EMISJA GŁOSU W BIZNESIE

Emisja głosu w biznesie

Emisja głosu jest jednym z podstawowych elementów, które budują nasz wizerunek. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy z tkwiącego w emisji głosu potencjału i dlatego nie zwracamy uwagi na to, jak mówimy – najważniejsze wydaje się nam to, co mówimy. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że świadoma emisja głosu ma ogromny wpływ na to, jak odbierane są nie tylko nasze komunikaty, ale i my sami.

Emisja naszego głosu jest przez nas inaczej odbierana, niż jak słyszą go nasi słuchacze. Mówca, którego emisja głosu promieniuje entuzjazmem, pogodą, optymizmem i do tego ma nośny, mocny, pewny głos o odpowiedniej barwie, zyskuje wielu aktywnych słuchaczy.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.
  • Szkolenie realizujemy również w formule szkolenia online.

Cena i Terminy

27.10.2020
9:30-16:30
CENA PROMOCYJNA
590 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
740 zł netto + 23 % VAT
2.12.2020
9:30-16:30
CENA PROMOCYJNA
590 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
740 zł netto + 23 % VAT

CENA ZAWIERA:

  • Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  • Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  • Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
  • Dwudaniowy obiad (menu do wyboru).
  • Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

CENA PROMOCYJNA:

  1. Szkolenia otwarte realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej – sprawdź naszą propozycję.
  2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej.

DOFINANSOWANIE SZKOLENIA:

Uzyskaj dofinansowanie na uczestnictwo w szkoleniu:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Sposobach posługiwania się głosem w różnych sytuacjach biznesowych i prywatnych.
  • Technikach profesjonalnej emisji głosu prezentacji i podczas rozmowy z klientem.
  • Zasadach działania głosu.
  • Możliwościach jakie daje właściwe używanie głosu i trening emisji oraz wymowy.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Panowania nad swoją komunikacją.
  • Wpływania na odbiorcę.
  • Posługiwania się głosem w sposób świadomy.
  • Odnajdywania się w każdej sytuacji komunikacyjnej.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Autoprezentacją.
  • Komunikacja ustną.
  • Prawidłową emisją głosu.
  • Zarządzania stresem i tremą poprzez prawidłowy oddech.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Wszyscy, których praca jest oparta na komunikacji oraz tych, którzy chcą nauczyć się efektywnie porozumiewać i wywierać wpływ swoim głosem.
  • Osób prowadzących prezentacje biznesowe.
  • Menadżerowie, osoby zarządzające zespołami i projektami.
  • Pracownicy call center.
  • Specjaliści obsługi klienta.
  • Przedstawiciele handlowi, sprzedawcy, ankieterzy.
  • Dziennikarze, prezenterzy telewizyjni,
  • Trenerzy, nauczyciele, psycholodzy.

Program Szkolenia

Emisja głosu w biznesie. ABC poprawnej wymowy. Jak ćwiczyć poprawną wymowę.

09:30 – 10:00 Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie emisji głosu.

10:00 – 11:00 Moduł I – Emisja głosu w biznesie. Podstawowe założenia skutecznej komunikacji.

  • Mowa jako główne narzędzie.
  • Działanie mózgu w pracy głosem.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Analiza audytorium.

11:00- 11:15 Przerwa

11:15 – 13:00 Moduł II – Emisja głosu w biznesie. Warunki skutecznej emisji głosu. 

  • Budowanie świadomości mówcy.
  • Postawa i gesty.
  • Oddech i jego znaczenie.
  • Trening oddechowy.

13:00 – 13:40 Przerwa na obiad

13:40 – 15:10 Moduł III – Emisja głosu w biznesie. Twój głos – praktyka.

  • Ćwiczenia impostacji.
  • Melodia, prozodia i akcent.
  • Znaczenie pauzy.
  • Tekst mówiony i czytany.

15:10 – 15:25 Przerwa

15:25 – 16:10 Moduł IV – Emisja głosu w biznesie. Wykorzystanie głosu w rzeczywistości biznesowej.

  • Prezentacja i autoprezentacja.
  • Trudne pytania.
  • Stres i trema.

16:10 – 16:30 Podsumowanie szkolenia z zakresu emisji głosu i oraz sporządzenie osobistej check – listy.

Po garść inspiracji zapraszamy do przeczytania fragmentu książki naszej prowadzącej: Głos i jego znaczenie

Trenerzy

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Szkolenie z zakresu emisji głosu i poprawnej wymowy firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak: Deloitte Advisory Sp. z o.o., Ericsson Sp. z o.o., SABIC Poland Sp. z o.o., Politechnika Warszawska Wydział Transportu, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, PSA Finance Polska Sp. z o.o., Nestle Polska S.A.

Skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

Emisja głosu w biznesie