Joanna Ziętara

Trener/ Coach/ Audytor/ Doradca

Od 2009 roku trener kompetencji miękkich, od roku 2012 współpracuje głównie z przedsiębiorstwami finansowymi, gdzie odpowiada za:

  • prawidłowe funkcjonowanie procesów,
  • wzrost kompetencji pracowników w zakresie obsługi klienta, także trudnego,
  • reklamacji i windykacji, 
  • komunikacji wewnętrznej,
  • zarządzania zespołem.

Prowadzi szkolenia twarde (produktowe i proceduralne) oraz tworzy procedury i know-how, również w postaci podręczników, manuali czy skryptów.

W roku 2016 pełniła obowiązki kierownika operacyjnego projektując, wdrażając nową strategię obsługi klienta i zarządzając nowymi procesami pracy działu w spółce pożyczkowo-windykacyjnej.

Od roku 2017 jest zewnętrznym audytorem – bada procesy, diagnozuje problemy oraz rekomenduje i wdraża plany naprawcze a także rozwojowe. Tworzy nowe procesy oraz optymalizuje już funkcjonujące. W tym samym roku rozpoczęła także prowadzenie projektów doradczych i rozwojowych dla kadry managerskiej – doradza w zakresie budowania i zarządzania zespołem, współpracy międzydziałowej oraz z przełożonymi. Prowadzi warsztaty dotyczące komunikacji (informacja zwrotna, delegowanie zadań, komunikowanie celów i oczekiwań, pochwała), także w sytuacjach trudnych (rozmowa oceniająca, rozmowa zwalniająca, upomnienie) oraz asertywności.

Wspiera procesy rekrutacyjne.

Od roku 2018 jest członkiem jury konkursu Telemarketer Roku, gdzie wraz z liderami branży wybiera najlepszych telemarketerów w kraju.

Przeprowadziła już ponad 2100 godzin szkoleń grupowych oraz indywidualnych coachingów. Jej sukcesy potwierdzają referencje od zadowolonych klientów oraz wymierne wyniki. Swoją wiedzę łączy skutecznie z umiejętnościami interpersonalnymi, co przekłada się na faktyczne zyski przedsiębiorstw, z którymi współpracuje.

Jej praca jest pasją, którą zaraża uczestników swoich zajęć oraz współpracowników.

Pracuje w języku polsku i angielskim, także w środowiskach międzynarodowych.

SPECJALIZACJA:

  • Windykacja należności.
  • Obsługa klienta.
  • Obsługa klienta trudnego.
  • Zarządzanie zespołem.
  • Asertywność.
  • Zarządzanie sobą w czasie.
  • Komunikacja.

KWALIFIKACJE:

  • Certyfikat trenera biznesu.
  • Dyplom coacha oraz certyfikat praktyka NLP.
  • Certyfikat coacha MultiLevel Coaching.

WYBRANI KLIENCI:

PepsiCo; MARS Incorporated; PGNiG; PKP SA; Hewlet Packard Enterprise; DSV ISS; Sage; Bayer; Parker Hannifin; Azimo; Agencja Mienia Wojskowego; Forum Media Polska; DAS; Wyższa Szkoła Bankowa; SKOK; Promedica24; Górażdże Cement SA; Bank Komórek Macierzystych i inni.