PROFIL TRENERKI:
Trenerka poprzez realizację warsztatów strategicznych oraz z zakresu efektywnej komunikacji, sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania zespołem przyczynia się do:
- Zwiększenia zaangażowania i skutecznej współpracy w zespołach.
- Poprawy jakości spotkań z klientami i procesów decyzyjnych dzięki wykorzystaniu technik facylitacji oraz innowacyjnej metody LEGO® Serious Play®.
- Budowania autorytetu lidera w zarządzaniu zespołem.
Certyfikowana trenerka biznesu i facylitatorka metody LEGO® Serious Play®. Absolwentka Pedagogiki oraz marketingu i zarządzania, ukończyła szkołę trenerów biznesu Akademii SET. Kosultantka Maxie DISC®.
Autorka kilkudziecięciu programów warsztatowych realizowanych dla managerów z wieloletnim stażem, początkujących managerów oraz osób na początku swojej drogi zawodowej. Programy realizowały cele m.in. zwiększenia umiejętności obsługi klienta, sprzedaży, obsługi platform do interakcji z uczestnikami online. Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym oraz trenerskie, które zdobywała w rozpoznawalnych firmach z branży beauty oraz FMCG w działach Learning & Development. To wszystko sprawia, że na jej szkoleniach Uczestnicy oprócz wiedzy i umiejętności, zdobywają inspirację do samodoskonalenia.
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
- Łączy wiedzę o 4 stylach osobowości z realnymi wyzwaniami sprzedaży, obsługi klienta i zarządzania zespołem.
- Myśli wizualnie – tworzy flipcharty i grafiki w Procreate, które pomagają uczestnikom lepiej zapamiętać kluczowe treści.
- Wykorzystuje interaktywne narzędzia online, zarówno w szkoleniach zdalnych, jak i stacjonarnych.
WYBRANI KLIENCI:
Amway, Danone, Place4U, Rywal RHC, EuroPartner Development, Niedźwiedź- Sanit.