Robert Zembrowski

Trener biznesu, prowadzący: szkolenia, warsztaty i treningi umiejętności. Konsultant procesów biznesowych oraz terapeuta TEAM CBT.

Robert Zembrowski

PROFIL TRENERA:

Jest praktykiem sprzedaży, z ponad 25 letnim doświadczeniem pracy, który przeprowadził ponad 30 tys spotkań o charakterze sprzedażowym oraz ponad 100 szkoleń z lekarzami medycyny Key Opinion Leaders. Sprzedawca z ponad 50 mln zł sprzedaży własnej.

SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:

  • Leadership, psychologia przywództwa, zarządzanie.
  • Kompetencje managerskie
  • Kompetencje sprzedażowe
  • Procesy sprzedażowe
  • Efektywność osobista.
  • Efektywność zespołowa.
  • Negocjacje.
  • Psychologia motywacji.
  • Psychologia komunikacji.
  • Współpraca zespołowa.
  • Zarządzanie emocjami.
  • Rozpoznawania i przeciwdziałanie manipulacji.
  • Wywieranie wpływu i perswazja.
  • Zarządzanie sobą w wymagającym środowisku.
  • Kompetencje psychologiczne, tzw. „miękkie”

DOŚWIADCZENIE:

Pracował w kilku rolach zawodowych, począwszy od roli Przedstawiciela Medycznego w Zentiva oraz Przedstawiciela Naukowego w GlaxoSmithKline – firmach farmaceutycznych, będących liderami rynku, gdzie odpowiadał za edukację środowiska lekarzy medycyny oraz za realizację celów sprzedażowych, odnosząc sukcesy sprzedażowe przez cały czas 10 lat pracy w siłach sprzedaży, w środowisku firm farmaceutycznych.

Pracował jako Consulting Manager w G-Pharma Consulting oraz Dyrektor Sprzedaży, zarządzający działem sprzedaży i marketingu w firmie z branży ochrony zdrowia.

KWALIFIKACJE:

Jest absolwentem kilkudziesięciu szkoleń doskonalących kompetencje z obszaru psychologii biznesu, specjalistycznych szkoleń z Terapii Poznawczo Behawioralnej i TEAM CBT oraz absolwentem studiów magisterskich i trzech kierunków studiów podyplomowych, z obszaru: zarządzania biznesem, psychologii i przywództwa, renomowanych uczelni:

Uniwersytetu Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie we współpracy z Laboratorium Psychoedukacji, Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz Politechniki Warszawskiej we współpracy z grupą firm doradczych Values, gdzie ukończył roczne studia podyplomowe o kierunku Psychologia Przywództwa.

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:

Prowadzi: szkolenia, warsztaty i treningi umiejętności.

Specjalizuje się w prowadzeniu procesów doskonalących kluczowe kompetencje w obszarze: zarzadzania zespołami i psychologii przywództwa oraz sprzedaży i negocjacji oraz w szkoleniach i treningach umiejętności, tzw. „human skills” które to wpływają na „twarde” rezultaty biznesowe i realizację kluczowych KPIs.

Prowadzi również szkolenia z: negocjacji, rozpoznawania i przeciwdziałania manipulacji, wywierania wpływu i perswazji, psychologii komunikacji i współpracy zespołowej, zarządzania emocjami i zarządzania sobą w trudnych sytuacjach, zarządzania sobą w stresie i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu oraz warsztat psychologiczny: test i model „psychologiczny autoportret” wg. Oldham i Morris, w relacjach biznesowych.

WYBRANI KLIENCI:

IKEA, Orange, Play, Netia, Ferrero Polska, Deutche Bank, Krakowski Bank Spółdzielczy, The Adecco Group, Agencja pracy PRAN, Asterias, Ergo Store, Multipress, Atende, Medidesk, PV Poland, AB Systems, Esdo Project, BrandBud, Azmar Metale, Kaskat Dairy, Avanti Medic, Watis, P.P.H.U Navigator, F.A. Polska, Travelist, Icotera, Aarsleff, Stellantis, Stock, Kadefarm, Herbal Pharmaceuticals, Adamed, LKQ, Orion Diagnostica, Aidian, Glenmark Pharmaceuticals, US Pharmacia, Perfect Look Clinic, Odra Pak, Invenio, Sklepy „Społem”, OpenGift, Napollo, Woodeco, Krajowa Administracja Skarbowa, Krajowa Administracja Celno–Skarbowa, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej.