Power Point, biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
„Power Point, biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne” to interaktywny warsztat, który stawia na praktyczne elementy przygotowania i przeprowadzenia prezentacji.
Uczestnicy będą przedstawiać prezentacje, o których przygotowanie zostaną poproszeni jeszcze przed warsztatem. Aby wspomóc proces przygotowania tych prezentacji – a także dla maksymalnego wykorzystania czasu warsztatu dla celów praktycznych – Uczestnicy otrzymają część materiałów szkoleniowych jeszcze przed warsztatem.
Power Point, biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
„Power Point, biznesowe prezentacje i wystąpienia publiczne” to interaktywny warsztat, który stawia na praktyczne elementy przygotowania i przeprowadzenia prezentacji.
Uczestnicy będą przedstawiać prezentacje, o których przygotowanie zostaną poproszeni jeszcze przed warsztatem. Aby wspomóc proces przygotowania tych prezentacji – a także dla maksymalnego wykorzystania czasu warsztatu dla celów praktycznych – Uczestnicy otrzymają część materiałów szkoleniowych jeszcze przed warsztatem.
Cele i Korzyści
- Sama sesja warsztatowa będzie skupiała się na praktyce przygotowania i prezentowania, uzupełniając je o wszelkie kluczowe, modelowe narzędzia związane z przygotowaniem i przedstawieniem efektywnej prezentacji.
- W trakcie każdej prezentacji, pozostali Uczestnicy (odbiorcy) będą otrzymywać instrukcje co do sposobu zachowania, tak aby rozwijać umiejętności reagowania na pojawiające się (trudne) sytuacje podczas prezentacji.
- Dla wzmocnienia efektu rozwojowego prezentacje uczestników będą nagrywane kamerą, a następnie wspólnie analizowane.
Program Szkolenia
Power point, prezentacje biznesowe i wystąpienia publiczne
- Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.
I. Wprowadzenie do sztuki wystąpień publicznych i prezentacji.
- Typy wystąpień publicznych i prezentacji (prezentacja informacyjna, perswazyjna, decyzyjna, inne).
- Specyfika zarządzania poszczególnymi typami wystąpień i prezentacji.
II. Przygotowanie do prezentacji.
- Proces efektywnego przygotowania prezentacji krok po kroku.
- Sposoby rozpoznania odbiorców prezentacji, ich oczekiwań oraz preferencji.
- Ustalanie i konsekwentna realizacja celów prezentacji.
III. Przygotowanie prezentacji.
- Metody i narzędzia przygotowania efektywnej prezentacji (dobór metody prezentacji Power Point, struktura, konstrukcja, aspekty wizualne i poza wizualne, materiały dodatkowe).
- Dopasowanie prezentacji (jej formy i treści) do grupy odbiorców.
IV. Przygotowanie siebie do prezentacji.
- Zarządzanie elementami autoprezentacji podczas prezentacji.
- Przygotowanie merytoryczne, emocjonalne i fizyczne.
- Zarządzanie tremą, stresem i energią przed i w trakcie prezentacji.
V. Skuteczna komunikacja werbalna, parawerbalna i niewerbalna.
- Efektywne wykorzystywanie różnorodnych środków przekazu podczas prezentacji.
- Przygotowanie i zarządzanie dynamiką przekazu podczas prezentacji.
VI. Zarządzanie grupą odbiorców.
- Różnice w zarządzaniu małymi i dużymi grupami odbiorców.
- Techniki utrzymywania kontaktu i angażowania odbiorców.
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami podczas prezentacji.
VII. Wypracowanie indywidualnego planu rozwoju kompetencji prezentacyjnych uczestników warsztatu.
Czas trwania szkolenia: 2 dni
Eksperci
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Opinie o Szkoleniu
Cardif Polska S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie. „WOW, jesteśmy pod MEGA wrażeniem!!! Sposób poprowadzenia, zaciekawienia grupy i przekazanych informacji przez Piotra jest na bardzo wysokim poziomie. Zapewne mi jak pozostałym uczestnikom szkolenia wiele kwestii zostanie w głowach i będą one stosowane w praktyce.”
„Po szkoleniu wiem, jak powstrzymać tremę. Wszystkie treści były bardzo interesujące, zwłaszcza to w jaki sposób operować głosem by przyciągnąć uwagę słuchaczy. Świetny pomysł z wykorzystaniem kamery na szkoleniu. Wiele się dowiedziałem o mowie ciała – swojej, jak i audytorium. Ćwiczenia praktyczne były świetnym sposobem na urozmaicenie warsztatu. Świetne metody prezentacji, zarządzanie audytorium.”
„Swobodna komunikacja, kontakt, otwartość trenera. Cenne doświadczenie i naturalne zachowanie trenera.”
„Duży plus za pojawienie się konkretnych wskazówek co robić podczas prezentacji. Trener bardzo życzliwy, dający cenne uwagi. „
„Polecam przede wszystkim z racji tego, że jest to szkolenie praktyczne. Bardzo dużo ćwiczeń. Trener prowadzi te zajęcia z dużą uważnością na potrzeby grupy. W przystępny i konkretny sposób wskazuje co należy zmienić lub uwzględnić w swoim wystąpieniu. Uczy budowania wypowiedzi tak, aby zainteresować audytorium. Polecam to szkolenie z racji jego dynamiki i konkretnych wskazówek trenera.
„Bardzo profesjonalna obsługa i kontakt; wiedza poparta doświadczeniem; energiczny i skupiający uwagę sposób prowadzenia szkolenia.”
„Wysoki poziom wiedzy przekazywanej bardzo przystępnie i „na luzie”; stworzenie miłej atmosfery; wzorcowy sposób prowadzenia; prezentacje OK; materiały nie były potrzebne.”
„Bezpośredniość i wiedza trenera; dobry sposób prowadzenia szkolenia; dynamika i szczerość trenera; super materiały. Ciekawe przykłady z życia.”
„Przydatne treści szkoleń: wskazówki, jak powinniśmy myśleć i dbać o odbiorców; nagrania i opinie publiczności; samoświadomość, dostosowywanie do konkretów publiczności; teoria, przykłady, samodzielne wyzwanie, dzielenie się ocenami.”
„Trener był naprawdę dobrze przygotowany, program był jasny i przestrzegany. Szkolenie było proste, rzeczowe, łatwe do zrozumienia i niezwykle praktyczne.”
Klienci
Szkolenie z zakresu sztuki prezentacji firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak: Cement Ożarów S.A., Fresh Interactive, Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A., Globallogic S.A., Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Kapsch Telematic Services Sp. z o.o., Grupa Żywiec S.A.; S.C. Johnson Polska Sp. z o.o., Narodowy Bank Polski; Zentiva; Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.; Polskie Towarzystwo; Uczelnia Łazarskiego; Mazowiecka Spółka Gazownictwa S.z o.o.; Nutricia Zakłady Produkcyjne Sp. z o.o.; Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa; Starostwo Powiatowe w Płocku; PSA Finance Polska Sp. z o.o.; Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.; Biżuteria YES; Akzo Nobel Car Refinisches Polska Sp. z o.o.; Svantek Sp. z o.o.; Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu; Gemalto Spółka z o.o.; Interpolska S.A.; Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, Otis Sp. z o.o., Immofinanz Service Poland Sp. z o.o.; Zespół Szkól w Ostrówku; KK POL Kuczyńscy sp.j; Mitsubshi Electric Europe B.V. (Sp. z o.o.); Nordea Bank ABP S.A.; Mercedes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o., Kapsh Telematic Services Sp. z o.o., Orsted Polska Sp. z o.o., Totatalizator Sportowy Sp. z o.o., Sudzucker Polska S.A., Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ministerstwo Obrony Narodowej, Polska Organizacja Turystyczna, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o., LUX MED Sp. z o.o., Bureau Veritas Polska Sp. z o.o., Materna Communications Sp. z o.o., THALES DIS POLSKA Sp. z o.o., Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie; HURO Sp. z o.o.; Orsted Polska Sp. z o.o.; LUX MED; Labomask Polska, TVP, Orsted, Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, Archico Piotr Lewandowski, Jeronimo Martins Polska S.A., Cardif Polska S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, People Sp. z o.o., Remmers Polska sp. z o.o., EME Aero Sp. z o.o.,UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie S.A., Clariant Services (Poland) Spółka z o.o..
Informacje organizacyjne
Jak tworzymy szkolenia dla firm ?
Analiza potrzeb szkoleniowych
Weryfikacja celów szkolenia
Zaprojektowa-
nie programu szkolenia
Ustalenia logiczno – administracyjne
Realizacja szkolenia
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.
2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.
3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.
5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa
(22) 224 21 95
603 906 655
biuro@humanskills.pl
Mogą Ci się również spodobać
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas