prezentacja

Prezentacja w dobrym stylu – sztuka wystąpień publicznych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

“Celem komunikacji jest przekonanie innych do przyjęcia twojego punktu widzenia, by ułatwić im zrozumienie przyczyn twojej ekscytacji, smutku, zadowolenia i innych uczuć. Jak chcesz dokument
z faktami, odwołaj prezentację i wyślij raport.”

(N. Duerte, Slajd:ologia, 2011)

 

Publiczne prezentowanie projektów, analiz, podsumowań czy samego siebie jest wpisane w naszą rzeczywistość, podobnie jak zagęszczanie się sieci kontaktów i relacji między ludźmi. Przy rosnącym szumie informacyjnym i deficycie czasu szansa na zaprezentowanie swojego pomysłu i przekonanie do niego odbiorcy jest często niepowtarzalna i ograniczona czasowo. Od tego na ile świadomie i przekonująco przedstawimy siebie i swój przekaz, zależy nasza efektywność zawodowa oraz osobista. Podczas szkolenia dowiesz się i nauczysz jak być ciekawym, interesującym i wiarygodnym prezenterem publicznym, a jednocześnie wykorzystać stres i zachować naturalność, by wiarygodnie i efektywnie przekazywać myśli odbiorcom.

Prezentacja w dobrym stylu – sztuka wystąpień publicznych – szkolenie na zamówienie – online oraz stacjonarne

prezentacja

“Celem komunikacji jest przekonanie innych do przyjęcia twojego punktu widzenia, by ułatwić im zrozumienie przyczyn twojej ekscytacji, smutku, zadowolenia i innych uczuć. Jak chcesz dokument
z faktami, odwołaj prezentację i wyślij raport.”

(N. Duerte, Slajd:ologia, 2011)

 

Publiczne prezentowanie projektów, analiz, podsumowań czy samego siebie jest wpisane w naszą rzeczywistość, podobnie jak zagęszczanie się sieci kontaktów i relacji między ludźmi. Przy rosnącym szumie informacyjnym i deficycie czasu szansa na zaprezentowanie swojego pomysłu i przekonanie do niego odbiorcy jest często niepowtarzalna i ograniczona czasowo. Od tego na ile świadomie i przekonująco przedstawimy siebie i swój przekaz, zależy nasza efektywność zawodowa oraz osobista. Podczas szkolenia dowiesz się i nauczysz jak być ciekawym, interesującym i wiarygodnym prezenterem publicznym, a jednocześnie wykorzystać stres i zachować naturalność, by wiarygodnie i efektywnie przekazywać myśli odbiorcom.

Cele i Korzyści

CELE:

  • Doświadczenie technik prezentacyjnych.
  • Poznanie zasad konstruowania skutecznego przekazu.
  • Uświadomienie sobie potencjału i deficytów własnego ciała.
  • Nabycie swobody i pewności siebie w czasie wystąpień na forum.
  • Zwiększenie świadomości w wykorzystaniu prezentacji multimedialnych.

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ O:

  • Zasadach skutecznego przekazu i budowaniu angażującego story.
  • Potencjale i ograniczeniach prezentacji multimedialnych.
  • Różnych typach odbiorców.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Układania i zapamiętywania treści wystąpienia.
  • Skupiania i utrzymywania uwagi odbiorców.
  • Świadomego wyboru i wykorzystania środków wyrazu

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Pracą z ciałem i głosem.
  • Kontrolą stresu.
  • Reagowaniem na trudne sytuacje prezentacyjne.

Program Szkolenia

Program szkolenia: Prezentacja w dobrym stylu – sztuka wystąpień publicznych

Blok I. Prezentacja w dobrym stylu – od czego zacząć, czyli na czym skończyć.

  • Cele wystąpienia – jak go osiągnąć i skąd się o tym dowiem?
  • Efekt jaki chcę uzyskać (skupienie uwagi, zainteresowanie, przekonanie, skłonienie do reakcji).
  • Jak ułożyć optymalny plan wystąpienia i go zrealizować.
  • Jak odnaleźć własny styl i wystąpić w roli napisanej pod siebie.
  • Ile mam czasu, ile go potrzebuję, jakie znaczenie ma pora dnia.
  • Jaki jest kontekst (nie występuję w próżni, co jest przed i po mnie, co jest wokół).
  • Jaką formułę chcę wykorzystać (wystąpienie osobiste, online, live, offline).
  • Czy potrzebuję sojuszników (statystów, multimediów, sprzętu, akcesoriów, rekwizytów).
  • Jak uzyskać efekt „WOW!”.

 

Blok II. Prezentacja w dobrym stylu. Ciało – najważniejsze narzędzie prezentacyjne.

  • Głos.
  • Wzrok.
  • Mimika.
  • Gesty.
  • Sylwetka.
  • Postawa i pozycja.
  • Ruch.
  • Ubiór.
  • Ciało i jego mowa.

Blok III. Prezentacja w dobrym stylu. Forma i treść. Czyli jak i o czym mówić.

  • O czym chcę powiedzieć, o czym powiem, co zostanie w pamięci.
  • Mówić czy przemawiać. Mówić komuś czy do kogoś.
  • Siła storytellingu, leit motivu i archetypów.
  • Moc słowa, obrazu, dźwięku, filmu.
  • Wizualizacja trudnych / złożonych treści (mem, infografika, ikona, film, ryślografia).
  • Jak współpracować z prezentacją multimedialną.

Blok IV. Prezentacja w dobrym stylu – BHP. Bezpieczeństwo, higiena i komfort prelegenta.

  • Czy uczyć się wystąpienia na pamięć?
  • Stres jako paralizator lub stymulant.
  • Pułapki prezentacyjne i techniki uniknięcia.
  • Zadbaj o siebie – instrukcja obsługi.

Blok V.  Prezentacja w dobrym stylu. Target, czyli widzowie, słuchacze i odbiorcy.

  • Co wiemy o odbiorcach.
  • Odbiorcy jako zmysłowcy (wzrokowcy, słuchowcy i kinestetycy).
  • Odbiorcy jako Style Myślenia (Zawodnicy, Partnerzy, Wizjonerzy, Badacze).
  • Odbiorcy jako pokolenia (X, Y, Z, Alfa).

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Po szkoleniu wiem, jak powstrzymać tremę. Wszystkie treści były bardzo interesujące, zwłaszcza to w jaki sposób operować głosem by przyciągnąć uwagę słuchaczy. Świetny pomysł z wykorzystaniem kamery na szkoleniu.  Wiele się dowiedziałem o mowie ciała – swojej, jak i audytorium. Ćwiczenia praktyczne były świetnym sposobem na urozmaicenie warsztatu. Świetne metody prezentacji, zarządzanie audytorium.”

„Duży plus za pojawienie się konkretnych wskazówek co robić podczas prezentacji. Trener bardzo życzliwy, dający cenne uwagi. „

„Polecam przede wszystkim z racji tego, że jest to szkolenie praktyczne. Bardzo dużo ćwiczeń. Trener prowadzi te zajęcia z dużą uważnością na potrzeby grupy. W przystępny i konkretny sposób wskazuje co należy zmienić lub uwzględnić w swoim wystąpieniu. Uczy budowania wypowiedzi tak, aby zainteresować audytorium. Polecam to szkolenie z racji jego dynamiki i konkretnych wskazówek trenera.”

Klienci

Szkolenie z zakresu sztuki prezentacji firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak: Cement Ożarów S.A., Fresh Interactive, Nauczycielska Agencja Ubezpieczeniowa S.A., Globallogic S.A., Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, Kapsch Telematic Services Sp. z o.o., Grupa Żywiec S.A.; S.C. Johnson Polska Sp. z o.o., Narodowy Bank Polski; Zentiva; Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo S.A.; Polskie Towarzystwo; Uczelnia Łazarskiego; Mazowiecka Spółka Gazownictwa S.z o.o.; Nutricia Zakłady Produkcyjne Sp. z o.o.; Sąd Rejonowy dla Warszawy Mokotowa; Starostwo Powiatowe w Płocku; PSA Finance Polska Sp. z o.o.; Tramwaje Warszawskie Sp. z o.o.; Biżuteria YES; Akzo Nobel Car Refinisches Polska Sp. z o.o.; Svantek Sp. z o.o.; Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Poznaniu; Gemalto Spółka z o.o.; Interpolska S.A.; Główny Inspektorat Transportu Drogowego, Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Płocku, Otis Sp. z o.o., Immofinanz Service Poland Sp. z o.o.; Zespół Szkól w Ostrówku;  KK POL Kuczyńscy sp.j; Mitsubshi Electric Europe B.V. (Sp. z o.o.); Nordea Bank ABP S.A.; Mercedes-Benz Leasing Polska Sp. z o.o., Kapsh Telematic Services Sp. z o.o., Orsted Polska Sp. z o.o., Totatalizator Sportowy Sp. z o.o., Sudzucker Polska S.A., Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Ministerstwo Obrony Narodowej,  Polska Organizacja Turystyczna, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Poznaniu, Bergerat Monnoyeur Sp. z o.o., LUX MED Sp. z o.o., Bureau Veritas Polska Sp. z o.o., Materna Communications Sp. z o.o., THALES DIS POLSKA Sp. z o.o., Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie; HURO Sp. z o.o.; Orsted Polska Sp. z o.o.; LUX MED; Labomask Polska, TVP, Orsted, Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości, Archico Piotr Lewandowski, Jeronimo Martins Polska S.A.

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowa-
nie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills
Human Skills

Dopasujemy program do Twoich potrzeb:

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas