Paweł Chabros

Trener biznesu/ Coach ICC / Certyfikowany konsultant Extended DISC; Insights Discovery; Lumina. Szkolenia prowadzi w języku polskim oraz angielskim.

Paweł Chabros

Doświadczenie zawodowe:

  • Posiada 30 lat doświadczeń biznesowych, w tym 24 lata w charakterze trenera biznesu i konsultanta.
  • Karierę zawodową rozpoczął w działach marketingu międzynarodowych korporacji: CPC Amino (obecnie Unilever) i Kraft Jacobs Suchard (obecnie Mondelez).
  • Uczestniczył w budowaniu pozycji marki Hellmann’s, Knorr i Jacobs na polskim rynku.
  • Przez następnych kilka lat zdobywał doświadczenia w amerykańskim koncernie McCann-Erickson, odpowiednio na stanowiskach Account Manager i Group Account Director, z odpowiedzialnością za rozwój sprzedaży.
  • W latach 1998-2017 związany był ze znaną firmą szkoleniową, gdzie przeszedł przez wszystkie szczeble hierarchii, od trenera, przez konsultanta, senior konsultanta, partnera i członka zarządu.
  • Od 2017 zarządza firmą szkoleniową, jak również jest partnerem zarządzającym na rejon CEE w innej międzynarodowej firmie doradczo-szkoleniowej.
  • Łącznie, przeprowadził z sukcesem ponad 1300 dni szkoleń i coachingów.

Wykształcenie/Certyfikacje: 

  • Absolwent Szkoły Głownej Handlowej (SGH), wydziału Handlu Zagranicznego.
  • Certyfikowany trener Insights Discovery™ (od 2002), Extended Disc i Lumina Learning.
  • Coach International Coaching Community (ICC) oraz Action Learning Coach (WIAL).

Z uwagi na urodzenie i wychowanie w Kanadzie trener prowadzi szkolenia również w języku angielskim na poziomie native speaker.

Tematyka szkoleń:

Sprzedaż: 

  • 5 P skutecznej sprzedaży.
  • Sprzedaż konsultacyjna / sprzedaż rozwiązań.
  • Sprzedaż wartości.
  • Budowanie relacji z klientami w sprzedaży (z wykorzystaniem profili Insights Discovery – rozdział podstawowy i sprzedażowy).
  • Prospecting.

Negocjacje:

  • Negocjacje handlowe.
  • Negocjacje biznesowe (wewnętrzne)

Komunikacja:

  • Komunikacja w biznesie (z wykorzystaniem raportów InsightsDiscovery).

Obsługa klienta:

  • Tworzenie doskonałych doświadczeń klientów (obsługa f2f, telefoniczna, mailowa i poprzez czat).

Prezentacje:

Prowadzenie spotkań:

  • Prowadzenie spotkań wewnętrznych

Efektywność osobista:

  • Zarządzanie sobą w czasie

Zarządzanie projektami:

  • Zarządzanie projektami bez tajemnic

Budowanie zespołów:

  • Doskonalenie współpracy zespołowej (na podstawie 5 dysfunkcji pracy zespołowej wg Lencioniego)

Zarządzanie zespołami:

  • Coachingowy styl zarządzania

Klienci:

ABB, ABC Data, Adams Group, ADM Direct, ADT Group, Agrosimex, Air Liquide, Air Products, Alterkom, American Express, Amgen, ARC Rynek i Opinia, Ardagh Glass, Arrow ECS, Asseco Wapro, Astra Zeneca, Atlas Copco, ATR Agrohandel, Aviva, Avon, Axalta Coating Systems, Bank Millennium, Barry Callebaut, Baumit, Bayer, BCS, Bechtle, BGŻ, BMW Group, Boehringer Ingelheim, British Council, BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego, Bunge, Cargill, Castolin, Castorama, CAT LC, Cemex, Chemirol, Circle K, Cisco, Cloudware, Colgate Palmolive, Comtegra, Corteva, Cyfrowy Polsat, Dalgety Agra, Dell, Deloitte, Devonshire, Doka, Dow AgroSciences, DuPont, Erbud, Etteplan, Euler Hermes, Exatel, Ferring, Flextronics, Fujitsu-Siemens, GATX, Gedeon Richter, Ghelamco, Goodyear, GPRE Management, HaGe, Heinz, Henkel, IBM, ING Bank Śląski, ING Tech, Ingram Micro, Innergo Systems, Intel, IS-Wireless, JTI, Kazgod, KCR, Kodak, Lafarge, Lohmann, La Lorraine Bakery Group, Makro Cash & Carry, Man Bus, Marketplanet, Mercedes, Merck, Microsoft, Monsanto, MSD, NASK, NetApp, Netcom, NextiraOne, Nufarm, Opteam, Orange, Philips, Polfa Kutno, Polfa Tarchomin, Polpharma, POS Lab, Pozbruk, Prospeo, PZU, Quick-Mix, Qumio, Q4Net, Raiffeisen Bank, Reckitt Benckiser, Resinex, Saint Gobain, Scanlaser, Semmelrock, Signati, Sodexo, Solid Expert, Soprema, Symantec, Syngenta, Tech Data, Timex, Top Farms, Toyota Bank, Trouw Nutrition, Unilever, Valeo, VB Leasing, Trecom, Veolia, Vernity, Vestas, Volkswagen Bank, Volta, Wrigley, XL Catlin, ZUS.

Szkolenia prowadzi w języku polskim oraz angielskim.