Efektywne spotkania biznesowe

Szkolenie z Savoir vivre w pracy – online oraz stacjonarne

Kreowanie wizerunku firmy czy budowanie marki osobistej to podstawa we współczesnym świecie relacji społecznych i biznesu. Każdy, kto chce wywierać dobre wrażenie, zyskiwać zaufanie i budować silne relacje z interesariuszami powinien dobrze znać oraz stosować zasady savoir-vivre w biznesie. Savoir-vivre w pracy zawodowej jest też jednym z kluczowych elementów w procesie budowania silnej pozycji w organizacji i kreowania wizerunku profesjonalisty. Z kolei dla pracodawcy pracownik, który zna i stosuje zasady etykiety biznesowej, jest najlepszą wizytówką firmy.

Oferowany przez nas kurs zamknięty z reguł savoir-vivre to unikalne i pogłębione kompendium wiedzy o tym, czym właściwie jest kultura osobista w miejscu pracy i jakie ma ona znaczenie dla relacji tworzących siłę firmy. W czasie warsztatu prezentujemy i omawiamy na przykładach zasady zachowania się, ubioru, wyglądu oraz dobre maniery w biznesie, które dotyczą zarówno tradycyjnych spotkań, jak i kultury w internecie czy komunikacji online. Wszystko to po to, by Uczestnicy warsztatu mogli w praktyce poprzez znajomość reguł savoir-vivre w biurze w sposób świadomy wpływać na sposób postrzegania ich samych oraz wizerunek firmy. Znajomość zasad savoir-vivre w firmie jest bowiem podstawą wszelkich działań wizerunkowych w dzisiejszym świecie biznesu, a to jak reprezentujący firmę pracownicy są postrzegani, ma decydujący wpływ na jakość i trwałość relacji biznesowych firmy z jej otoczeniem. Etykieta w pracy jest jednocześnie jednym z ważniejszych komponentów dobrej atmosfery i harmonijnej współpracy, a tzw. dobre zachowanie w pracy pozwala uniknąć wielu niepotrzebnych konfliktów i sytuacji trudnych w firmie.

Serdecznie zapraszamy na prezentowane szkolenie wszystkie osoby, które chciałyby wnikliwie poznać aktualnie obowiązujący kodeks savoir-vivre, reguły stosownego ubioru i zachowania się w różnych sytuacjach biznesowych, a także najważniejsze zasady netykiety. Dowiedz się, jak uczynić swoją markę silniejszą, jak wzmocnić swój wizerunek i poznaj najważniejsze zasady współczesnego savoir-vivre. Ubiór w pracy, postawa i gestykulacja, sposób mówienia, dobre maniery w internecie – to te pozornie błahe czynniki w rzeczywistości decydują o Twoim powodzeniu i sukcesach Twojej firmy. Zapraszamy do wspólnej nauki! Kurs z savoir-vivre dostępny jest w wariancie klasycznych warsztatów stacjonarnych oraz jako szkolenie online.

Szkolenie z Savoir vivre w pracy – online oraz stacjonarne

Efektywne spotkania biznesowe

Kreowanie wizerunku firmy czy budowanie marki osobistej to podstawa we współczesnym świecie relacji społecznych i biznesu. Każdy, kto chce wywierać dobre wrażenie, zyskiwać zaufanie i budować silne relacje z interesariuszami powinien dobrze znać oraz stosować zasady savoir-vivre w biznesie. Savoir-vivre w pracy zawodowej jest też jednym z kluczowych elementów w procesie budowania silnej pozycji w organizacji i kreowania wizerunku profesjonalisty. Z kolei dla pracodawcy pracownik, który zna i stosuje zasady etykiety biznesowej, jest najlepszą wizytówką firmy.

Oferowany przez nas kurs zamknięty z reguł savoir-vivre to unikalne i pogłębione kompendium wiedzy o tym, czym właściwie jest kultura osobista w miejscu pracy i jakie ma ona znaczenie dla relacji tworzących siłę firmy. W czasie warsztatu prezentujemy i omawiamy na przykładach zasady zachowania się, ubioru, wyglądu oraz dobre maniery w biznesie, które dotyczą zarówno tradycyjnych spotkań, jak i kultury w internecie czy komunikacji online. Wszystko to po to, by Uczestnicy warsztatu mogli w praktyce poprzez znajomość reguł savoir-vivre w biurze w sposób świadomy wpływać na sposób postrzegania ich samych oraz wizerunek firmy. Znajomość zasad savoir-vivre w firmie jest bowiem podstawą wszelkich działań wizerunkowych w dzisiejszym świecie biznesu, a to jak reprezentujący firmę pracownicy są postrzegani, ma decydujący wpływ na jakość i trwałość relacji biznesowych firmy z jej otoczeniem. Etykieta w pracy jest jednocześnie jednym z ważniejszych komponentów dobrej atmosfery i harmonijnej współpracy, a tzw. dobre zachowanie w pracy pozwala uniknąć wielu niepotrzebnych konfliktów i sytuacji trudnych w firmie.

Serdecznie zapraszamy na prezentowane szkolenie wszystkie osoby, które chciałyby wnikliwie poznać aktualnie obowiązujący kodeks savoir-vivre, reguły stosownego ubioru i zachowania się w różnych sytuacjach biznesowych, a także najważniejsze zasady netykiety. Dowiedz się, jak uczynić swoją markę silniejszą, jak wzmocnić swój wizerunek i poznaj najważniejsze zasady współczesnego savoir-vivre. Ubiór w pracy, postawa i gestykulacja, sposób mówienia, dobre maniery w internecie – to te pozornie błahe czynniki w rzeczywistości decydują o Twoim powodzeniu i sukcesach Twojej firmy. Zapraszamy do wspólnej nauki! Kurs z savoir-vivre dostępny jest w wariancie klasycznych warsztatów stacjonarnych oraz jako szkolenie online.

Cele i Korzyści

Szkolenia zamknięte projektujemy z uwzględnieniem specyficznych potrzeb zamawiającej kurs organizacji, dzięki czemu zyskujecie Państwo gwarancję, iż poprowadzony dla Państwa warsztat trenował będzie najbardziej przydatne Kursantom umiejętności oraz wspierał ich w realizacji codziennych zadań zawodowych. Kurs „Savoir-vivre w pracy” jest programem szkoleniowym o maksymalnym stopniu indywidualizacji – prezentujemy wiedzę na przykładach zaczerpniętych z doświadczeń Kursantów i pokazujemy, jak rozwiązywać konkretne problemy w ich pracy. W czasie warsztatu Uczestnicy zajęć zdobędą m.in. wiedzę o tym, jakie zasady savoir-vivre obowiązują dziś w biznesie, czym jest netykieta i dlaczego przestrzeganie jej reguł jest tak ważne dla powodzenia przedsięwzięć biznesowych. Kurs poświęcony kanonom kultury i dobrych manier przygotowaliśmy we współpracy z ekspertami o ogromnym doświadczeniu biznesowym i trenerskim, dzięki czemu możemy zagwarantować, że nasze szkolenie przyniesie pożądane rezultaty, a trening będzie użyteczny, merytoryczny i skuteczny. Warsztat „Savoir-vivre w pracy” realizowany w formule zajęć zamkniętych możemy poprowadzić dla Państwa zarówno jako klasyczny kurs stacjonarny, jak i wygodne i łatwe w organizacji szkolenie online – możecie Państwo dzięki temu liczyć na to, że trening nie zaburzy rytmu pracy w Waszej organizacji, a okoliczności i forma szkolenia będą maksymalnie wspierały komfort oddelegowanych do treningu osób. Jako wiodąca na rynku usług szkoleniowych firma możemy zagwarantować również Państwu dostęp do usług o najwyższym standardzie – co rok z sukcesem przechodzimy audyt jakości, a nasza działalność została już wielokrotnie wyróżniona. Wszyscy Kursanci zapisani na zamknięte szkolenie „Savoir-vivre w pracy” zostaną objęci programem specjalnej opieki poszkoleniowej ze strony naszych trenerów, co pozwoli Uczestnikom zajęć korzystać z darmowych e-konsultacji z ekspertem prowadzącym warsztat nawet przez miesiąc po ukończeniu warsztatu. Oferowane przez nas kursy zamknięte realizowane na zamówienie są wyceniane indywidualnie, a my zawsze staramy się zaproponować Państwu najkorzystniejsze warunki współpracy. Miło nam również poinformować, że na nasze szkolenia możecie Państwo pozyskać dofinansowanie ze środków przydzielanych przez takie instytucje, jak KFS oraz BUR.

Jakie zyski oferują zamknięte szkolenia „Savoir-vivre w pracy”?

Kurs „Savoir-vivre w pracy” przesycony jest aktualną i sprawdzoną wiedzą o tym, jakie reguły etykiety obowiązują we współczesnym biznesie, który zmienia się bardzo dynamicznie, a to wpływa na relacje międzyludzkie i modyfikuje zasady pożądanego zachowania. Współczesny świat biznesu zmienia się dzięki nowym technologiom i dziś inaczej prezentujemy ofertę, negocjujemy, zawieramy umowy czy obsługujemy zapytania klienta. To, w jaki sposób jesteśmy odbierani przez partnera w rozmowie telefonicznej, korespondencji mailowej czy video ma natomiast decydujący wpływ na rezultat spotkania. Przygotowane przez nas szkolenie wprowadzające Kursantów w świat reguł savoir-vivre uczy skutecznie i świadomie budować markę osobistą oraz wizerunek pracodawcy poprzez nienaganną etykietę i umiejętność odpowiedniego zachowania się w sytuacjach służbowych. Zamknięte kursy „Savoir-vivre w pracy” umożliwiają praktyczne wyćwiczenie najważniejszych umiejętności z obszaru savoir-vivre i pozwalają Kursantom przygotować się na różne, nawet bardzo trudne lub nieoczekiwane sytuacje trudne. Po kursie Uczestnicy zajęć będą nie tylko mogli swobodnie czuć się w różnych sytuacjach biznesowych, ale też będą umieli uniknąć faux-pas i w razie potrzeby będą wiedzieli, jak neutralizować ich negatywne skutki.

Zamknięte szkolenie „Savoir-vivre w pracy” umożliwia pozyskanie praktycznej wiedzy o:

  • zasadach netykiety;
  • kulturze osobistej i manierach obowiązujących w pracy;
  • sposobach niwelowania faux-pas;
  • zasadach służbowej etykiety;
  • regułach zachowania się w różnych sytuacjach biznesowych i zawodowych.

Kurs poświęcony savoir-vivre rozwija wartościowe na każdym stanowisku umiejętności:

  • wykazywania swobodnej, a zarazem profesjonalnej postawy w sytuacjach służbowych;
  • dostosowywania sposobu zachowania, komunikowania się, wyglądu itd. do różnorodnych sytuacji i okoliczności w miejscu pracy;
  • kreowania wizerunku profesjonalisty.

Szkolenie „Savoir-vivre w pracy” pogłębia uniwersalne kompetencje związane z:

  • komunikacją interpersonalną;
  • elastycznością, swobodą i efektywnością w relacjach zawodowych;
  • świadomym budowaniem marki osobistej i marki pracodawcy.

Realizowany na zamówienie warsztat, którego tematem są reguły savoir-vivre i etykieta w biznesie to kurs niezbędny na każdym stanowisku pracy, niezależnie od profilu działalności firmy. Umiejętności odpowiedniego zachowania się w relacji z interesariuszami firmy stanowią fundament, na którym można budować satysfakcjonujące relacje biznesowe. Braki w manierach, nieznajomość etykiety i reguł kultury osobistej są najczęstszą przyczyną strat wizerunkowych i mogą zmniejszać konkurencyjność firmy. Pracownicy działający bez dbałości o maniery i stosowne zachowanie się mogą być postrzegani natomiast jako mniej profesjonalni, mniej godni zaufania, a finalnie niegodni pochwały, wyróżnienia czy awansu.

Program Szkolenia

PROGRAM SZKOLENIA SAVOIR-VIVRE W PRACY – ZAMKNIĘTY KURS STACJONARNY

Kurs z obszaru etykiety, kultury osobistej zasad savoir-vivre realizowany jako szkolenie na zamówienie możemy poprowadzić dla Państwa w dowolnej wskazanej przez Państwa lokalizacji lub w naszym świetnie skomunikowanym z resztą kraju warszawskim ośrodku szkoleniowym. W naszej placówce zapewniamy doskonałe warunki do nauki, życzliwą atmosferę oraz wsparcie ze strony doświadczonego zespołu trenerskiego na każdym etapie szkolenia. Goszczący w naszym centrum Kursanci zapisani na kurs zamknięty „Savoir-vivre w pracy” mogą również spodziewać się poczęstunku dostępnego w czasie porannej przerwy na kawę, a także zaproszenia na obiad do lokalnej restauracji. Poczęstunek i lunch nie są dodatkowo płatne. Nieodpłatnie wszyscy Kursanci otrzymają od nas ponadto komplet wysokiej jakości materiałów szkoleniowych – starannie opracowane kompendium wiedzy na temat zasad savoir-vivre i reguł etykiety służbowej. Uczestnicy zamkniętego warsztatu zostaną również objęci przez nas specjalną darmową opieką poszkoleniową. Pozwala ona Kursantom konsultować w czasie sesji online swoje dylematy i pytania z ekspertem prowadzącym kurs „Savoir-vivre w pracy” jeszcze przez 30 dni od chwili zakończenia stacjonarnego warsztatu. Szkolenie z zasad savoir-vivre zaplanowaliśmy jako jednodniowy kurs praktyczny trwający minimum 7 godzin. Ponieważ warsztat jest każdorazowo optymalizowany i dostosowywany do potrzeb danej grupy szkoleniowej, jego zawartość programowa, agenda, czas trwania mogą różnić się od zaprezentowanych poniżej. Stacjonarny warsztat „Savoir-vivre w pracy” budują 2 bloki (moduły) tematyczne, a w części podsumowującej zajęcia zaplanowana jest również ewaluacja kursu.

Szczegółowy program stacjonarnego szkolenia „Savoir-vivre w pracy” w formule zamkniętej

Stacjonarne szkolenie „Savoir-vivre w pracy” rozpoczynamy najczęściej w okolicy godziny 9:00 rano. Warsztat kończymy po południu, a jego finałem jest część podsumowująca zajęcia, podczas której odbędzie się m.in. ewaluacja przeprowadzonego programu szkoleniowego. Na życzenie Kursantów trener prowadzący warsztat może również udzielić Uczestnikom zajęć rekomendacji dotyczących dalszych kroków szkoleniowych. Kurs „Savoir-vivre w pracy” projektujemy we współpracy z organizacją zamawiającą szkolenie, dlatego poszczególne elementy widocznego niżej programu zajęć mogą ostatecznie zyskać inny kształt lub zostać zastąpione o alternatywne zadania, zagadnienia i ćwiczenia. Część wstępna zamkniętego szkolenia „Savoir-vivre w pracy” poświęcona jest diagnozie potrzeb Uczestników zajęć oraz omówieniu celów kursu. Zamknięty warsztat z powyższej tematyki to intensywny kurs teoretyczno-praktyczny, w którym dominującą rolę odgrywają aktywizujące techniki nauczania oraz różnorodne zadania i ćwiczenia praktyczne. W czasie szkolenia korzystamy ze sprawdzonych i atrakcyjnych dla Kursantów form nauczania, a także działamy w pełnej zgodzie z założeniami cyklu Kolba i wskazaniami modelu Activity Based Learning. W ramach bezpłatnej opieki poszkoleniowej Kursanci mogą skonsultować online swoje pytania z ekspertem prowadzącym kurs przez miesiąc od momentu ukończenia warsztatu.

Program, formę szkolenia „Savoir-vivre w pracy” oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta

„Savoir-vivre w pracy”

Rozpoczęcie kursu: weryfikacja potrzeb szkoleniowych Uczestników warsztatu, identyfikacja celów szkolenia, sprawy organizacyjne.

Moduł I. Etykieta i savoir-vivre – rola etykiety we współczesnych realiach służbowych

  • Najczęściej spotykane faux-pas.
  • Sztuka prowadzenia służbowych rozmów telefonicznych.
  • Zasady obowiązujące podczas spotkań służbowych, w windzie, na korytarzu itp.
  • Służbowy kanon ubioru i wyglądu w pracy (również w pracy zdalnej).

Moduł II. Etykieta i savoir-vivre – netykieta

  • Zasady prowadzenia służbowej korespondencji e-mailowej.
  • Rozpoczęcie i zakończenie korespondencji.
  • Wymagany czas odpowiedzi na e-mail.
  • Zasady redagowania pism wysyłanych drogą e-mailową.
  • Służbowa rozmowa przy użyciu komunikatorów.
  • Zachowania w sieci.

Zakończenie szkolenia: Podsumowanie wiadomości i powtórzenie kluczowych zagadnień, sesja pytań do eksperta, sporządzenie osobistej check-listy, ewaluacja kursu.

PROGRAM SZKOLENIA SAVOIR-VIVRE W PRACY – ZAMKNIĘTY KURS ONLINE

Zamknięty kurs online poświęcony etykiecie relacji służbowych i regułom savoir-vivre to intensywny teoretyczno-praktyczny warsztat realizowany w czasie rzeczywistym w wirtualnej przestrzeni serwisów internetowych typu Zoom i Clickmeeting. Zdalny tryb szkolenia i treningu jest aktualnie jedną z chętniej wybieranych form doskonalenia – nauka online pozwala oszczędzać czas, środki i redukuje do minimum problemy organizacyjne. Szkolenia zdalne oferują ponadto Kursantom dużą swobodę w zakresie wyboru okoliczności szkolenia oraz jego miejsca. Aby wziąć udział w szkoleniu online „Savoir-vivre w pracy”, nie są też potrzebne wysokie umiejętności techniczne ani trudnodostępny sprzęt czy specjalne oprogramowanie. Kursanci muszą jedynie dysponować urządzeniem pozwalającym na połączenie video online oraz dostępem do internetu. Szkolenie poświęcone regułom stosownego zachowania się w relacjach służbowych to kurs, który każdorazowo dostosowujemy do potrzeb szkoleniowych danej grupy Kursantów i oczekiwań wybierających warsztat Klientów. Indywidualnie ustalana jest agenda kursu oraz zawartość merytoryczna i metodyczna programu szkolenia. Prezentowany kurs zaplanowaliśmy jako jednodniowe szkolenie. Tworzą go 2 węzłowe bloki tematyczne, a jego dopełnieniem jest część podsumowująca, podczas której postaramy się usystematyzować wiedzę, zaplanować dalsze działania i dokonać ewaluacji kursu. Wszystkie osoby zapisane za warsztat online „Savoir-vivre w pracy” otrzymają od nas w cenie szkolenia specjalny pakiet starannie opracowanych materiałów szkoleniowych porządkujących wiedzę na temat etykiety w miejscu pracy i obowiązujących aktualnie zasad netykiety. Wszyscy Uczestnicy kursu zostaną ponadto otoczeni bezpłatną opieką poszkoleniową prowadzoną w formie e-konsultacji. Konsultacje będą dostępne dla Kursantów przez okres miesiąca od chwili zakończenia kursu online.

Ramowy program zamkniętego szkolenia online „Savoir-vivre w pracy”

Zdalny kurs z zasad savoir-vivre prowadzimy w zgodzie z prezentowanym niżej harmonogramem lub programem ukształtowanym w toku indywidualnych ustaleń z Klientem zamawiającym kurs online z powyższej tematyki. Zamknięte kursy „Savoir-vivre w pracy” to jednodniowe intensywne szkolenia, które trwają według standardowego planu co najmniej 7 godzin zegarowych z przerwami, w tym jedną dłuższą pauzą w porze lunchu. Prezentowane szkolenie online rozpoczyna się diagnozą potrzeb szkoleniowych Kursantów i omówieniem celów kursu, a kończy wnikliwą jego ewaluacją. Ponieważ zamknięty kurs z reguł etykiety służbowej ma charakter warsztatów praktycznych, w czasie zajęć dominującą rolę odgrywają inspirujące do aktywności metody nauczania, atrakcyjne dla Uczestników zadania praktyczne oraz ćwiczenia ukierunkowane na rozwój konkretnych umiejętności. Szkolenie „Savoir-vivre w pracy” prowadzimy, korzystając z nowatorskich koncepcji i form nauczania i wytycznych opisanych w modelu Activity Based Learning oraz cyklu Kolba. W programie warsztatu staramy się każdorazowo ulokować treści, case studies i przykłady dostosowane do charakteru pracy Uczestników kursu oraz zadania, które pozwolą im lepiej przygotować się do realizacji obowiązków zawodowych. Warsztat na życzenie Kursantów możemy wzbogacić o pakiet rekomendacji dotyczących optymalizacji dalszych kroków szkoleniowych.

„Savoir-vivre w pracy”

Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.

Rozpoczęcie szkolenia: sprawy organizacyjne, rozpoznanie potrzeb szkoleniowych Kursantów, omówienie celów szkolenia.

Moduł I. Etykieta i savoir-vivre – rola etykiety we współczesnych realiach służbowych

  • Najczęściej spotykane faux-pas.
  • Sztuka prowadzenia służbowych rozmów telefonicznych.
  • Reguły obowiązujące w czasie spotkań służbowych, na korytarzu, w windzie itd.
  • Kanon ubioru służbowego i wyglądu w pracy (z uwzględnieniem pracy zdalnej).

Moduł II. Etykieta i savoir-vivre – netykieta

  • Reguły poprawnego prowadzenia korespondencji e-mailowej o charakterze służbowym.
  • Rozpoczęcie i zakończenie korespondencji.
  • Wymagany czas odpowiedzi na wiadomość e-mail.
  • Redagowanie pism wysyłanych drogą e-mailową – zasady.
  • Rozmowa służbowa przy użyciu komunikatorów.
  • Zachowania w sieci.

Zakończenie kursu: Podsumowanie wiadomości i usystematyzowanie zdobytej wiedzy, sesja pytań do trenera prowadzącego kurs, przygotowanie osobistej check-listy, ewaluacja szkolenia.

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Cardif Polska S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie. „WOW, jesteśmy pod MEGA wrażeniem!!! Sposób poprowadzenia, zaciekawienia grupy i przekazanych informacji przez Piotra jest na bardzo wysokim poziomie. Zapewne mi jak pozostałym uczestnikom szkolenia wiele kwestii zostanie w głowach i będą one stosowane w praktyce.”

„Szkolenie zostało przeprowadzone na wysokim poziomie i w profesjonalny sposób. Program szkolenia został przygotowany z uwzględnieniem specyfiki naszej firmy, dzięki czemu pracownicy naszej firmy, mogli nabyć praktycznych umiejętności, niezbędnych do wykonywania codziennej pracy.”

„Bardzo profesjonalna obsługa i kontakt; wiedza poparta doświadczeniem; energiczny i skupiający uwagę sposób prowadzenia szkolenia.”

„Wszystkie zagadnienia były bardzo ciekawe, zwłaszcza te dotyczące procedencji, etykiety biznesowej jak również od czasu do czasu warto przypomnieć sobie zasady etykiety towarzyskiej – przecież wykorzystujemy je w codziennym życiu.”

„Wysoki poziom wiedzy przekazywanej bardzo przystępnie i „na luzie”; stworzenie miłej atmosfery; wzorcowy sposób prowadzenia; prezentacje OK; materiały nie były potrzebne.”

„Bezpośredniość i wiedza trenera; dobry sposób prowadzenia szkolenia; dynamika i szczerość trenera; super materiały. Ciekawe przykłady z życia.”

Przydatne treści szkolenia: „Przykłady z życia, jak zachowywać się w różnych trudnych sytuacjach, rozmowy przez telefon, różne ciekawostki, zachowanie podczas lekcji.”

„Bardzo dobre podejście do grupy, zadawanie pytań, ale nie wymuszanie
odpowiedzi.”

Klienci

Szkolenie z zakresu etykiety i savoir-vivre firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak:  Kancelaria Prezydenta Rzeczypospolitej; Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa; Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.; Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku; Ministerstwo Sportu i Turystyki; Ministerstwo Spraw Wewnętrznych; Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa; Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach; Ministerstwo Skarbu Państwa; Narodowe Centrum Badań i Rozwoju; Kwidzyńskie Centrum Kultury; Instytut Pamięci Narodowej; Urząd Lotnictwa Cywilnego; Ośrodek Sportu i Rekreacji w Suwałkach; Impreska Com Kamil Ułanowicz; Bombardier Transportation Polska Sp. z o.o; TEZET S.A.; ING Bank Śląski S.A.; Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A.; Zamek Sp. j.; Gemalto. Sp. z o.o.; Savoy; INEA S.A.; International Paper – Kwidzyń Sp. z o.o.; Fujitsu Technology Solutions Sp. z o.o; ; Siemens Sp. z o.o.; NUTRICIA Polska Sp. z o.o.; Pfizer Polska Sp. z o.o.; Delphi Poland S.A; Immofinanze, Sitel Polska Sp. z o.o., Politechnika Warszawska, Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o., Altavia Polska Sp. z o.o., Cardif Polska S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, Ministerstwo Infrastruktury, Telewizja Polsat Sp. z o.o.

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowa-
nie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills
Human Skills

Dopasujemy program do Twoich potrzeb:

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas