Najważniejszą umiejętnością menedżerów oraz kierowników jest umiejętność zarządzania zespołem. Obecna sytuacja na rynku pracy sprawia trudności pracodawcom w pozyskiwaniu i utrzymaniu dobrych pracowników. Najczęstszą przyczyną odejść pracowników nie są aspekty płacowe, lecz brak odpowiedniej atmosfery pracy.
Pracownikom zależy na poczuciu docenienia, otwartej komunikacji, a także możliwości rozwoju. W tym obszarze prawie wszystko zależy od bezpośrednich przełożonych. To od nich głównie zależy, jak pracownicy czują się w pracy i jakie mają zdanie o pracodawcy. To dość często zaniedbywany aspekt pracy – menedżerowie nastawieni na zysk firmy nawet nie zdają sobie sprawy z panujących w zespole nastrojów. Czas to zmienić i postawić na model zarządzania, który nie tylko poprawi organizację pracy, ale też zwiększy satysfakcję pracowników z realizowanych zadań. Skuteczne zarządzenia zwiększy również autorytet przełożonego w oczach zespołu. Niezależnie od kultury organizacyjnej (od sformalizowanej do „turkusowej”) warto zainwestować w odświeżenie umiejętności kierowniczych na naszym szkoleniu.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
Uczestnicy nabędą umiejętności:
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
Zarządzanie zespołem
Dzień I. Organizacja pracy własnej i komunikacja z zespołem.
Moduł I. Wprowadzenie.
Moduł II. Zarządzanie zadaniami.
Moduł III. Organizacja pracy własnej.
Moduł IV. Analiza zespołu.
Moduł V. Podstawy skutecznej komunikacji w zespole.
Dzień II. Organizacja pracy zespołu i działania na rzecz wzrostu efektywności i zaangażowania.
Moduł VI. Delegowanie pracy.
Moduł VII. Udzielanie informacji zwrotnych.
Moduł VIII. Zebrania zespołu.
Działania na rzecz rozwoju kompetencji.
Motywowanie pracowników.
Podsumowanie warsztatu.
Plany działania uczestników
Czas trwania: 2 dni
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Powyższe szkolenie firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: Vestas Polska Sp. Z o.o., Kancelaria Sejmu, Kapsch Telematic Services Sp. z o.o., Grupa Lux Med., OLX Polska, Kontekst Sp. Z o.o., Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Stadler Sp.zo.o., Orsted Polska Sp. z o.o., Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, Ministerstwo Środowiska, Metso Poland Sp. z o.o., Roche Diabetes Care Polska Sp. z o.o.; Ambasada Brytyjska.
1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.
2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.
3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.
5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.
Zadzwoń do nas
Napisz do nas
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.