PROFIL TRENERA:
Certyfikowany trener etykiety z dyplomem British School of Excellence w Londynie, certyfikat Train the Trainer CPD, ILM, kurs w Europejskiej Szkole Dyplomacji.
Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w obszarach zarządzania, sprzedaży, obsługi klienta premium, marketingu jak i etykiety biznesu, które zdobywała w międzynarodowych firmach, również na stanowisku europejskim.
Potrafi w przystępny i praktyczny sposób odpowiedzieć na realne potrzeby szkoleniowe Klienta, ponieważ wie z jakimi wyzwaniami codziennie się mierzy.
Misją jest wspieranie Klientów w budowaniu pewności siebie i swobodnym radzeniem sobie z klasą i elegancją, w najtrudniejszych sytuacjach zawodowych i w życiu prywatnym.
Doradza jak swobodnie poruszać się w świecie biznesu i dyplomacji, przedstawi zasady precedencji, pokaże jak zbudować profesjonalny wizerunek i wywrzeć pozytywne pierwsze wrażenie, jak świadomie posługiwać się językiem ciała, zaprezentować się prawidłowo i zostać zapamiętanym. Dodatkowo realizowane tematy to dress code, przyjęcia i oficjalne spotkania, jak również przedstawi różnice kulturowe.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
Jako trener szkoli pracowników na wszystkich poziomach stanowisk. Specjalizuje się w etykiecie biznesowej i savoir-vivre, autoprezentacji i kreowaniu pozytywnego wizerunku, skutecznej komunikacji werbalnej i pozawerbalnej, inteligencji emocjonalnej. Dodatkowo znajomość zasad protokołu dyplomatycznego i precedencji.
Trener Etykiety Biznesowej. Ekspert Z Zakresu Savoir-Vivre. Szkolenia Dla Firm “Kulturalnie W Biznesie”. Konsultacje Indywidualne Dla Managerów. Protokół Dyplomatyczny.
- „Jak uniknąć faux pas w relacjach biznesowych”
- „Z klasą w relacjach z klientem premium”
- „Kulturalnie w biznesie- vademecum managera”
- „Skuteczna komunikacja z klasą”
- „Netykieta- jak elegancko komunikować się w nowoczesnym świecie”
- „Nowoczesna kobieta z klasą”
- „Zarządzanie wizerunkiem i dress code”
- „Etykieta stołu w biznesie i życiu prywatnym”
- „Jak używać mowy ciała i sztuki konwersacji”
- „Jak zachować się podczas eleganckich przyjęć (w tym dress code i język zaproszeń)”
- „Recepcja – szkolenie z obsługi klienta ”
KWALIFIKACJE:
- Train the Trainer British School of Excellence London.
- Certyfikat Train the Trainer ILM, CPD.
- Savoir- vivre European Academy of Diplomacy.
- Customer Focused Selling 3M Innovation.
- Psychologia Klienta Ewolucja.
- Studia magisterskie Filozofia, dyplom “Komunikacja niewerbalna” UMCS Lublin
- Studia podyplomowe “Zarządzanie ludźmi w firmie” Akademia L. Koźmińskiego w Warszawie.
- Studia magisterskie Psychologia (w trakcie) Uczelnia Biznesu i Nauk Stosowanych w Warszawie.
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
Szkoleniowiec z praktyczną wiedzą biznesową, typ przewodnika otwartego na potrzeby grupy, z uważnością na inteligencję emocjonalną.
WYBRANI KLIENCI:
Cytiva, Mio, Klinika Soldent, Premium Clinic, Yamo, Enpulse, Kancelaria Adwokacka KZ Legal, Lady Business Club, Mint Group, Mogado, Przychodnie Medicus, Ladiosa, Krystian Sp z o.o., Deweloper G7 i Gęsia Park.