PROFIL TRENERA:
Od 9 lat tworzy, współtworzy i wdraża kompleksowe programy szkoleniowe z zakresu rozwoju kompetencji pracowników, rozwoju kompetencji menedżerskich i rozwoju kompetencji osobistych. Na sali szkoleniowej przepracował ponad 850 dni. W pracy z klientami stawia na praktyczność i skuteczność biznesową.
Łączy doświadczenie sprzedażowe, menedżerskie i mentoringowe, by jak najefektywniej wspierać klientów w procesie zmian i osiągania wymarzonych celów.
Oprócz szkoleń, specjalizuje się w modelowaniu procesów w działach sprzedaży: w latach 2018 – 2020 na zlecenie Google wspierał konsultingowo wybranych kluczowych partnerów na różnych rynkach międzynarodowych.
Do mocnych stron zaliczane są wiedza psychologiczna, twarda znajomość realiów biznesowych oraz znajomość i doświadczenie współpracy na rynkach międzynarodowych; ponieważ biegle się posługuje prowadzi też szkolenia w języku angielskim i rosyjskim.
W 2017 roku na zlecenie Microsoft Polska realizował projekt wsparcia szkoleniowego dla wiodących partnerów Microsoft w zakresie wzmocnienia sprzedaży Pakietu MS Office 365 oraz Teams.
W latach 2016- 2023 wspierał zespoły Google ETO team (ponad 400 os.) dedykowane rynkom CEE, DACH, oraz MENA realizując działania w zakresie rozwóju kompetencji w obszarze sales, digital marketing, e-commerce i digital sales.
Największa specjalizacja branżowa:
- Branża FMCG (produkcja i sprzedaż).
- Budowlana (produkcja, budowa dróg i mostów).
- IT oraz digital marketing.
Doświadczenie zawodowe:
Swoją ścieżkę zawodową zaczął w 2002 roku najpierw jako specjalista, a następnie kierownik, główny specjalista ds. rynków WNP w Polsko-Ukraińskiej Izbie Gospodarczej (usługi b2b). Odpowiadał za zarządzanie zespołem przedstawicieli handlowych, budowanie transgranicznej współpracy polskich i ukraińskich firm, za wsparcie kluczowych klientów, pozyskiwanie partnerów biznesowych na rynkach wschodnich dla polskich firm i koordynację kontaktów polskich firm z firmami z Rosji, Ukrainy i Białorusi,
W latach 2008-2013 jako dyrektor zarzadzający LagerTrade Sp. z o.o. (Browar Konstancin – FMCG – napoje) zarządzał supply chaine, sprzedażą i marketingiem i zespołem produkcyjnym z całkowitą odpowiedzialnością za wynik sprzedażowy. Odpowiadał za wyznaczanie celów produkcyjnych, sprzedażowych i operacyjnych, tworzenie planów sprzedażowych, budżetów sprzedaży oraz nadzór nad realizacją.
2013 – 2015 – jako Dyrektor Rozwoju Costa Express, (FMCG, Beverages), Costa Coffee Polska S.A. (Whitbread Group) odpowiadał za rozwój i kompleksowe zarządzanie samodzielnym business unitem COSTA Express z pełną odpowiedzialnością za wynik sprzedażowy i finansowy z rocznym obrotem > 20 mln PLN.
Od 2016 roku – prowadzi czasowe projekty rozwoju sprzedaży krajowej, eksportowej lub budowania nowych zespołów sprzedażowych i obsługowych.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
ZARZĄDZANIE ZESPOŁEM:
- First Time Manager.
- Kompetencje menedżerskie.
- Zarządzanie zespołem rozproszonym.
- Motywowanie pracowników zdalnych.
- Udzielanie informacji zwrotnej.
- Komunikacja w organizacji.
- Efektywna komunikacja w zespole.
- Komunikacja i współpraca w organizacji.
- Delegowanie.
- Produktywność dla managerów.
PRODUKTYWNOŚĆ:
- Time management.
- Planowanie i organizacja pracy.
- Efektywność osobista.
- Zarządzanie uwagą.
- Dobrostan w pracy.
- Asertywność w komunikacji.
- Stres.
- Produktywność dla managerów.
- Budowanie efektywnych nawyków.
SPRZEDAŻ
- Negocjacje.
- Sprzedaż B2B.
- Sprzedaż B2C.
- Obsługa klienta.
- Sprzedaż omnichannel.
- Sprzedaż dodatkowa – podniesienie efektywności sprzedaży.
- Trudne sytuacje w obsłudze klienta.
- Budowanie długofalowych relacji z klientem.
Oprócz języka polskiego płynnie mówi też po angielsku i rosyjsku, prowadzi też szkolenia w tych językach.
WYBRANI KLIENCI TRENERA:
Warner Music Poland, Konimpex, GE Aerospace, EGGER, CBRE, Samsung, EWE, PMI, GlaxoSmithKlein, IAG, Wirtualna Polska, ByteDance, Orsted, Google, Microsoft, Accenture, Delloitte, N7, Avenga, e-Lama, LG, Gale Invest, Cube, ING HUB, DNB, VW Financial Service, Nationale Netherlanden, PZU, Sewe, British Airways, Mostostal, Mazowieckie Mosty, PROFBUD, CCTG Grudziądz, Orsted, Polsat, TikTok, M Group, MSZ, Biuro Rzecznika Finansowego, Ministerstwo Funduszy i Polityki Regionalnej, PAIH, Nadleśnictwo Kolumna, Novartis, RYVU Therapeutics, GSK, Inpost, TME, Grupa Żywiec, PSG Sp zoo, PGING, Gaspol, Ewe, Kellys, Veissmann, Jeronimo Martins, CBRE Business Services Organisation Sp. z o.o.
OPINIE PO SZKOLENIACH TRENERA:
„Exact, efficient training materials, small group.”
„Trainer was well prepared and knowledgable.”
„Trainer was well prepared for the session.”
„Well prepared, interesting topic. Definitely recomended!”
„Useful training content: The test/game was interesting. The ideas of how to start a day was useful! Practical disscussions (examples from work).Delegation, 2 min rule, 3 tasks rule.”