EMISJA GŁOSU W BIZNESIE

Emisja głosu w biznesie

Emisja głosu jest jednym z podstawowych elementów, które budują nasz wizerunek. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy z tkwiącego w emisji głosu potencjału i dlatego nie zwracamy uwagi na to, jak mówimy – najważniejsze wydaje się nam to, co mówimy. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że świadoma emisja głosu ma ogromny wpływ na to, jak odbierane są nie tylko nasze komunikaty, ale i my sami. Emisja naszego głosu jest przez nas inaczej odbierana, niż jak słyszą go nasi słuchacze. Mówca, którego emisja głosu promieniuje entuzjazmem, pogodą, optymizmem i do tego ma nośny, mocny, pewny głos o odpowiedniej barwie, zyskuje wielu aktywnych słuchaczy.

Możesz skutecznie zmienić wizerunek poprzez wzmocnienie emisji głosu, a także dowiedzieć się, co robić, by nie narażać swojego gardła na ból, obciążenie czy ciągłą chrypę nawet pomimo nieustannego operowania głosem.

Czy mogę polubić emisję mojego głosu? Czy mogę być bardziej przekonujący? Czy mogę zmienić swoją barwę głosu? Jak zapanować nad tremą związaną z publicznymi wystąpieniami? Jak uniknąć drżenia głosu i wygłosić stanowczą przemowę, której chce się słuchać z przyjemnością? Jak trafić ze swoimi postulatami do rozmówcy czy też zespołu? Jak wyeliminować złe nawyki podczas mówienia? Na te i wiele innych pytań uzyskasz odpowiedź na szkoleniu emisja głosu w biznesie.

Warsztat teoretyczno–praktyczny pomaga zrozumieć rolę głosu jako narzędzia w biznesie i życiu osobistym. Daje konkretne rozwiązania i wskazówki do tego, jak dbać o emisję głosu, aby wzmacniać swoją pozycję w organizacji, budować markę osobistą oraz skutecznie prezentować.

Cele i Korzyści

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Sposobach posługiwania się głosem w różnych sytuacjach biznesowych i prywatnych.
  • Technikach profesjonalnej emisji głosu prezentacji i podczas rozmowy z klientem.
  • Zasadach działania głosu.
  • Możliwościach jakie daje właściwe używanie głosu i trening emisji oraz wymowy.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Panowania nad swoją komunikacją.
  • Wpływania na odbiorcę.
  • Posługiwania się głosem w sposób świadomy.
  • Odnajdywania się w każdej sytuacji komunikacyjnej.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Autoprezentacją.
  • Komunikacja ustną.
  • Prawidłową emisją głosu.
  • Zarządzania stresem i tremą poprzez prawidłowy oddech.

Program Szkolenia

Emisja głosu w biznesie

  • Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.

Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie emisji głosu.

Moduł I. Emisja głosu w biznesie. Podstawowe założenia skutecznej komunikacji.

  • Mowa jako główne narzędzie.
  • Działanie mózgu w pracy głosem.
  • Komunikacja werbalna i niewerbalna.
  • Analiza audytorium.

Moduł II. Warunki skutecznej emisji głosu. 

  • Budowanie świadomości mówcy.
  • Postawa i gesty.
  • Oddech i jego znaczenie.
  • Trening oddechowy.

Moduł III. Głos – praktyka.

  • Ćwiczenia impostacji.
  • Melodia, prozodia i akcent.
  • Znaczenie pauzy.
  • Tekst mówiony i czytany.

Moduł IV. Wykorzystanie głosu w rzeczywistości biznesowej.

  • Prezentacja i autoprezentacja.
  • Trudne pytania.
  • Stres i trema.

Podsumowanie szkolenia z zakresu emisji głosu i oraz sporządzenie osobistej check – listy.

Czas trwania: 1 dzień

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Najbardziej przydatne treści szkolenia: „Ćwiczenia do rozgrzania głosu, ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia barwy głosu, ćwiczenia mówienia z dykcją, wyjaśnienia zasad pracy nad siłą i emisją głosu. Szkoleniowcy mają bardzo dobre notowania. Praca z oddechem”.

Klienci

Szkolenie z zakresu Trening emisji głosu i poprawnej wymowy firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak: Deloitte Advisory Sp. z o.o., Ericsson Sp. z o.o., SABIC Poland Sp. z o.o., Politechnika Warszawska Wydział Transportu, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, PSA Finance Polska Sp. z o.o., Nestle Polska S.A.

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowa-
nie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills

Dopasujemy program do Twoich potrzeb:

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas