Efektywne spotkania biznesowe

Szkolenie z Savoir vivre w pracy – online oraz stacjonarne

Kreowanie wizerunku firmy czy budowanie marki osobistej to podstawa we współczesnym świecie relacji społecznych i biznesu. Każdy, kto chce wywierać dobre wrażenie, zyskiwać zaufanie i budować silne relacje z interesariuszami powinien dobrze znać oraz stosować zasady savoir-vivre w biznesie. Savoir-vivre w pracy zawodowej jest też jednym z kluczowych elementów w procesie budowania silnej pozycji w organizacji i kreowania wizerunku profesjonalisty. Z kolei dla pracodawcy pracownik, który zna i stosuje zasady etykiety biznesowej, jest najlepszą wizytówką firmy.

Oferowany przez nas kurs zamknięty z reguł savoir-vivre to unikalne i pogłębione kompendium wiedzy o tym, czym właściwie jest kultura osobista w miejscu pracy i jakie ma ona znaczenie dla relacji tworzących siłę firmy. W czasie warsztatu prezentujemy i omawiamy na przykładach zasady zachowania się, ubioru, wyglądu oraz dobre maniery w biznesie, które dotyczą zarówno tradycyjnych spotkań, jak i kultury w internecie czy komunikacji online. Wszystko to po to, by Uczestnicy warsztatu mogli w praktyce poprzez znajomość reguł savoir-vivre w biurze w sposób świadomy wpływać na sposób postrzegania ich samych oraz wizerunek firmy. Znajomość zasad savoir-vivre w firmie jest bowiem podstawą wszelkich działań wizerunkowych w dzisiejszym świecie biznesu, a to jak reprezentujący firmę pracownicy są postrzegani, ma decydujący wpływ na jakość i trwałość relacji biznesowych firmy z jej otoczeniem. Etykieta w pracy jest jednocześnie jednym z ważniejszych komponentów dobrej atmosfery i harmonijnej współpracy, a tzw. dobre zachowanie w pracy pozwala uniknąć wielu niepotrzebnych konfliktów i sytuacji trudnych w firmie.

Serdecznie zapraszamy na prezentowane szkolenie wszystkie osoby, które chciałyby wnikliwie poznać aktualnie obowiązujący kodeks savoir-vivre, reguły stosownego ubioru i zachowania się w różnych sytuacjach biznesowych, a także najważniejsze zasady netykiety. Dowiedz się, jak uczynić swoją markę silniejszą, jak wzmocnić swój wizerunek i poznaj najważniejsze zasady współczesnego savoir-vivre. Ubiór w pracy, postawa i gestykulacja, sposób mówienia, dobre maniery w internecie – to te pozornie błahe czynniki w rzeczywistości decydują o Twoim powodzeniu i sukcesach Twojej firmy. Zapraszamy do wspólnej nauki! Kurs z savoir-vivre dostępny jest w wariancie klasycznych warsztatów stacjonarnych oraz jako szkolenie online.

Szkolenie z Savoir vivre w pracy – online oraz stacjonarne

Efektywne spotkania biznesowe

Kreowanie wizerunku firmy czy budowanie marki osobistej to podstawa we współczesnym świecie relacji społecznych i biznesu. Każdy, kto chce wywierać dobre wrażenie, zyskiwać zaufanie i budować silne relacje z interesariuszami powinien dobrze znać oraz stosować zasady savoir-vivre w biznesie. Savoir-vivre w pracy zawodowej jest też jednym z kluczowych elementów w procesie budowania silnej pozycji w organizacji i kreowania wizerunku profesjonalisty. Z kolei dla pracodawcy pracownik, który zna i stosuje zasady etykiety biznesowej, jest najlepszą wizytówką firmy.

Oferowany przez nas kurs zamknięty z reguł savoir-vivre to unikalne i pogłębione kompendium wiedzy o tym, czym właściwie jest kultura osobista w miejsc