Joanna Ziętara

Trenerka/ Coach/ Audytorka/ Doradczyni

Joanna Ziętra

PROFIL TRENERKI:

Od 2009 roku trenerka kompetencji miękkich, od roku 2012 współpracuje głównie z przedsiębiorstwami finansowymi, gdzie odpowiada za:

  • Prawidłowe funkcjonowanie procesów.
  • Wzrost kompetencji pracowników w zakresie obsługi klienta, także trudnego.
  • Reklamacji i windykacji.
  • Komunikacji wewnętrznej.
  • Zarządzania zespołem.

Prowadzi szkolenia twarde (produktowe i proceduralne) oraz tworzy procedury i know-how, również w postaci podręczników, manuali czy skryptów.

W roku 2016 pełniła obowiązki kierowniczki operacyjnej projektując, wdrażając nową strategię wczesnego monitoringu i windykacji klienta oraz zarządzając nowymi procesami pracy działu w spółce pożyczkowo-windykacyjnej.

Od roku 2017 jest zewnętrzną audytorką i konsultantką – bada procesy, diagnozuje problemy oraz rekomenduje i wdraża plany naprawcze i rozwojowe. Tworzy nowe procesy oraz optymalizuje już funkcjonujące. Prowadzi także projekty doradcze i rozwojowe dla kadry managerskiej oraz warsztaty dotyczące komunikacji (informacja zwrotna, delegowanie zadań, komunikowanie celów i oczekiwań, pochwała), także w sytuacjach trudnych (rozmowa oceniająca, rozmowa zwalniająca, upomnienie) oraz asertywności. Wspiera procesy rekrutacyjne.

Od roku 2018 jest członkiem jury konkursu Polish Contact Center Awards, gdzie wraz z liderami branży wybiera najlepszych telemarketerów w kraju.

W roku 2019 została liderką jurorów w kategorii Windykacja.

W latach 202-2021 pełni funkcję Dyrektora Operacyjnego Windykacji w jednej ze spółek windykacyjnych, gdzie przeprowadziła restrukturyzację firmy, przygotowując ją do wejścia w nowe obszary działalności.

Przeprowadziła już ponad 7000 godzin szkoleń grupowych oraz indywidualnych coachingów. Jej sukcesy potwierdzają referencje od zadowolonych klientów oraz wymierne wyniki.

Swoją wiedzę łączy skutecznie z umiejętnościami interpersonalnymi, co przekłada się na faktyczne zyski przedsiębiorstw, z którymi współpracuje. Jej praca jest pasją, którą zaraża uczestników swoich zajęć oraz współpracowników.

SPECJALIZACJA:

KWALIFIKACJE:

  • Certyfikat trenerki biznesu.
  • Dyplom coacha oraz certyfikat praktyczki NLP.
  • Certyfikat coacha MultiLevel Coaching.

WYBRANI KLIENCI TRENERKI:

Danone, Narodowy Bank Polski, KRUK SA, Główny Urząd Statystyczny, PHILIPS, PepsiCo; MARS Inc.; PGNiG; Enea, Phillip Morris, PKP SA; Hewlett Packard; DSV; Sage; Bayer; Parker Hannifin; Azimo; Agencja Mienia Wojskowego; Forum Media Polska; DAS; Wyższa Szkoła Bankowa; SKOK; Amplifon, Promedica24; Górażdże Cement SA; Bank Komórek Macierzystych, PSA Finance Sp. z o.o., Rise 360 Sp. z o.o., Chemeko-System Sp. z o.o., Biuro tłumaczeń KONTEKST, Roche Diabetes Care Polska Sp. z o.o., BSI Group Polska Sp. z o.o., HRANIPEX Sp. z o.o. i inni.

Przeczytaj artykuły tego trenera:

Szkolenia ON-LINE oraz Szkolenia OTWARTE Stacjonarne w Warszawie prowadzone przez tego trenera: