Izabela Chojnacka-Naskręt

Trener. Promotor Wellbeingu. Konsultant Biznesu. Coach. Prowadzi szkolenia i sesje w języku polskim oraz angielskim.

Izabela Chojnacka-Naskręt

PROFIL TRENERA:

Certyfikowana trenerka, inspiratorka, promotorka wellbeingu, konsultantka biznesu, certyfikowany coach mocnych stron, pasjonatka psychologii pozytywnej i wspierania w rozwoju. Wykładowca na Uniwersytecie SWPS oraz Uniwersytecie Otwartym SGGW. Certyfikowany konsultant Extended Disc oraz Insightful Profiler iP 121. Ponad 20 lat pracowała w działach HR dużych, międzynarodowych organizacji. Na sali szkoleniowej (fizycznie i online) spędziła ponad 1400 godzin. Wspiera w budowaniu dobrostanu, pewności siebie, odkrywaniu talentów, działaniu w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami.

Ukończyła studia magisterskie z zakresu Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim i studia podyplomowe:  „Zarządzanie Zasobami Ludzkimi” na Politechnice Gdańskiej oraz „Coaching” w Collegium Civitas. Ukończyła szereg kursów i szkoleń przygotowujących do pełnienia roli promotorki wellbeingu i empatycznej komunikacji.

Szkoleniowo specjalizuje się w zagadnieniach związanych z empatyczną komunikacją i współpracą, rozwojem swojej samoświadomości i inteligencji emocjonalnej oraz budowaniem dobrostanu i efektywnym radzeniem sobie ze stresem. Prowadzi także szkolenia z zakresu nowoczesnego przywództwa, rozwoju bazującego na talentach oraz transformowania pracy (job crafting).

Prywatnie – pasjonatka jogi i świadomego oddychania, wielbicielka kontaktu z przyrodą i aktywności sportowych na łonie natury oraz entuzjastka podróży, które opisuje na swoim blogu. Mama studentki i nastolatka, żona ultramaratończyka. Ważne miejsce w jej życiu zajmuje muzyka, w wolnych chwilach śpiewa, gra na pianinie i na flecie.

SPECJALIZACJA: kompetencje społeczne w biznesie.

KWALIFIKACJE:

  • Certyfikowany trener UOUW
  • Coach VCC
  • Coach mocnych stron Strengths Community- Talenty Gallupa
  • Certyfikowany konsultant Extended DISC
  • Certyfikowany Insightful Profiler iP 121
  • Certyfikowana joginka śmiechu.

STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE: profesjonalizm, akceptacja, życzliwość, otwartość, podejście bazujące na psychologii pozytywnej, aktywizujące uczestników metody szkoleniowe.

WYBRANI KLIENCI:

Zaufały jej m.in. następujące organizacje: Nestle Polska, Samsung R&D, Veolia Energia, PKO BP, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris, KGHM Polska Miedź, Philip Morris Distribution, Husqvarna Group, Roche, TPV Displays Polska, VEOLIA Energia, Olam International, Tauron Dystrybucja.

JĘZYKI W JAKICH PROWADZI ZAJĘCIA: Pracuje w języku polskim i angielskim.