Izabela Chojnacka-Naskręt

Trener. Promotor Wellbeingu. Konsultant Biznesu. Coach. Prowadzi szkolenia i sesje w języku polskim oraz angielskim.

Izabela Chojnacka-Naskręt

PROFIL TRENERA:

Certyfikowana trenerka, inspiratorka, promotorka wellbeingu, konsultantka biznesu, certyfikowany coach mocnych stron, pasjonatka psychologii pozytywnej i wspierania w rozwoju. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Otwartym SGGW. Certyfikowany konsultant Extended Disc oraz Insightful Profiler iP 121. Ponad 20 lat pracowała w działach HR dużych, międzynarodowych organizacji. Na sali szkoleniowej (fizycznie i online) spędziła ponad 1400 godzin. Wspiera w budowaniu dobrostanu, pewności siebie, odkrywaniu talentów, działaniu w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami.

Ukończyła studia magisterskie z zakresu Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim i studia podyplomowe:  „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi” na Politechnice Gdańskiej oraz „Coaching” w Collegium Civitas. Ukończyła szereg kursów i szkoleń przygotowujących do pełnienia roli promotorki wellbeingu i empatycznej komunikacji.

Szkoleniowo specjalizuje się w zagadnieniach związanych z empatyczną komunikacją i współpracą, rozwojem swojej samoświadomości i inteligencji emocjonalnej oraz budowaniem dobrostanu i efektywnym radzeniem sobie ze stresem. Prowadzi także szkolenia z zakresu nowoczesnego przywództwa, rozwoju bazującego na talentach oraz transformowania pracy (job crafting).

Prywatnie – pasjonatka jogi i świadomego oddychania, wielbicielka kontaktu z przyrodą i aktywności sportowych na łonie natury oraz entuzjastka podróży, które opisuje na swoim blogu. Mama studentki i nastolatka, żona ultramaratończyka. Ważne miejsce w jej życiu zajmuje muzyka, w wolnych chwilach śpiewa, gra na pianinie i na flecie.

SPECJALIZACJA: kompetencje społeczne w biznesie.

KWALIFIKACJE:

  • Certyfikowany trener UOUW
  • Coach VCC
  • Coach mocnych stron Strengths Community- Talenty Gallupa
  • Certyfikowany konsultant Extended DISC
  • Certyfikowany Insightful Profiler iP 121
  • Certyfikowana joginka śmiechu.

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE: profesjonalizm, akceptacja, życzliwość, otwartość, podejście bazujące na psychologii pozytywnej, aktywizujące uczestników metody szkoleniowe.

WYBRANI KLIENCI:

Zaufały jej m.in. następujące organizacje: Nestle Polska, Samsung R&D, Veolia Energia, PKO BP, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, KGHM Polska Miedź, Philip Morris Distribution, Husqvarna Group, Roche, TPV Displays Polska, VEOLIA Energia, Olam International, Tauron Dystrybucja, Gmina Kozienice, Zdrojowa Hotels.

JĘZYKI W JAKICH PROWADZI ZAJĘCIA: Pracuje w języku polskim i angielskim.