Emisja głosu w biznesie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Czy wiesz, że Twój wizerunek biznesowy zależy również od tego, jak mówisz? Emisja głosu wraz z różnymi elementami komunikacji niewerbalnej mogą zapewnić Ci sukces w biznesie, a to jak formułujesz wypowiedź, jakim tonem przemawiasz i czy wydajesz się przekonujący, decyduje o tym, jak postrzegają Cię inni.
Szkolenie z emisji głosu w biznesie to kurs obowiązkowy dla wszystkich, którzy chcą świadomie zarządzać swoją karierą i swoim wizerunkiem, a także pragną rozwijać te kompetencje i umiejętności, za sprawą których osiągną w biznesie najwyższy poziom skuteczności i profesjonalizmu. Kurs z emisji głosu pozwala Uczestnikom zgłębić arkana najcenniejszej w relacjach biznesowych wiedzy – jak przekonać do siebie i swoich argumentów rozmówcę? Jak zyskać przychylność i sympatię klientów, partnerów w biznesie i kontrahentów? Jak wzbudzać zaufanie?
To właśnie emisja głosu jest jednym z istotniejszych elementów, które budują nasz wizerunek. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy z tkwiącego w emisji głosu potencjału i dlatego nie zwracamy uwagi na to, jak mówimy – najważniejsze wydaje się nam to, co mówimy. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że świadoma emisja głosu ma ogromny wpływ na to, jak odbierane są nie tylko nasze komunikaty, ale i my sami. Emisja naszego głosu jest przez nas inaczej odbierana, niż jak słyszą go nasi słuchacze. Mówca, którego emisja głosu promieniuje entuzjazmem, pogodą, optymizmem i do tego ma nośny, mocny, pewny głos o odpowiedniej barwie, zyskuje wielu aktywnych słuchaczy. Z argumentami takiego mówcy łatwiej się zgodzić, na ofertę takiego mówcy chętniej ludzie przystają, a jego propozycje wzbudzają większy entuzjazm. Przygotowane przez nas warsztaty z emisji głosu pozwolą Ci korzystać z własnego głosu w sposób świadomy i wykorzystać go do realizacji wytyczonych celów.
Wiedz, że możesz skutecznie zmienić wizerunek poprzez wzmocnienie emisji głosu, a zrobisz to najszybciej dzięki ćwiczeniom, w jakie obfituje przygotowany przez naszych ekspertów kurs emisji głosu. Jeśli wybierzesz organizowane przez nas szkolenia z emisji głosu, dowiesz się też, co robić, by nie narażać swojego gardła na ból, obciążenie czy ciągłą chrypę nawet pomimo nieustannego operowania głosem. Nauczysz się pokonywać tremę podczas przemówień i poprzez swój głos wzmacniać własną pewność siebie, a także kontrolować emocje i reakcje Twoich słuchaczy.
Serdecznie zapraszamy na realizowane na zamówienie warsztaty online z emisji głosu oraz poświęcone temu zagadnieniu kursy stacjonarne! Zapisy już trwają – nie zwlekaj i uczyń swój głos Twoim sprzymierzeńcem.
Poza szkoleniem zamkniętym, ten temat realizujemy również jako szkolenie otwarte. Dołącz do kameralnej grupy👉 Sprawdź tutaj dostępne terminy.
Emisja głosu w biznesie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Czy wiesz, że Twój wizerunek biznesowy zależy również od tego, jak mówisz? Emisja głosu wraz z różnymi elementami komunikacji niewerbalnej mogą zapewnić Ci sukces w biznesie, a to jak formułujesz wypowiedź, jakim tonem przemawiasz i czy wydajesz się przekonujący, decyduje o tym, jak postrzegają Cię inni.
Szkolenie z emisji głosu w biznesie to kurs obowiązkowy dla wszystkich, którzy chcą świadomie zarządzać swoją karierą i swoim wizerunkiem, a także pragną rozwijać te kompetencje i umiejętności, za sprawą których osiągną w biznesie najwyższy poziom skuteczności i profesjonalizmu. Kurs z emisji głosu pozwala Uczestnikom zgłębić arkana najcenniejszej w relacjach biznesowych wiedzy – jak przekonać do siebie i swoich argumentów rozmówcę? Jak zyskać przychylność i sympatię klientów, partnerów w biznesie i kontrahentów? Jak wzbudzać zaufanie?
To właśnie emisja głosu jest jednym z istotniejszych elementów, które budują nasz wizerunek. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy z tkwiącego w emisji głosu potencjału i dlatego nie zwracamy uwagi na to, jak mówimy – najważniejsze wydaje się nam to, co mówimy. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że świadoma emisja głosu ma ogromny wpływ na to, jak odbierane są nie tylko nasze komunikaty, ale i my sami. Emisja naszego głosu jest przez nas inaczej odbierana, niż jak słyszą go nasi słuchacze. Mówca, którego emisja głosu promieniuje entuzjazmem, pogodą, optymizmem i do tego ma nośny, mocny, pewny głos o odpowiedniej barwie, zyskuje wielu aktywnych słuchaczy. Z argumentami takiego mówcy łatwiej się zgodzić, na ofertę takiego mówcy chętniej ludzie przystają, a jego propozycje wzbudzają większy entuzjazm. Przygotowane przez nas warsztaty z emisji głosu pozwolą Ci korzystać z własnego głosu w sposób świadomy i wykorzystać go do realizacji wytyczonych celów.
Wiedz, że możesz skutecznie zmienić wizerunek poprzez wzmocnienie emisji głosu, a zrobisz to najszybciej dzięki ćwiczeniom, w jakie obfituje przygotowany przez naszych ekspertów kurs emisji głosu. Jeśli wybierzesz organizowane przez nas szkolenia z emisji głosu, dowiesz się też, co robić, by nie narażać swojego gardła na ból, obciążenie czy ciągłą chrypę nawet pomimo nieustannego operowania głosem. Nauczysz się pokonywać tremę podczas przemówień i poprzez swój głos wzmacniać własną pewność siebie, a także kontrolować emocje i reakcje Twoich słuchaczy.
Serdecznie zapraszamy na realizowane na zamówienie warsztaty online z emisji głosu oraz poświęcone temu zagadnieniu kursy stacjonarne! Zapisy już trwają – nie zwlekaj i uczyń swój głos Twoim sprzymierzeńcem.
Poza szkoleniem zamkniętym, ten temat realizujemy również jako szkolenie otwarte. Dołącz do kameralnej grupy👉 Sprawdź tutaj dostępne terminy.
Cele i Korzyści
CELE I KORZYŚCI
Realizowane jako kurs na zamówienie szkolenie z emisji głosu to nowatorski projekt szkoleniowy dedykowany osobom aktywnym w biznesie, który bierze pod uwagę specyficzne okoliczności, w jakich funkcjonują dziś firmy i marki. Kurs „Emisja głosu w biznesie” jest nastawiony na rozwój praktycznych umiejętności i przygotowuje Uczestników do świadomego wykorzystania głosu jako narzędzia budowania wizerunku, instrumentu perswazji, ukierunkowanego wpływu, a nawet sprzedaży. Ponieważ prezentowany warsztat jest realizowany według programu uwzględniającego rzeczywiste potrzeby szkoleniowe danej grupy Kursantów, nie marnujemy czasu, ale skupiamy się na tych aspektach użycia głosu, które w realiach pracy Uczestników mają najważniejsze znaczenie. Kursy z emisji głosu uczyć mogą bowiem nie tylko umiejętnego operowania głosem w ustalonym celu, ale też dbania o optymalne warunki dla pracy organów odpowiedzialnych za mowę i higieny mówienia, co jest istotnym czynnikiem m.in. w pracy wykładowcy, nauczyciela, spikera czy handlowca. Szkolenie „Emisja głosu w biznesie” to profesjonalny kurs zaprojektowany przez trenerów specjalizujących się w dziedzinie komunikacji, autoprezentacji i pracy głosem. Gwarantujemy więc, że za trening podczas kursu oraz jego skuteczność będą odpowiedzialne osoby o odpowiednich kwalifikacjach i doskonałym przygotowaniu merytorycznym. Human Skills to certyfikowana i wielokrotnie wyróżniana firma szkoleniowa – co roku z powodzeniem przechodzimy audyt oraz certyfikację DEKRA Certification, będąc w gronie najlepszych firm szkoleniowych w Polsce. Jesteśmy elastyczni i zawsze otwarci na Państwa sugestie – dostosowujemy termin i agendę kursu do oczekiwań Klientów, zapewniamy duży wybór trenerów, a zamknięte szkolenia z emisji głosu organizujemy w najpopularniejszych trybach nauczania – jako warsztaty online i nastawione na bezpośrednią wymianę doświadczeń kursy stacjonarne. Prezentowany trening emisji głosu dopełniliśmy specjalnym programem nieodpłatnej opieki poszkoleniowej – Uczestnicy projektu mają prawo korzystać z konsultacji online z ekspertem prowadzącym kurs nawet przez 30 dni od daty realizacji szkolenia. Organizowane przez nas warsztaty „Emisja głosu w biznesie” są nie tylko dostosowywane do specyficznych potrzeb szkoleniowych Klientów, ale też indywidualnie wyceniane. Kurs z umiejętnej emisji głosu może być ponadto dofinansowany ze środków oferowanych przez KFS lub BUR.
Jakie korzyści oferują zamknięte warsztaty „Emisja głosu w biznesie”?
Prezentowany warsztat to kompendium eksperckiej wiedzy na temat poprawnej i świadomej emisji głosu, sposobów kontrolowania własnej komunikacji, narzędzi autoprezentacji w biznesie oraz technik zarządzania stresem i tremą, m.in. poprzez prawidłowy oddech. Szkolenie nie tylko jednak wyposaża Uczestników w rzetelną wiedzę, ale przede wszystkim doskonali umiejętności i kompetencje związane ze świadomą i optymalną emisją głosu w różnych sytuacjach życiowych i biznesowych. Poznane w czasie zajęć techniki i metody mogą być z powodzeniem wykorzystywane następnie jako skuteczne narzędzia wzmacniania pozycji, kreowania wizerunku czy budowania zaufania (w zależności od potrzeb i celu danej sytuacji komunikacyjnej).
Szkolenie „Emisja głosu w biznesie” pozwala zdobyć rzetelną wiedzę o:
- sposobach posługiwania się głosem w różnych sytuacjach biznesowych i prywatnych;
- technikach profesjonalnej emisji głosu w czasie prezentacji czy podczas rozmowy z klientem;
- zasadach działania głosu;
- możliwościach, jakie daje właściwe używanie głosu, trening emisji oraz wymowy.
Kurs zamknięty z emisji głosu doskonali wartościowe w świecie biznesu umiejętności:
- panowania nad swoją komunikacją;
- wpływania na odbiorcę;
- posługiwania się głosem w sposób świadomy;
- odnajdywania się w każdej sytuacji komunikacyjnej.
Warsztat z emisji głosu w biznesie wzmacnia praktyczne kompetencje związane z:
- autoprezentacją;
- komunikacją ustną;
- prawidłową emisją głosu;
- zarządzania stresem i tremą.
Warsztat „Emisja głosu w biznesie” rekomendujemy przede wszystkim osobom, które chcą poprzez wykorzystanie potencjału własnego głosu lepiej radzić sobie w różnych sytuacjach komunikacyjnych, sprawniej wpływać na emocje i nastawienie odbiorcy, a także lepiej dbać o dobrostan narządu głosu w związku z jego nadmierną eksploatacją w pracy. Powinien on również stać się obligatoryjnym elementem szkolenia pracowników obsługi klienta, handlowców, influencerów, artystów scenicznych, prezenterów, spikerów, dziennikarzy, nauczycieli itp.
Czy mogę polubić emisję mojego głosu? Czy mogę być bardziej przekonujący? Czy mogę zmienić swoją barwę głosu? Jak zapanować nad tremą związaną z publicznymi wystąpieniami? Jak uniknąć drżenia głosu i wygłosić stanowczą przemowę, której chce się słuchać z przyjemnością? Jak trafić ze swoimi postulatami do rozmówcy czy też zespołu? Jak wyeliminować złe nawyki podczas mówienia? Na te i wiele innych pytań uzyskasz odpowiedź na szkoleniu emisja głosu w biznesie.
Program Szkolenia
PROGRAM SZKOLENIA EMISJA GŁOSU W BIZNESIE – ZAMKNIĘTY KURS STACJONARNY
Stacjonarne kursy zamknięte z powyższej dziedziny organizujemy na terenie naszej warszawskiej siedziby – w centrum szkoleniowym Human Skills zlokalizowanym w samym sercu stolicy, przy ulicy Widok. Trening emisji głosu może również odbyć się w innej lokacji wskazanej przez Klienta zamawiającego szkolenie. Kursantom zgromadzonym w siedzibie naszej firmy zapewniamy idealne warunki do nauki oraz troskliwą opiekę ze strony doświadczonej kadry trenerskiej Human Skills. W cenie kursu „Emisja głosu w biznesie” gwarantujemy także Uczestnikom warsztatu dwa posiłki: dwudaniowy obiad oraz śniadanie w formie bufetu. Lunch serwowany jest w restauracji w porze obiadowej, a bufet z przekąskami i napojami będzie dostępny w naszej siedzibie podczas porannej przerwy na kawę. Wyposażamy ponadto wszystkich Uczestników warsztatu w konieczne pomoce oraz komplet dedykowanych materiałów szkoleniowych systematyzujących wiedzę na temat emisji głosu i autoprezentacji. Dla wszystkich Uczestników zamkniętego warsztatu „Emisja głosu w biznesie” dostępny jest również program darmowej opieki poszkoleniowej trwający miesiąc od dnia realizacji szkolenia. Na zawartość merytoryczną i metodyczną konkretnego kursu decydujący wpływ ma diagnoza potrzeb szkoleniowych danej grupy Kursantów – to na podstawie jej wyników trener dobiera ćwiczenia, przykłady, metody pracy. Zamknięte stacjonarne szkolenie z emisji głosu to jednodniowy kurs zaplanowany na 7 godzin zegarowych z przerwami na posiłki i krótką regenerację. Zajęcia standardowo zaczynamy o 9:00 (w razie potrzeby agenda może być dostosowana do życzeń Klienta).
Ramowy program szkolenia stacjonarnego „Emisja głosu w biznesie”
Kurs z emisji głosu to prowadzony przez specjalistów warsztat teoretyczno-praktyczny, który pomaga zrozumieć rolę głosu jako narzędzia w biznesie i życiu osobistym. Daje konkretne rozwiązania i wskazówki do tego, jak dbać o emisję głosu, aby wzmacniać swoją pozycję w organizacji, budować markę osobistą oraz skutecznie prezentować, prowadzić przemówienia, rozmowy handlowe itp. Kurs skupia się na ćwiczeniach w warunkach nawiązujących do realiów pracy Uczestników, nauce poprzez doświadczanie i działanie, a także bazuje na nowoczesnych, stymulujących do aktywności technikach nauczania. Program szkolenia pozostaje ponadto wierny filozofii Activity Based Learning oraz zasadom popularnego cyklu Kolba, dzięki czemu zajęcia mają możliwie wysoką wartość praktyczną, a Kursanci mogą od razu zrobić użytek z nabytych umiejętności i kompetencji.
Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.
Wprowadzenie do kursu: powitanie, sprawy organizacyjne, ustalenie celów i potrzeb Uczestników w zakresie emisji głosu.
Moduł I. Emisja głosu w biznesie. Podstawowe założenia skutecznej komunikacji
- Mowa jako główne narzędzie komunikacji.
- Działanie mózgu w pracy głosem.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna.
- Analiza audytorium.
Moduł II. Warunki skutecznej emisji głosu
- Budowanie świadomości mówcy.
- Postawa i gesty.
- Oddech i jego znaczenie.
- Trening oddechowy.
Moduł III. Głos – praktyka
- Ćwiczenia impostacji.
- Melodia, prozodia i akcent.
- Znaczenie pauzy.
- Tekst mówiony i czytany.
Moduł IV. Wykorzystanie głosu w rzeczywistości biznesowej
- Prezentacja i autoprezentacja.
- Trudne pytania.
- Stres i trema.
Zakończenie szkolenia: powtórzenie kluczowych wiadomości, wnioski, sporządzenie osobistej check-listy, ewaluacja zrealizowanego projektu.
Czas trwania szkolenia: 1 dzień
PROGRAM SZKOLENIA EMISJA GŁOSU W BIZNESIE – ZAMKNIĘTY KURS ONLINE
Szkolenia z emisji głosu prowadzone jako kursy online odbywają się w czasie rzeczywistym, a Kursanci trenują w kameralnej i zamkniętej przestrzeni wirtualnych pokojów utworzonych na znanych platformach internetowych, np. Zoom lub Clickmeeting. Szkolenia zdalne pozwalają Uczestnikom dostosować do swoich preferencji warunki towarzyszące treningowi, oszczędzają czas i eliminują obciążenia logistyczne. Do realizacji warsztatu nie są wymagane żadne dodatkowe programy ani aplikacje. Jedyny wymóg dotyczy konieczności posiadania urządzenia zdolnego nawiązać połączenie video online z grupą poprzez dedykowany link udostępniany Uczestnikom zapisanym na warsztat. Kurs „Emisja głosu w biznesie” trwa standardowo 1 dzień i obejmuje przynajmniej 7 godzin zegarowych z przerwami na posiłki i krótką regenerację. Zajęcia rozpoczynamy najczęściej o godzinie 9:00 rano, jednak istnieje możliwość zmodyfikowania agendy kursu w zależności od preferencji Klienta zamawiającego warsztaty z emisji głosu. Wszystkich Uczestników prezentowanego warsztatu online wyposażamy w ramach opłaty za szkolenie w konieczne do realizacji kursu pomoce oraz pakiet dedykowanych materiałów szkoleniowych podsumowujących wiedzę prezentowaną w czasie zajęć. Wszystkie osoby uczestniczące w kursie z emisji głosu online mają również prawo do skorzystania z bezpłatnych e-konsultacji z trenerem prowadzącym kurs. E-mentoring jest dostępny dla Uczestników szkolenia aż przez 30 dni od momentu realizacji warsztatu. Na zawartość merytoryczną i metodyczną konkretnego szkolenia z emisji głosu decydujący wpływ ma diagnoza potrzeb danej grupy szkoleniowej – to na podstawie jej wyników trener dobierze techniki i metody nauczania, właściwe przykłady do analizy i ćwiczenia.
Przykładowy program zamkniętego kursu online „Emisja głosu w biznesie”
Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.
Program prezentowanego kursu korzysta z wytycznych modelu Activity Based Learning, a także realizuje zasady opisane przez cykl Kolba i zdominowany jest przez warsztatowe metody pracy. Trening skupia się przy tym na ćwiczeniach w warunkach nawiązujących do realiów pracy Uczestników, nauce poprzez doświadczanie i działanie, a także bazuje na nowoczesnych, stymulujących do aktywności technikach nauczania. Dzięki temu szkolenie ma maksymalnie wysoką wartość praktyczną dla Kursantów, a Uczestnicy warsztatu mogą bez przeszkód i od ręki wykorzystać zdobyte kompetencje i umiejętności w realiach pracy zawodowej. Kurs prowadzony jest przez specjalistów i zawiera również podstawy teoretyczne, dzięki którym Uczestnicy mogą uporządkować i pogłębić swoją wiedzę m.in. z zakresu sztuki autoprezentacji czy zarządzania stresem. Szkolenie pozwala ponadto lepiej zrozumieć rolę głosu jako narzędzia w biznesie i życiu prywatnym. Dostarcza konkretnych rozwiązań i wskazówek na temat tego, jak dbać o emisję głosu, by wzmacniać własną pozycję w organizacji, budować markę osobistą oraz prowadzić przemówienia, rozmowy handlowe czy skutecznie prowadzić prezentacje.
Rozpoczęcie szkolenia: przywitanie, omówienie celów kursu i diagnoza potrzeb Kursantów w zakresie emisji głosu.
Moduł I. Główne założenia skutecznej komunikacji
- Mowa jako podstawowe narzędzie komunikacji.
- Działanie mózgu w pracy głosem.
- Komunikacja werbalna i komunikacja niewerbalna.
- Analiza audytorium.
Moduł II. Warunki skutecznej emisji głosu
- Postawa i gesty.
- Budowanie świadomości mówcy.
- Oddech i jego znaczenie.
- Trening oddechowy.
Moduł III. Głos w praktyce
- Ćwiczenia impostacji.
- Melodia, prozodia i akcent.
- Pauza i jej znaczenie.
- Tekst mówiony i tekst czytany.
Moduł IV. Głos w rzeczywistości biznesowej
- Autoprezentacja i prezentacja.
- Trudne pytania.
- Trema i stres.
Podsumowanie warsztatu: usystematyzowanie wiedzy, przygotowanie przez Uczestników osobistej check-listy, wnioski, ewaluacja kursu.
Czas trwania warsztatu: 1 dzień
Szkolenia i usługi uzupełniające
Sztuka autoprezentacji oraz wystąpień publicznych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Skuteczne wystąpienia dla menedżerów – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Prezentacja w dobrym stylu – sztuka wystąpień publicznych – szkolenie na zamówienie
Eksperci
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Opinie o Szkoleniu
Cardif Polska S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie. „WOW, jesteśmy pod MEGA wrażeniem!!! Sposób poprowadzenia, zaciekawienia grupy i przekazanych informacji przez Piotra jest na bardzo wysokim poziomie. Zapewne mi jak pozostałym uczestnikom szkolenia wiele kwestii zostanie w głowach i będą one stosowane w praktyce.”
„Ćwiczenia do rozgrzania głosu, ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia barwy głosu, ćwiczenia mówienia z dykcją, wyjaśnienia zasad pracy nad siłą i emisją głosu. Szkoleniowcy mają bardzo dobre notowania. Praca z oddechem”.
„Bardzo profesjonalna obsługa i kontakt; wiedza poparta doświadczeniem; energiczny i skupiający uwagę sposób prowadzenia szkolenia.”
„Wysoki poziom wiedzy przekazywanej bardzo przystępnie i „na luzie”; stworzenie miłej atmosfery; wzorcowy sposób prowadzenia; prezentacje OK; materiały nie były potrzebne.”
„Bezpośredniość i wiedza trenera; dobry sposób prowadzenia szkolenia; dynamika i szczerość trenera; super materiały. Ciekawe przykłady z życia.”
„Rozwiązania przekazane podczas szkolenia mogą pozytywnie wpływać na moje życie prywatne i zawodowe. Przyda mi się ta wiedza podczas pracy.”
„Energia prowadzącego, uśmiech, świetne przygotowanie, spokój wewnętrzny, rewelacyjnie! Czekam na kolejne szkolenie.”
„Szkolenie bardzo angażujące, każdy uczestnik zaangażowany w szkolenie. Świetna atmosfera.”
„Szkolenie bardzo ciekawie poprowadzone, profesjonalnie przygotowane. Spontaniczne, ciekawe przykłady, miła atmosfera w trakcie szkolenia. Jasna, przejrzysta treść. Wszystko na duży plus.”
„Trener wyczerpująco odpowiedział na wszystkie pytania. Trener w kontakcie. Dla każdego znalazł czas na przećwiczenie zadań praktycznych.”
„Cenne: wiedza merytoryczna, techniki szkoleniowe, zaangażowanie w prowadzeniu zajęć, materiały bardzo dobre.”
„Szkolenie odbyło się bez żadnych zastrzeżeń ani problemów, ćwiczenia były bardzo różnorodne. Dobry kontakt z grupą.”
„Duża znajomość tematu, praktyka poparta teorią. Super! Zajęcia praktyczne – świetne, nie było potrzeby teoretyzowania. Komfort psychiczny i fizyczny odbywania ćwiczeń, brawo!”
„Bardzo przyjemna i otwarta atmosfera z naciskiem na szczerość przy ocenie zadań. Brak uwag – szkolenie świetnie przygotowane.”
„Nic bym nie zmienił, moim zdaniem trener był bardzo przygotowany.”
„Pan Maciej jest profesjonalistą z obszerną wiedzą i co najważniejsze – wciąż ją praktykuje i jest na bieżąco. Jednostkowe podejście do każdego kursanta. Obszerny materiał szkoleniowy wysokiej jakości. Wszystko na najwyższym poziomie.”
Przydatne treści szkolenia: „Ćwiczenia na przeponie – jak oddychać, dlaczego jest to ważne, jak ćwiczyć prawidłowo.”
„Merytoryczny przekaz wiedzy. Szkolenie było wspaniałe i entuzjastyczne. Różnorodność technik!”
Przydatne treści szkolenia: „Rozgrzewka/Przygotowanie ciała do pracy głosem ponieważ zastanawiałam się nad takimi ćwiczeniami; Ćwiczenia praktyczne, odsłuch rozmów.”
Przygotowanie trenera do szkolenia: „Trener bardzo profesjonalnie przygotowany do szkolenia, ciepły, dowcipny, uważny.”
„Czysta przyjemność odbioru, w formie i treści. Dobra metoda szkolenia.”
Klienci
Szkolenie z zakresu Trening emisji głosu i poprawnej wymowy firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak: Deloitte Advisory Sp. z o.o., Ericsson Sp. z o.o., SABIC Poland Sp. z o.o., Politechnika Warszawska Wydział Transportu, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Nestle Polska S.A., Cardif Polska S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, PGS SOFTWARE, GSK, Spring Project Kinga Tofil, RynekPierwotny.pl, FRSc Sp. z o.o., AUCTANE Poland Sp. z o.o., Polenergia S.A, Stellantis Financial Services Polska.
Informacje organizacyjne
Jak tworzymy szkolenia dla firm ?
Analiza potrzeb szkoleniowych
Weryfikacja celów szkolenia
Zaprojektowa-
nie programu szkolenia
Ustalenia logiczno – administracyjne
Realizacja szkolenia
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.
2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.
3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.
5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa
(22) 224 21 95
603 906 655
biuro@humanskills.pl
Mogą Ci się również spodobać
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas