Od 2009 roku trener kompetencji miękkich, od roku 2012 współpracuje głównie z przedsiębiorstwami finansowymi, gdzie odpowiada za:
- prawidłowe funkcjonowanie procesów,
- wzrost kompetencji pracowników w zakresie obsługi klienta, także trudnego,
- reklamacji i windykacji,
- komunikacji wewnętrznej,
- zarządzania zespołem.
Prowadzi szkolenia twarde (produktowe i proceduralne) oraz tworzy procedury i know-how, również w postaci podręczników, manuali czy skryptów.
Doświadczenie:
W roku 2016 pełniła obowiązki kierownika operacyjnego projektując, wdrażając nową strategię wczesnego monitoringu i windykacji klienta oraz zarządzając nowymi procesami pracy działu w spółce pożyczkowo-windykacyjnej.
Od roku 2017 jest zewnętrznym audytorem – bada procesy, diagnozuje problemy oraz rekomenduje i wdraża plany naprawcze i rozwojowe. Tworzy nowe procesy oraz optymalizuje już funkcjonujące. Prowadzi także projekty doradcze i rozwojowe dla kadry managerskiej oraz warsztaty dotyczące komunikacji (informacja zwrotna, delegowanie zadań, komunikowanie celów i oczekiwań, pochwała), także w sytuacjach trudnych (rozmowa oceniająca, rozmowa zwalniająca, upomnienie) oraz asertywności. Wspiera procesy rekrutacyjne.
Od roku 2018 jest członkiem jury konkursu Telemarketer Roku, gdzie wraz z liderami branży wybiera najlepszych telemarketerów w kraju. W roku 2019 została liderem jurorów w kategorii Windykacja.
Od roku 2020 pełni funkcję Dyrektora Operacyjnego Windykacji w jednej ze spółek windykacyjnych.
Przeprowadziła już ponad 3000 godzin szkoleń grupowych oraz indywidualnych coachingów. Jej sukcesy potwierdzają referencje od zadowolonych klientów oraz wymierne wyniki. Swoją wiedzę łączy skutecznie z umiejętnościami interpersonalnymi, co przekłada się na faktyczne zyski przedsiębiorstw, z którymi współpracuje. Jej praca jest pasją, którą zaraża uczestników swoich zajęć oraz współpracowników.
Specjalizacja:
- Windykacja należności.
- Obsługa klienta.
- Obsługa klienta trudnego.
- Zarządzanie zespołem.
- Zarządzanie zmianą.
- Asertywność.
- Zarządzanie sobą w czasie.
- Odporność psychiczna.
- Budowanie zaufania.
- Budowanie zespołów.
- Zarządzanie zespołami.
- Komunikacja.
Kwalifikacje:
- Certyfikat trenera biznesu
- Dyplom coacha oraz certyfikat praktyka NLP
- Certyfikat coacha MultiLevel Coaching
Wybrani Klienci:
KRUK SA, PepsiCo; MARS Incorporated; PGNiG; PKP SA; Hewlett Packard Enterprise; DSV ISS; Sage; Bayer; Parker Hannifin; Azimo; Agencja Mienia Wojskowego; Forum Media Polska; DAS; Wyższa Szkoła Bankowa; SKOK; Promedica24; Górażdże Cement SA; Bank Komórek Macierzystych, PSA Finance Sp. z o.o., Rise 360 Sp. z o.o., Chemeko-System Sp. z o.o., Biuro tłumaczeń KONTEKST, Roche Diabetes Care Polska Sp. z o.o., BSI Group Polska Sp. z o.o. i inni.