Joanna Ziętara

Trenerka/ Coach/ Audytorka/ Doradczyni

Joanna Ziętra

Od 2009 roku trenerka kompetencji miękkich, od roku 2012 współpracuje głównie z przedsiębiorstwami finansowymi, gdzie odpowiada za:

  • prawidłowe funkcjonowanie procesów,
  • wzrost kompetencji pracowników w zakresie obsługi klienta, także trudnego,
  • reklamacji i windykacji,
  • komunikacji wewnętrznej,
  • zarządzania zespołem.

Prowadzi szkolenia twarde (produktowe i proceduralne) oraz tworzy procedury i know-how, również w postaci podręczników, manuali czy skryptów.

Doświadczenie:

W roku 2016 pełniła obowiązki kierowniczki operacyjnej projektując, wdrażając nową strategię wczesnego monitoringu i windykacji klienta oraz zarządzając nowymi procesami pracy działu w spółce pożyczkowo-windykacyjnej.

Od roku 2017 jest zewnętrzną audytorką – bada procesy, diagnozuje problemy oraz rekomenduje i wdraża plany naprawcze i rozwojowe. Tworzy nowe procesy oraz optymalizuje już funkcjonujące. Prowadzi także projekty doradcze i rozwojowe dla kadry managerskiej oraz warsztaty dotyczące komunikacji (informacja zwrotna, delegowanie zadań, komunikowanie celów i oczekiwań, pochwała), także w sytuacjach trudnych (rozmowa oceniająca, rozmowa zwalniająca, upomnienie) oraz asertywności. Wspiera procesy rekrutacyjne.

Od roku 2018 jest członkinią jury konkursu Telemarketer Roku, gdzie wraz z liderami branży wybiera najlepszych telemarketerów w kraju. W roku 2019 została liderką jurorów w kategorii Windykacja.

Od roku 2020 pełni funkcję Dyrektorki Operacyjnej Windykacji w jednej ze spółek windykacyjnych.

Przeprowadziła już ponad 3000 godzin szkoleń grupowych oraz indywidualnych coachingów. Jej sukcesy potwierdzają referencje od zadowolonych klientów oraz wymierne wyniki. Swoją wiedzę łączy skutecznie z umiejętnościami interpersonalnymi, co przekłada się na faktyczne zyski przedsiębiorstw, z którymi współpracuje. Jej praca jest pasją, którą zaraża uczestników swoich zajęć oraz współpracowników.

Specjalizacja:

  • Windykacja należności.
  • Obsługa klienta.
  • Obsługa klienta trudnego.
  • Zarządzanie zespołem.
  • Zarządzanie zmianą.
  • Asertywność.
  • Zarządzanie sobą w czasie.
  • Odporność psychiczna.
  • Budowanie zaufania.
  • Budowanie zespołów.
  • Zarządzanie zespołami.
  • Komunikacja.

Kwalifikacje:

  • Certyfikat trenerki biznesu
  • Dyplom coacha oraz certyfikat praktyczki NLP
  • Certyfikat coacha MultiLevel Coaching

Wybrani Klienci:

KRUK SA, PepsiCo; MARS Incorporated; PGNiG; PKP SA; Hewlett Packard Enterprise; DSV ISS; Sage; Bayer; Parker Hannifin; Azimo; Agencja Mienia Wojskowego; Forum Media Polska; DAS; Wyższa Szkoła Bankowa; SKOK; Promedica24; Górażdże Cement SA; Bank Komórek Macierzystych, PSA Finance Sp. z o.o., Rise 360 Sp. z o.o., Chemeko-System Sp. z o.o., Biuro tłumaczeń KONTEKST, Roche Diabetes Care Polska Sp. z o.o., BSI Group Polska Sp. z o.o., Workday Polska Sp. z o.o. i inni.

Przeczytaj artykuły tego trenera:

Szkolenia ON-LINE oraz Szkolenia OTWARTE Stacjonarne w Warszawie prowadzone przez tego trenera: