczne, a także innowacyjne i nowoczesne metody nauczania oparte na działaniu i doświadczaniu. Prezentowane szkolenie zamknięte prowadzimy przy tym w pełnej zgodzie z założeniami Activity Based Learning oraz wytycznymi wpisanymi w cykl Kolba. Warsztat rozpoczynamy najczęściej o godzinie 9:00 rano i trenujemy przez co najmniej 7 godzin zegarowych z przerwami.

Rozpoczęcie warsztatu: diagnoza potrzeb Uczestników warsztatu w zakresie kontaktu z mediami i sztuki wypowiadania się, omówienie planu warsztatu i jego celów, sprawy organizacyjne.

Moduł I. Elementarne założenia skutecznej komunikacji zewnętrznej

  • Znaczenie komunikacji zewnętrznej w budowaniu biznesu.
  • Kreowanie własnego sukcesu – marka osobista.
  • Techniki i narzędzia komunikacyjne (wybór dopasowany do rodzaju aktywności).

Moduł II. Media

  • Branża medialna (rodzaje, formaty, misja, użyteczność, funkcja).
  • Praca z celem – zasady konstruowania strategii komunikacyjnej.
  • Dobór kanałów.

Moduł III. Media – praktyka

  • Case study Kursantów.
  • Trening różnych form wypowiedzi medialnych.

Moduł IV. Wykorzystanie mediów w rzeczywistości biznesowej

  • Trema i stres.
  • Trudne sytuacje.
  • Asertywność w kontaktach z mediami (kiedy i jak odmawiać, na co się zgadzać?).

Zakończenie kursu: powtórzenie materiału i wnioski, sformułowanie osobistych planów działania w zakresie strategii komunikacyjnej z wykorzystaniem mediów. Ewaluacja kursu.

Czas trwania szkolenia: 1 dzień

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Cardif Polska S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie. „WOW, jesteśmy pod MEGA wrażeniem!!! Sposób poprowadzenia, zaciekawienia grupy i przekazanych informacji przez Piotra jest na bardzo wysokim poziomie. Zapewne mi jak pozostałym uczestnikom szkolenia wiele kwestii zostanie w głowach i będą one stosowane w praktyce.”

„To szkolenie pokazało mi jak panować nad tremą. Ćwiczenia były praktyczne, a wiedza i doświadczenie Trenerki niezwykle inspirujące.”

„Najbardziej jestem zadowolony z tego, że na szkoleniu poznałem konkretne wskazówki pracy medialnej.”

„Trenerka cały czas miała kontakt z tym, co dzieje się na sali szkoleniowej i odpowiadała na nasze potrzeby.”

„Bardzo profesjonalna obsługa i kontakt; wiedza poparta doświadczeniem; energiczny i skupiający uwagę sposób prowadzenia szkolenia.”

„Wysoki poziom wiedzy przekazywanej bardzo przystępnie i „na luzie”; stworzenie miłej atmosfery; wzorcowy sposób prowadzenia; prezentacje OK; materiały nie były potrzebne.”

„Bezpośredniość i wiedza trenera; dobry sposób prowadzenia szkolenia; dynamika i szczerość trenera; super materiały. Ciekawe przykłady z życia.”

 

Klienci

Powyższe szkolenie z trening medialny firma Human Skills miała przyjemność przeprowadzić dla pracowników firm tj.: Cardif Polska S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie.

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowa-
nie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills
Human Skills

Dopasujemy program do Twoich potrzeb:

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas