Wirtualny zespół staje się coraz bardziej popularny. Nic w tym dziwnego, wiele globalnych firm zatrudnia specjalistów z różnych lokalizacji. A zarządzanie na odległość to ogromne wyzwanie. Wymaga bowiem specyficznego podejścia i jest zdecydowanie bardziej złożone niż zarządzanie zespołem w biurze. Jak przeciwdziałać zagrożeniom wynikającym z pracy w zespole rozproszonym? Jak podnosić efektywność takich pracowników i zwiększać ich satysfakcję z realizowanych zadań? Jak budować wzajemne zaufanie na odległość?
Zarządzanie pracą zespołów rozproszonych i wirtualnych to dla większości osób niejako wyjście poza strefę komfortu. Jednak właściwe rozszerzenie swoich kompetencji kierowniczych w tym zakresie pozwoli zniwelować związane z tym bariery, a także efektywnie zarządzać w oparciu o wzajemny szacunek i zaufanie. Menedżer zespołu rozproszonego musi być otwarty oraz elastyczny. Musi też umieć zarządzać komunikacją, a także odpowiednio delegować odpowiedzialność oraz skutecznie motywować.
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
Uczestnicy nabędą umiejętności:
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
Efektywne zarządzanie zespołem rozproszonym
Dzień I. Budowanie wirtualnego zespołu
Wprowadzenie
Moduł I. Podstawy biznesowe pracy osób zarządzających wirtualnym zespołem
Moduł II. Rekrutacja i selekcja pracowników
Moduł III. Analiza różnorodności członków zespołu
Dzień II. Działania na rzecz wzrostu efektywności i zaangażowania w zespole projektowym
Moduł IV. Budowanie zaufania na odległość
Moduł V. Efektywna komunikacja w wirtualnym zespole
Moduł VI. Narzędzia zdalnej komunikacji
Moduł VII. Zebrania wirtualnego zespołu
Moduł VIII. Motywowanie członków wirtualnych zespołów
Podsumowanie warsztatu
Czas trwania: 2 dni
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Powyższe szkolenie z zakresu efektywnego zarządzania pracą wirtualnych zespołów Human Skills miało przyjemność przeprowadzić dla pracowników firm tj.: K.R. Group Sp. z o.o., Mitsubishi Electric Europe B.V. Sp. z o o.
1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.
2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.
3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.
5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.
Zadzwoń do nas
Napisz do nas
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.