Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji zgodnie z modelem DISC

Komunikacja znacząco wpływa na wiele obszarów naszego codziennego życia – relacje międzyludzkie, motywację i satysfakcję pracowników, atmosferę pracy, sukcesy firmy czy zadowolenie klientów. To właśnie umiejętność efektywnej komunikacji zapewnia skuteczność życiowych dążeń, dlatego warto ją rozwijać, usprawniając techniki porozumiewania się z innymi. Doskonale zdajemy sobie sprawę z tego, że nie każdemu przychodzi z łatwością komunikacja interpersonalna i budowanie relacji biznesowych. Wiemy jednak, że w każdym z nas tkwi ogromny potencjał, a nasze szkolenia pozwolą go wydobyć.

  • Realizacja szkolenia uwzględnia zasady bezpiecznej obsługi klienta w czasie Covid.

 

Cena i Terminy

12.01.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA
698 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
04.03.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA
698 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
13.05.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA
698 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT
05.07.2021r.
9:00-16:00
CENA PROMOCYJNA
698 zł netto + 23% VAT
Cena Regularna
998 zł netto + 23 % VAT

CENA ZAWIERA:

  • Szkolenie realizowane w samym centrum Warszawy.
  • Materiały szkoleniowe oraz pakiet konferencyjny – notes, długopis, teczka.
  • Serwis kawowy premium (sok, woda, ciasto, owoce).
  • Dwudaniowy obiad (menu do wyboru).
  • Certyfikat – zaświadczenie o odbyciu szkolenia.
  • Możliwość odbycia e-mentoringu z trenerem z zakresu tematu szkolenia, przez miesiąc od dnia szkolenia.
  • Kupon 20% rabatu od ceny katalogowej na udział w kolejnym szkoleniu otwartym ważny 3 miesiące od daty udziału w pierwszym zakupionym szkoleniu.

CENA SZKOLENIA:

  • Cena netto (plus 23% VAT)
  • Dla jednostek budżetowych finansujących udział w szkoleniu w minimum 70% lub w całości ze środków publicznych stawka podatku VAT=zw.

CENA PROMOCYJNA:

  1. Szkolenia otwarte realizowane do końca 2020 roku zakupisz w cenie promocyjnej – sprawdź naszą propozycję.
  2. Przy grupowym zgłaszaniu pracowników z Twojej firmy na szkolenie otwarte, otrzymasz dodatkowy rabat 20% od ceny katalogowej dla drugiej i każdej kolejnej osoby zgłaszanej.

UZYSKAJ DOFINANSOWANIE:

  • Baza Usług Rozwojowych (BUR)

Skorzystaj z dofinansowania na szkolenie dla pracowników: mikro, małych i średnich przedsiębiorstw. Sprawdź na mapie czy Twoje województwo posiada środki na szkolenia –  http://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/dofinansowanie – skontaktuj się ze swoim operatorem i dokonaj zgłoszenia na nasze szkolenie za pośrednictwem platformy BUR.

  • Krajowy Fundusz Szkoleniowy (KFS)

Skorzystaj z dofinansowania dla firm na realizację szkoleń (duże, średnie, małe oraz mikroprzedsiębiorstwa), o ile w Twojej firmie zatrudniają min. jedną osobę na umowę o pracę.
Dowiedz się więcej – http://psz.praca.gov.pl/-/55453-krajowy-fundusz-szkoleniowy

Cele i Korzyści

UCZESTNICY NABĘDĄ WIEDZĘ Z ZAKRESU:

  • Typologii DISC.
  • Własnym stylu komunikacji, stylu działania i postrzegania zadań.
  • Metodach zwiększających efektywność w kontaktach interpersonalnych z różnymi typami osobowości
  • Różnicach w typologiach osobowości (w tym w typologii DISC Williama Marstona).
  • Różnicach w zakresie komunikowania, stylu pracy, stylu raportowania, delegowania, motywowania, stylu zarządzania określonych typów osobowości.
  • Zasadach doboru komunikacji niewerbalnej i werbalnej oraz otoczenia dostosowanej do naszego rozmówcy.

UCZESTNICY NABĘDĄ UMIEJĘTNOŚCI:

  • Rozpoznawania klientów, pracowników, podwładnych, przełożonych, sprzedawców i innych zgodnie z metodologią T.Hartmana.
  • Stosowania narzędzi oraz rozwiązań w zakresie zwiększenia jakości oraz efektywności komunikacji interpersonalnej.
  • Rozpoznawania kiedy można o kimś powiedzieć, że jest „dominant”, „inspiring”, „cautious” oraz „supportive”.
  • Rozpoznawania różnic w sposobie komunikowania między poszczególnymi typami osobowości.
  • Umiejętność komunikowania swoich potrzeb, oczekiwań oraz poleceń.
  • Umiejętność mówienia, w taki sposób, aby być usłyszanym.
  • Umiejętność radzenia sobie z trudnymi rozmówcami podczas spotkań firmowych, spotkań z klientami, obsługi reklamacji.

UCZESTNICY POGŁĘBIĄ KOMPETENCJE ZWIĄZANE Z:

  • Komunikacją ustną, komunikacją pisemną, budowaniem relacji z klientem, autoprezentacją, wywieraniem
  • wpływu, współpracą zespołowa, przywództwem, tworzeniem potencjału kadrowego, efektywnością osobistą, efektywnym wykorzystanie zasobów, motywowaniem i delegowaniem.

ADRESACI SZKOLENIA:

  • Osoby zainteresowane rozwojem kompetencji z zakresu komunikacji pisemnej, ustnej, oraz wstępu do poznania technik wywierania wpływu.
  • Kadra zarządzająca, kierownicy projektów.
  • Pracownicy działów sprzedaży, marketingu, działów personalnych, działów finansowych, logistyki, IT oraz innych, w których bez odpowiedniej komunikacji nie będzie możliwa efektywność zawodowa i osobista.
  • Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.

Program Szkolenia

Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji modelu DISC.

09:00 – 09:30 Rozpoczęcie, ustalenie kontaktu, omówienie celów szkolenia z zakresu kolorów osobowości/modelu DISC oraz potrzeb uczestników.

09:30 – 11:00 I Moduł – Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji modelu DISC – wprowadzenie

  • Psychologia w praktyce – wprowadzenie do tematyki osobowości. Wykład, dyskusja z grupą.
  • Test zachowań zgodnie z koncepcją T. Hartmana. Test z podziałem na odpowiedzi dla świata prywatnego i zawodowego uczestników.
  • Dostępne na rynku narzędzia do badania indywidualnego raportu DISC.
  • Wstępne omówienie wyników na forum na życzenie uczestników.
  • Różnice i podobieństwa w modelu DISC. Filmy szkoleniowe, analiza przypadków, dyskusja nad przykładami uczestników, omówienie ich z grupą.

11:00 – 11:10 – Przerwa kawowa

11:10 – 13:00 II Moduł – Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji modelu DISC – różnice w komunikacji

  • Osobowość naturalna a osobowość adoptowana – wpływ otoczenia na kształtowanie się zachowań i preferencji człowieka. Wykład, dyskusja z grupą, omówienie przykładów.
  • Ryzyka i błędy w postrzeganiu otoczenia czyli jak być uważnym na błędne szufladkowanie. Wykład, praca na przykładach, ćwiczenia indywidualne oraz ćwiczenia w grupie/na forum.
  • Postawy określonych kolorów a komunikacja w praktyce. Kto ma tendencje do bycia ekstrawertykiem a kto introwertykiem? Kto jest zorientowany na działanie a kto na relacje? Film szkoleniowy, omówienie z grupą i osobiste refleksje.
  • System wartości określonych kolorów. Ćwiczenie indywidualne oraz grupowe.

13:00 – 13:40 Przerwa obiadowa

13:40 – 15: 00 Moduł III – Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji modelu DISC – zarządzanie potencjałem

  • Kody dostępu do określonych kolorów, czyli właściwy dobór komunikacji niewerbalnej i werbalnej, Wykład, prezentacja przykładów, praca indywidualna i omówienie na forum.
  • Model DISC stresie. Jak zarządzać stresem i emocjami określonych kolorów? Omówienie przykładów.
  • Zastosowanie modelu DISC w praktyce, czyli jak motywować, jak delegować, jak rozwijać, jak korygować osoby o określonej kolorystyce. Ćwiczenie grupowe, omówienie na forum.

15:00 – 15:10 Przerwa

15: 10 – 15:40 Moduł IV – Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji modelu DISC – radzenie sobie w trudnych sytuacjach

  • Bank trudnych sytuacji. Praca na przykładach.
  • Reakcje na stres, emocje, napięcie – sugestie zachowań.

15:40 – 16:00  Podsumowanie i sporządzenie planu działania.

Przeczytaj artykuły naszych trenerów dotyczące komunikacji w biznesie:

Trenerzy

Zobacz Video Trenera

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

“Szkolenie bardzo ciekawe, przytulna atmosfera i przejrzyste materiały. Trener prowadzący szkolenie posiadał dużą wiedzę w zakresie tematyki szkolenia, inicjował ciekawe dyskusje, przekazywał również dużo praktycznych uwag.”

“Trener z ogromną wiedzą i umiejętnością przekazywania informacji, a przy tym z poczuciem humoru. Wiele przydanych treści m.in. przedstawienie, jak komunikować się z innymi ludźmi.

“Bardzo dobry kontakt trenera z grupą, liczne żarty, anegdoty. Ciekawe materiały szkoleniowe i możliwość zrobienia testu na swój kolor osobowości.”

Klienci

Powyższe szkolenie z zakresu komunikacji interpersonalnej z modelem DISC  firma Human Skills  miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników takich firm jak: ProDevelopment Sp. z.o.o., Euler Hermes Collections Sp. z.o.o., Gedeon Richter Marketing Polska Sp. z.o.o., APERTUM, Iron Mountain Polska Sp. z.o.o., Lafarge Kruszywa i Beton Sp. z.o.o., Wirthwein Polska Sp. z.o.o. oraz Grenkeleasing Sp. z.o.o., PZ HTL S.A. i innych.

Wypełnij formularz zgłoszeniowy i prześlij skan na adres: biuro@humanskills.pl

Lub skontaktuj się z konsultantem szkoleń otwartych

Komunikacja interpersonalna i budowanie relacji zgodnie z modelem DISC