Rozwój kompetencji uczestników szkolenia w zakresie prowadzenia rozmów oceniających z pracownikami w szczególności:
Uczestnicy nabędą wiedzę o:
Uczestnicy nabędą umiejętności:
Uczestnicy pogłębią kompetencje związane z:
1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby oraz oczekiwania szkoleniowe i dopasujemy do nich propozycję programu szkolenia.
3. Przebieg projektu zostanie możliwie elastycznie dostosowany do realiów i możliwości Twojej organizacji.
4. Do przeprowadzenia Twojego projektu zarekomendujemy odpowiedniego Trenera, bazując na jego doświadczeniu zawodowym, praktyce tematyki szkolenia, wykształceniu i stylu trenerskim.
5. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.
6. Na każdym etapie projektu, masz możliwość konsultacji z trenerem.
7. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.
8. Szkolenie zostanie przeprowadzone w wysoce interaktywnej formie warsztatowej.
9. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.
10. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.
Prowadzenie ocen pracowniczych
Wprowadzenie do szkolenia.
Moduł I. Znaczenie informacji zwrotnej w zarządzaniu zespołem i budowaniu autorytetu przełożonego.
Moduł II. Budowanie kompetencji prowadzenia spotkania na typie osobowości kierownika i brygadzisty.
Moduł IV. Tworzenie i zastosowanie scenariusza rozmowy
Moduł V. Czynniki motywujące pracownika.
Moduł VI. Metody chwalenie i korygowania pracownika.
Moduł VII. Metodach tworzenia celów.
Moduł VIII. Podstawowe błędy w prowadzeniu rozmowy i poznają metody na ich zniwelowanie.
Moduł IX. Metody radzenia sobie z trudnymi sytuacjami podczas rozmowy okresowej
Podsumowanie szkolenia wraz z indywidualnym oraz zespołowym planem działania.
Czas trwania: 1 dzień
Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)
Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.
Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.
Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.
Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.
Szkolenia z zakresu prowadzenia ocen pracowniczych firma Human Skills miała przyjemność przeprowadzić dla pracowników firm tj.: Agencja Rynku Rolnego, Główny Urząd Statystyczny, Ministerstwo Gospodarki, Euler Hermes Collection.
Zadzwoń do nas
Napisz do nas
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.