PROFIL TRENERKI:
Od ponad 16 lat podnosi jakość życia zawodowego swoich klientów, pokazując, jak świadome zarządzanie sobą przekłada się na realne sukcesy biznesowe. Kształtuje liderów, wzmacnia odporność psychiczną menedżerów i pomaga im w transformacji z roli specjalisty do skutecznego przywódcy. Specjalizuje się w realizacji projektów związanych z doskonaleniem kompetencji liderskich oraz wzmacniania odporności psychicznej, i podnoszenia jakości dobrostanu w organizacjach.
- Wspiera liderów w doskonaleniu kompetencji związanych z zarzadzaniem zespołami oraz budowaniem zaangażowania pracowników
- Wzmacnia i pomaga zbudować odporność psychiczną
- Rozwija Ekspertów i Specjalistów w obszarze skuteczności biznesowej, komunikacji, odporności psychicznej i radzenia sobie z nieustannymi zmianami
- Uczy praktycznych strategii zarządzania emocjami i stresem, pomagając zachować klarowność myślenia nawet w najbardziej wymagających sytuacjach.
- Prowadzi zarówno warsztaty online, jak i stacjonarne, wykorzystując nowoczesne formy szkoleniowe, w tym gry symulacyjne oraz narzędzia coachingowe.
- Jej praktyka trenerska opiera się na 16-letnim doświadczeniu w pracy rozwojowej oraz 12-letnim doświadczeniu biznesowym, co sprawia, że jej szkolenia są nie tylko merytoryczne, ale i praktyczne.
- Posiada duże doświadczenie w pracy z branżą budowlaną, produkcyjną, logistyczną i transportową, finansową oraz z sektorem publicznym, energetycznym, naukowym.
SPECJALIZACJA/PROWADZONE TEMATY SZKOLENIOWE:
Menedżerskie
- Zarzadzanie zespołem.
- Od specjalisty do menedżera.
- Budowanie zaangażowania pracowników.
- Motywowanie zespołu.
- Zarzadzanie 3.0 dla branży IT.
- Budowanie autorytetu lidera.
- Skuteczne delegowanie uprawnień i budowanie odpowiedzialności.
- Udzielanie informacji zwrotnej w modelu angażującym.
- Prowadzenie trudnych rozmów.
- Prowadzenie rozmów rozwojowych.
- Coaching i rozwijanie pracowników.
- Obszar związany z inteligencja emocjonalną i radzeniem sobie ze stresem liderów.
- Komunikacja i współpraca w zespole.
- Różnorodność w zespole.
- Pokolenia X,Y,Z – jak z nimi pracować i motywować.
- Rozwiązywanie konfliktów w zespole.
- Zarządzanie zespołem rozproszonym.
- Obszar związany ze zmianami w organizacji, ich wdrażaniu, komunikowaniu, motywowaniu i zarzadzaniu zespołem w zmianie.
- Asertywność szefa.
Specjalistyczne
- Komunikacja i rozwiązywanie konfliktów.
- Profesjonalna obsługa klienta.
- Efektywność osobista.
- Zarządzanie czasem.
- Odporność psychiczna.
- Asertywność.
- Komunikacja wewnętrzna.
- Trudne sytuacje, czy trudni klienci.
- Obszar związany z budowaniem i wzmacnianiem odporności psychicznej, pewności siebie, radzenia sobie ze stresem i zarzadzania emocjami.
- Style osobowości DISC.
- Obsługa klienta.
- Typologia klientów DISC.
KWALIFIKACJE:
- W trakcie kursu TSR – pierwszy stopień.
- Absolwentka studiów podyplomowych Psychologia pozytywna na WSB Merito.
- Jest certyfikowaną konsultantką narzędzia DISC D3™.
- Jest certyfikowaną konsultantką MTQ, narzędzia psychometrycznego, mierzącego poziom odporności psychicznej.
- Ukończyła 8-tygodniowy kurs MBSR (Mindfulness-Based Stress Reduction).
- Ukończyła filologię polską na Uniwersytecie Wrocławskim oraz studia podyplomowe „Zarządzania Zasobami ludzkimi” Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
- Ukończyła Szkołę Trenerów „METRUM” i studia podyplomowe „Zarządzanie zespołem sprzedaży” Akademii Leona Koźmińskiego.
- Ukończyła roczną Szkołę Inteligencji Emocjonalnej.
STYL PRACY/STOSOWANE METODY SZKOLENIOWE:
Do projektowania procesów rozwojowych stosuje DISC D3™ (DISC/ TEAMS/ VALUES) – trójwymiarowe, potężne i kompleksowe narzędzie oceny, łączące w sobie analizę stylu komunikacji, odporności na stres oraz preferowane role w zespole i wartości w miejscu pracy. Uczestnicy programów rozwojowych mogą dzięki temu pracować nad swoim rozwojem według zasady: „Otrzymuję to, czego potrzebuję, w taki sposób, jaki jest dla mnie najbardziej odpowiedni”.
W swojej roli trenerskiej, podczas pracy z grupami kieruje się praktyczną wiedzą zdobytą w czasie pracy w międzynarodowych korporacjach. Jej misją w uprawianiu trenerstwa jest łączenie praktyki z wiedzą merytoryczną i umieszczanie jej w konkretnych sytuacjach biznesowych.
Aktywnie prowadzi warsztaty w formule on–line. Na sali szkoleniowej pracuje w oparciu o nowoczesne formy szkoleniowe, jakimi są gry szkoleniowe. W pracy z klientem aktywnie wykorzystuje metody coachingowe.
WYBRANI KLIENCI TRENERKI:
ING Bank Śląski S.A., Akzo Nobel Car Refinishes Polska Sp. z o.o., Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A., Astor, Amplus, Aster SP. z o.o., Aviko Sp. z o.o., Bibby Financial Services Sp. z o.o., BP INSTAL, Crowley Data Poland, Energa, Eko Cykl Organizacja Odzysku Opakowań S.A., Frosta, Gemalto, Interia, InterRisk S.A., Kredyt Lease S.A., Lava Group, Lidex Sp. z o.o., Moore Stephens Polska, MPWIK S.A. (Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A.), Nikon, NBP, PANDA Sp. z o.o., Paradyż, PGNIG, PNO Sp. z o.o., Polfa Warszawa S.A., PWN, Rehab Enterprises Limited Sp. z o.o., Rosti Poland Sp. z o.o., SELVITA S.A., SKOK, Taxpress S.C., Travel Express Sp. z o.o., UDT, Wydawnictwo C.H. Beck, ZETKAMA S.A., ZUS, MAHLE Behr Ostrów Wlkp. Sp. z o.o., PolyOne Poland Manufacturing Sp. z o.o., Przedsiębiorstwo Przemysłu Drzewnego PPD Sp. z o.o., Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, Pepsico, Bystronic, Warsaw Concierge Group Sp. z o.o., Fundacja DKMS, PROFBUD, Freightliner PL, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumenta, Uniwersytet Medyczny w Białymstoku, PZU Pomoc S.A., Agencja Reklamowa RADNA Sp. z o.o., NASK – Państwowy Instytut Badawczy, ASERTO Sp. z o.o. Sp. k., CTM Advisory Sp. z o.o., Accenture, MTC Polska Sp. z o.o., Kancelarie Chałczyńscy, Footstepscentre, Aventus Group, Pfleiderer, Alior, Bystronic, Sąd Rejonowy, Raben Logistics Polska, PGE Polska Grupa Energetyczna, Solano, CIECH, Komex, INFOR PL, EVER Cleaning, DPD, Reckitt Benckiser (Production) Poland, PORR, H+H Polska, PMM GROUP, Mleczarnia Turek, PeKaO, Job Impulse, Strabag, Veolia, Petstore, Nowa Era, Artifex, Pradera, Lasy Państwowe, EQUES INVESTMENT Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych S.A., DSM Niepruszewo, BILLON, Telemond, E-NET.com, Cundall, NKT, CMC Poland, CFE, Centrum Obsługi Administracji Rządowej, BGK, Uniwersytet Medyczny w Lublinie.