Emisja głosu w biznesie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Emisja głosu jest jednym z podstawowych elementów, które budują nasz wizerunek. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy z tkwiącego w emisji głosu potencjału i dlatego nie zwracamy uwagi na to, jak mówimy – najważniejsze wydaje się nam to, co mówimy. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że świadoma emisja głosu ma ogromny wpływ na to, jak odbierane są nie tylko nasze komunikaty, ale i my sami. Emisja naszego głosu jest przez nas inaczej odbierana, niż jak słyszą go nasi słuchacze. Mówca, którego emisja głosu promieniuje entuzjazmem, pogodą, optymizmem i do tego ma nośny, mocny, pewny głos o odpowiedniej barwie, zyskuje wielu aktywnych słuchaczy.
Możesz skutecznie zmienić wizerunek poprzez wzmocnienie emisji głosu, a także dowiedzieć się, co robić, by nie narażać swojego gardła na ból, obciążenie czy ciągłą chrypę nawet pomimo nieustannego operowania głosem.
Emisja głosu w biznesie – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne
Emisja głosu jest jednym z podstawowych elementów, które budują nasz wizerunek. Często nawet nie zdajemy sobie sprawy z tkwiącego w emisji głosu potencjału i dlatego nie zwracamy uwagi na to, jak mówimy – najważniejsze wydaje się nam to, co mówimy. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że świadoma emisja głosu ma ogromny wpływ na to, jak odbierane są nie tylko nasze komunikaty, ale i my sami. Emisja naszego głosu jest przez nas inaczej odbierana, niż jak słyszą go nasi słuchacze. Mówca, którego emisja głosu promieniuje entuzjazmem, pogodą, optymizmem i do tego ma nośny, mocny, pewny głos o odpowiedniej barwie, zyskuje wielu aktywnych słuchaczy.
Możesz skutecznie zmienić wizerunek poprzez wzmocnienie emisji głosu, a także dowiedzieć się, co robić, by nie narażać swojego gardła na ból, obciążenie czy ciągłą chrypę nawet pomimo nieustannego operowania głosem.
Cele i Korzyści
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
- Sposobach posługiwania się głosem w różnych sytuacjach biznesowych i prywatnych.
- Technikach profesjonalnej emisji głosu prezentacji i podczas rozmowy z klientem.
- Zasadach działania głosu.
- Możliwościach jakie daje właściwe używanie głosu i trening emisji oraz wymowy.
Uczestnicy nabędą umiejętności:
- Panowania nad swoją komunikacją.
- Wpływania na odbiorcę.
- Posługiwania się głosem w sposób świadomy.
- Odnajdywania się w każdej sytuacji komunikacyjnej.
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
- Autoprezentacją.
- Komunikacja ustną.
- Prawidłową emisją głosu.
- Zarządzania stresem i tremą poprzez prawidłowy oddech.
Program Szkolenia
Emisja głosu w biznesie
Czy mogę polubić emisję mojego głosu? Czy mogę być bardziej przekonujący? Czy mogę zmienić swoją barwę głosu? Jak zapanować nad tremą związaną z publicznymi wystąpieniami? Jak uniknąć drżenia głosu i wygłosić stanowczą przemowę, której chce się słuchać z przyjemnością? Jak trafić ze swoimi postulatami do rozmówcy czy też zespołu? Jak wyeliminować złe nawyki podczas mówienia? Na te i wiele innych pytań uzyskasz odpowiedź na szkoleniu emisja głosu w biznesie.
Warsztat teoretyczno–praktyczny pomaga zrozumieć rolę głosu jako narzędzia w biznesie i życiu osobistym. Daje konkretne rozwiązania i wskazówki do tego, jak dbać o emisję głosu, aby wzmacniać swoją pozycję w organizacji, budować markę osobistą oraz skutecznie prezentować.
- Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.
Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie celów i potrzeb uczestników w zakresie emisji głosu.
Moduł I. Emisja głosu w biznesie. Podstawowe założenia skutecznej komunikacji.
- Mowa jako główne narzędzie.
- Działanie mózgu w pracy głosem.
- Komunikacja werbalna i niewerbalna.
- Analiza audytorium.
Moduł II. Warunki skutecznej emisji głosu.
- Budowanie świadomości mówcy.
- Postawa i gesty.
- Oddech i jego znaczenie.
- Trening oddechowy.
Moduł III. Głos – praktyka.
- Ćwiczenia impostacji.
- Melodia, prozodia i akcent.
- Znaczenie pauzy.
- Tekst mówiony i czytany.
Moduł IV. Wykorzystanie głosu w rzeczywistości biznesowej.
- Prezentacja i autoprezentacja.
- Trudne pytania.
- Stres i trema.
Podsumowanie szkolenia z zakresu emisji głosu i oraz sporządzenie osobistej check – listy.
Czas trwania: 1 dzień
Eksperci
METODY SZKOLENIA
Activity Based Learning
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Ćwiczenia
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Feedback
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Pełna Aktywizacja
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Dyskusja
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Opinie o Szkoleniu
Cardif Polska S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie. „WOW, jesteśmy pod MEGA wrażeniem!!! Sposób poprowadzenia, zaciekawienia grupy i przekazanych informacji przez Piotra jest na bardzo wysokim poziomie. Zapewne mi jak pozostałym uczestnikom szkolenia wiele kwestii zostanie w głowach i będą one stosowane w praktyce.”
„Ćwiczenia do rozgrzania głosu, ćwiczenia oddechowe, ćwiczenia barwy głosu, ćwiczenia mówienia z dykcją, wyjaśnienia zasad pracy nad siłą i emisją głosu. Szkoleniowcy mają bardzo dobre notowania. Praca z oddechem”.
„Bardzo profesjonalna obsługa i kontakt; wiedza poparta doświadczeniem; energiczny i skupiający uwagę sposób prowadzenia szkolenia.”
„Wysoki poziom wiedzy przekazywanej bardzo przystępnie i „na luzie”; stworzenie miłej atmosfery; wzorcowy sposób prowadzenia; prezentacje OK; materiały nie były potrzebne.”
„Bezpośredniość i wiedza trenera; dobry sposób prowadzenia szkolenia; dynamika i szczerość trenera; super materiały. Ciekawe przykłady z życia.”
Klienci
Szkolenie z zakresu Trening emisji głosu i poprawnej wymowy firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak: Deloitte Advisory Sp. z o.o., Ericsson Sp. z o.o., SABIC Poland Sp. z o.o., Politechnika Warszawska Wydział Transportu, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, PSA Finance Polska Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., Cardif Polska S.A. Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie, PGS SOFTWARE.
Informacje organizacyjne
Jak tworzymy szkolenia dla firm ?
Analiza potrzeb szkoleniowych
Weryfikacja celów szkolenia
Zaprojektowa-
nie programu szkolenia
Ustalenia logiczno – administracyjne
Realizacja szkolenia
5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:
1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.
2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.
3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.
5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.
Masz pytania? Skontaktuj się z nami:
ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa
(22) 224 21 95
603 906 655
biuro@humanskills.pl
Mogą Ci się również spodobać
Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:
(22) 224 21 95
Zadzwoń do nas
biuro@humanskills.pl
Napisz do nas