EMISJA GŁOSU W BIZNESIE

Szkolenie stacjonarne: Emisja głosu w biznesie

Emisja głosu jest jednym z podstawowych elementów, które budują nasz wizerunek. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy z tkwiącego w emisji głosu potencjału i dlatego nie zwracamy uwagi na to, jak mówimy – najważniejsze wydaje się nam to, co mówimy. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że świadoma emisja głosu ma ogromny wpływ na to, jak odbierane są nie tylko nasze komunikaty, ale i my sami.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
  • Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online na zamówienie.

Cena i Terminy

26.02.2020r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
699 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
*Promocja obejmuje terminy szkoleń do 31.03.2021r.
14.04.2021r.
9:00-16:00
CENA
998 zł netto + 23 % VAT
26.02.2020r.
9:00-16:00
CENA REGULARNA
699 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
14.04.2021r.
9:00-16:00
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia otwartego online.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Cena zawiera:

  • Realizacje szkolenia w kamienicy, w centrum Warszawy (zobacz nasze biuro).
  • Przerwę kawową premium (kawa z ekspresu i nie tylko; wybór herbat; napoje; owoce; przekąski) oraz obiad w pobliskiej restauracji. Jeżeli jesteś na szczególnej diecie, zgłoś nam to proszę przed szkoleniem.
  • Pakiet szkoleniowy (materiały szkoleniowe, teczka, notatnik, długopis).
  • Certyfikat odbycia szkolenia.
  • Rabat 20% na cenę szkolenia otwartego ważny 3 miesiące od daty udziału w szkoleniu otwartym ważny dla uczestnika szkolenia lub innych pracowników z tej samej firmy/organizacji (rabaty się nie łączą).
  • Możliwość odbycia e-mentoringu po obyciu szkolenia (po ustaleniu z trenerem).

Jak się przygotować do uczestnictwa w szkoleniu?

  • Szkolenie obywa się w godzinach 9:00-16:00 – zapraszamy Cię już około godziny 8:45.
  • W trakcie szkolenia będą przerwy kawowe i jedna dłuższa obiadowa.
  • Szkolenie obywa się z biurze firmy Human Skills, ul.Widok 18/2 w samym centrum Warszawy. Jeżeli wybierasz się do nas samochodem, weź pod uwagę, że jest to centrum i strefa płatnego parkowania.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź).

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Sposobach posługiwania się głosem w różnych sytuacjach biznesowych i prywatnych.
  • Technikach profesjonalnej emisji głosu prezentacji i podczas rozmowy z klientem.
  • Zasadach działania głosu.
  • Możliwościach jakie daje właściwe używanie głosu i trening emisji oraz wymowy.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Panowania nad swoją komunikacją.
  • Wpływania na odbiorcę.
  • Posługiwania się głosem w sposób świadomy.
  • Odnajdywania się w każdej sytuacji komunikacyjnej.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Autoprezentacją.
  • Komunikacja ustną.
  • Prawidłową emisją głosu.
  • Zarządzania stresem i tremą poprzez prawidłowy oddech.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Wszyscy, których praca jest oparta na komunikacji oraz tych, którzy chcą nauczyć się efektywnie porozumiewać i wywierać wpływ swoim głosem.
  • Osób prowadzących prezentacje biznesowe.
  • Menadżerowie, osoby zarządzające zespołami i projektami.
  • Pracownicy call center.
  • Specjaliści obsługi klienta.
  • Przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, ankieterzy.
  • Dziennikarze, prezenterzy telewizyjni,
  • Trenerzy, nauczyciele, psycholodzy.

Program Szkolenia

Emisja głosu w biznesie. ABC poprawnej wymowy. Jak ćwiczyć poprawną wymowę.

Emisja naszego głosu jest przez nas inaczej odbierana, niż jak słyszą go nasi słuchacze. Mówca, którego emisja głosu promieniuje entuzjazmem, pogodą, optymizmem i do tego ma nośny, mocny, pewny głos o odpowiedniej barwie, zyskuje wielu aktywnych słuchaczy.

09:00 – 09:30 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie emisji głosu.

09:30 – 11:00 Moduł I – Emisja głosu w biznesie. Podstawowe założenia skutecznej komunikacji.

  • Mowa jako główne narzędzie.
  • Działanie mózgu w pracy głosem.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Analiza audytorium.

11:00- 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00 Moduł II – Emisja głosu w biznesie. Warunki skutecznej emisji głosu. 

  • Budowanie świadomości mówcy.
  • Postawa i gesty.
  • Oddech i jego znaczenie.
  • Trening oddechowy.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:10 Moduł III – Emisja głosu w biznesie. Twój głos – praktyka.

  • Ćwiczenia impostacji.
  • Melodia, prozodia i akcent.
  • Znaczenie pauzy.
  • Tekst mówiony i czytany.

15:10 – 15:25 Przerwa

15:25 – 15:40 Moduł IV – Emisja głosu w biznesie. Wykorzystanie głosu w rzeczywistości biznesowej.

  • Prezentacja i autoprezentacja.
  • Trudne pytania.
  • Stres i trema.

15:40 – 16:00 Podsumowanie szkolenia z zakresu emisji głosu i oraz sporządzenie osobistej check – listy.

Po garść inspiracji zapraszamy do przeczytania fragmentu książki naszej prowadzącej: Głos i jego znaczenie

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

 

Klienci

Szkolenie z zakresu emisji głosu i poprawnej wymowy firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak: Deloitte Advisory Sp. z o.o., Ericsson Sp. z o.o., SABIC Poland Sp. z o.o., Politechnika Warszawska Wydział Transportu, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, PSA Finance Polska Sp. z o.o., Nestle Polska S.A.; Roche Diabetes Care Polska Sp. z o.o.

8 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Szkolenie organizowane jest na sali szkoleniowej w samym centrum Warszawy.

2. Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy, otrzymujesz rabaty: 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby; 15% przy trzeciej; wycena indywidualna przy czwartej.

3.Otrzymujesz od nas odpowiednie materiały szkoleniowe: pakiet konferencyjny (teczka, długopis, notatnik).

4. W trakcie szkolenia, masz stały dostęp do serwisu kawowego premium (kawa, herbata, woda, sok, przekąski, owoce sezonowe), a także masz zapewniony dwudaniowy posiłek w uznanej w Warszawie restauracji.

5. W trakcie szkolenia analizujemy również Twoje case study.

6. Po udziale w szkoleniu otrzymujesz możliwość e-mentoringu z trenerem, do miesiąca po zakończeniu szkolenia.

7. Po zakupie szkolenia otrzymujesz od nas rabat – 20%, na zakup kolejnego szkolenia, ważny trzy miesiące.

8. W przypadku tego szkolenia, masz możliwość pozyskania dofinansowania z Bazy Usług Rozwojowych (BUR) oraz Krajowego Funduszu Szkoleniowego (KFS). Dowiedz się więcej >

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE:

Szkolenie stacjonarne: Emisja głosu w biznesie