Model DISC Komunikacja interpersonalna w biznesie

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – szkolenie online

  • Czy chcesz lepiej zrozumieć siebie potrzeby Twoich współpracowników oraz przełożonego?
  • Czy chcesz zrozumieć potrzeby i zachowania Twoich klientów?
  • Czy chcesz zwiększyć swoją efektywność zawodową?
  • Czy chcesz bardziej świadomie dobierać słowa i argumenty w komunikacji
    z określonymi kolorami i ich mieszankami?
  • Czy chcesz budować udane relacje zawodowe?
  • Czy chcesz świadomie kształtować swoją ścieżkę kariery? Czy chcesz wiedzieć jak wiedza na temat kolorów osobowości w czasach pracy zdalnej może wpłynąć na Twoją efektywność i spokój wewnętrzny?

Cele i Korzyści

Uczestnicy nabędą wiedzę o:

  • Typologii DISC.
  • Własnym stylu komunikacji, stylu działania i postrzegania zadań.
  • Metodach zwiększających efektywność w kontaktach interpersonalnych z różnymi typami osobowości
  • Różnicach w typologiach osobowości (w tym w typologii DISC Williama Marstona).
  • Różnicach w zakresie komunikowania, stylu pracy, stylu raportowania, delegowania, motywowania, stylu zarządzania określonych typów osobowości.
  • Zasadach doboru komunikacji niewerbalnej i werbalnej oraz otoczenia dostosowanej do naszego rozmówcy.

Uczestnicy nabędą umiejętności:

  • Rozpoznawania klientów, pracowników, podwładnych, przełożonych, sprzedawców i innych zgodnie z metodologią T. Hartmana.
  • Stosowania narzędzi oraz rozwiązań w zakresie zwiększenia jakości oraz efektywności komunikacji interpersonalnej.
  • Rozpoznawania kiedy można o kimś powiedzieć, że jest „dominant”, „inspiring”, „cautious” oraz „supportive”.
  • Rozpoznawania różnic w sposobie komunikowania między poszczególnymi typami osobowości.
  • Umiejętność komunikowania swoich potrzeb, oczekiwań oraz poleceń.
  • Umiejętność mówienia, w taki sposób, aby być usłyszanym.
  • Umiejętność radzenia sobie z trudnymi rozmówcami podczas spotkań firmowych, spotkań z klientami, obsługi reklamacji.

Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:

  • Komunikacją ustną, komunikacją pisemną, budowaniem relacji z klientem, autoprezentacją, wywieraniem
  • Wpływem, współpracą zespołową, przywództwem, tworzeniem potencjału kadrowego, efektywnością osobistą, efektywnym wykorzystanie zasobów, motywowaniem
    i delegowaniem.

Adresaci szkolenia:

  • Osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z zakresu komunikacji pisemnej, ustnej, oraz wstępu do poznania technik wywierania wpływu.
  • Kadra zarządzająca, kierownicy projektów.
  • Pracownicy działów sprzedaży, marketingu, działów personalnych, działów finansowych, logistyki, IT oraz innych, w których bez odpowiedniej komunikacji nie będzie możliwa efektywność zawodowa i osobista.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Cena i Terminy

03.12.2021
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
898 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23% VAT
07.02.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
898 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
25.04.2022
09:00-16:00
CENA PROMOCYJNA*
898 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT

*Ceny promocyjne obejmują zakup szkoleń do 31.12.2021r.

Cena szkolenia:

  • Cena netto należy doliczyć 23% VAT.
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.
  • W przypadku chęci zgłoszenia kilku pracowników z jednej firmy/organizacji – dopytaj o wycenę indywidualną.

Ten temat realizujemy również w formie:

  • Szkolenia stacjonarnego otwartego.
  • Szkolenia zamkniętego na zamówienie.
  • Sesji coachingowych oraz konsultacji.

Sprawdź czy możesz pozyskać dofinansowanie do szkolenia:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR) Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia. Skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR. (sprawdź).
  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS) Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę (sprawdź>>)

Program Szkolenia

Komunikacja interpersonalna z modelem DISC (tzw. „kolory osobowości”)

Rozpoczęcie, ustalenie kontaktu, omówienie celów szkolenia z zakresu kolorów osobowości/modelu DISC oraz potrzeb uczestników.

I Moduł – Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – wprowadzenie

  • Psychologia w praktyce – wprowadzenie do tematyki osobowości.
  • Test zachowań zgodnie z koncepcją T. Hartmana.
  • Dostępne na rynku narzędzia do badania indywidualnego raportu DISC.
  • Wstępne omówienie wyników na forum na życzenie uczestników.
  • Różnice i podobieństwa w modelu DISC. Filmy szkoleniowe, analiza przypadków, dyskusja nad przykładami uczestników, omówienie ich z grupą.

Przerwa kawowa

II Moduł – Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – różnice w komunikacji

  • Osobowość naturalna a osobowość adoptowana – wpływ otoczenia na kształtowanie się zachowań i preferencji człowieka. Wykład, dyskusja z grupą, omówienie przykładów.
  • Ryzyka i błędy w postrzeganiu otoczenia czyli jak być uważnym na błędne szufladkowanie. Wykład, praca na przykładach, ćwiczenia indywidualne oraz ćwiczenia.
  • Postawy określonych kolorów a komunikacja w praktyce. Kto ma tendencje do bycia ekstrawertykiem a kto introwertykiem? Kto jest zorientowany na działanie a kto na relacje? Film szkoleniowy, omówienie z grupą i osobiste refleksje.
  • System wartości określonych kolorów. Ćwiczenie indywidualne oraz grupowe.

Przerwa obiadowa

Moduł III – Komunikacja interpersonalna z modelem DISC  – zarządzanie potencjałem

  • Kody dostępu do określonych kolorów, czyli właściwy dobór komunikacji niewerbalnej i werbalnej, Wykład, prezentacja przykładów, praca indywidualna i omówienie na forum.
  • Model DISC stresie. Jak zarządzać stresem i emocjami określonych kolorów? Omówienie przykładów.
  • Zastosowanie modelu DISC w praktyce, czyli jak motywować, jak delegować, jak rozwijać, jak korygować osoby o określonej kolorystyce. Ćwiczenie, omówienie na forum.

Moduł IV – Komunikacja interpersonalna z modelem DISC – radzenie sobie w trudnych sytuacjach

  • Bank trudnych sytuacji. Praca na przykładach.
  • Reakcje na stres, emocje, napięcie – sugestie zachowań.

Podsumowanie i sporządzenie planu działania.

Przeczytaj kilka wskazówek: Inspiracje 

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Informacje Organizacyjne

  • Miejsce szkolenia: szkolenie online obywa się na platformie Clikmeeting inie wymaga instalowania dodatkowych programów. Przed udziałem w szkoleniu otrzymasz link do pokoju online. Zapoznaj się z instrukcją udziałuw szkoleniu online (Clikmeeting).
  • Godziny szkolenia: szkolenia online odbywają się zgodne z programem danego szkolenia. Sprawdź program.
  • Wymagania techniczne: udział w szkoleniu online jest możliwy za pośrednictwem komputera, laptopa oraz telefonu komórkowego. Przed szkoleniem online sprawdź czy działają Ci głośniki, czy masz dostępne słuchawki oraz aktywną kamerę.
  • Przeglądarka www: logując się na szkolenie online, skorzystaj z przeglądarki Google Chrome lub Firefox.
  • Jak się przygotować? Rekomendujemy przygotowanie przestrzeni na robienie notatek (notatnik, długopis, laptop).
  • Materiały szkoleniowe: otrzymasz materiały szkoleniowe w wersji pdf.
  • Certyfikat: otrzymasz certyfikat zaświadczający odbycie szkolenia online. Dokument przekazujemy w wersji elektronicznej lub, na życzenie, w formie papierowej. Prosimy o informację przed wydarzeniem.
  • Dodatkowe korzyści: po odbyciu szkolenia w wersji otwartej online otrzymasz rabat -20% na zakup kolejnego szkolenia otwartego online oraz stacjonarnego, ważny trzy miesiące od daty udziału w szkoleniu.
  • Mentoring: po obyciu szkolenia otwartego online masz możliwość konsultacji z trenerem.

Opinie o Szkoleniu

„Bardzo ciekawe i merytoryczne szkolenie! Będę polecać, a sama zapisuję się na kolejne :)”

„Dziękuję z całego serca za to szkolenie. Mega inspirujące, rozjaśniające jak postępować z innymi, ale i również z samym sobą.” 

„Temat genialny, Prowadząca genialna! Jak zawsze – rewelacja.”

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej z modelem DISC , firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników takich firm jak: ProDevelopment Sp. z.o.o., Euler Hermes Collections Sp. z.o.o., Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z.o.o., APERTUM, Iron Mountain Polska Sp. z.o.o., Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z.o.o., Wirthwein Polska Sp. z.o.o. oraz Grenkeleasing Sp. z.o.o., PZ HTL S.A., Uniwersytet Łódzki, Grohe Polska, ING, Roland International Polska Sp.z o.o., Biogened, Sieć Badawcza Łukasiewicz – Instytut Lotnictwa i innych.

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

gwarancja jakości human skills

Zapisz się na szkolenie w 3 krokach:

Pobierz formularz zgłoszeniowy w pliku Word:

Wypełnij formularz, pamiętając o złożeniu podpisu.

Prześlij skan dokumentu na adres: biuro@humanskills.pl

Masz pytania? Skontaktuj się z nami:

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

W pakiecie taniej!

Przy zgłoszeniu większej ilości osób z Twojej firmy proponujemy rabat*:
– 10 % przy zgłoszeniu drugiej osoby;
– 15% przy zgłoszeniu trzeciej osoby;
– wycena indywidualna przy zgłoszeniu czwartej osoby
*Rabaty nie łączą się z innymi promocjami. 

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas