Rynek pracy w ostatnich latach przeszedł niesamowitą metamorfozę. Nie bez powodu mówi się, że mamy do czynienia z rynkiem pracownika. Coraz więcej osób stawia na rozwój, stąd też wzrost ich pewności siebie, a tym samym także wymagań wobec pracodawcy. Jak zatem pozyskać naprawdę dobrego specjalistę do zespołu firmy? Jak go przekonać, żeby aplikował do nas zamiast do konkurencji i został z nami na dłużej?
Atrakcyjne warunki zatrudnienia to nie wszystko. Potrzeba znacznie więcej, by przyciągnąć i zatrzymać wykwalifikowanego, a przy tym lojalnego pracownika. I tutaj z pomocą przychodzi employer branding, czyli budowanie pozytywnego wizerunku firmy jako pracodawcy. Działania te obejmują szereg czynności prowadzonych na co dzień zarówno wśród obecnych, jak i potencjalnych pracowników.
W czasie szkolenia uczestnicy analizować będą wizerunek zarówno wewnętrzny, jak i zewnętrzny firmy oraz zastanawiać się w jaki sposób korygować, naprawiać oraz tworzyć wizerunek firmy, do której chętnie będą aplikować najlepsi kandydaci.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
Uczestnicy nabędą umiejętności:
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
Employer branding
Dzień I
Rozpoczęcie szkolenia. Wstęp – omówienie celów szkolenia oraz potrzeb uczestników.
Moduł I. Jak budować wiarygodną markę pracodawcy
Moduł II. Analiza strategiczna organizacji
Moduł III. Pozycjonowanie marki pracodawcy
Podsumowanie pierwszego dnia szkolenia wraz z omówieniem najważniejszych kwestii.
Dzień II
Moduł IV. Egzekucja marki pracodawcy
Moduł V. Employer branding w procesie rekrutacji
Moduł VI. Employer branding w internecie
Podsumowanie wraz z omówieniem najważniejszych kwestii.
Czas szkolenia: 2 dni
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Szkolenie z zakresu Employer branding firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla pracowników takich firm jak: SCS Expert Sp. z o.o., GFT Poland Sp. z o. o., Emplocity Sp. z o.o., Veolia Energia Warszawa S.A., Ministerstwo Inwestycji i Rozwoju, Stora Enso Poland S.A., CEZ Trade Polska Sp. z o.o., Abriga Polska Sp. z o. o. , Warsaw Concierge Group Sp. z o.o., Soflab Technology Sp. z o.o., COM40 Sp. z o.o. Sp. k..
1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.
2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.
3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.
5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.
Zadzwoń do nas
Napisz do nas
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.