Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Filter by Categories
AGNIESZKA JARZĘBOWSKA
AGNIESZKA NADSTAWNA
AGNIESZKA OLEJNIK
AGNIESZKA SCHMIDT
ANDRZEJ MIKA
ANETA DREKSLER
ANNA GUCWA
BEATA WIERNICKA-BEŁZ
DANIEL BINDA
DOMINIKA MACIEJAK
DOROTA SZCZEŚNIAK-KOSIOREK
EDYTA MADEJ
ELŻBIETA UŁASIEWICZ
EWA GLAJZER
EWA HARTMAN
EWA STRZYŻEWSKA
IWONA FIRMANTY
IWONA GOLONKO
IWONA KUNACH
JOANNA FRĄCZEK-BRODA
JOANNA ZIĘTARA
KAMILA JAKUBOWSKA
KATARZYNA BĄKOWICZ
KATARZYNA BŁAŻEJEWSKA – STUHR
KATARZYNA LEWANDOWSKA
KOMPETENCJE INTERPERSONALNE
MACIEJ ŚCIBOR
MAGDALENA HONORY
MAŁGORZATA KARCZEWSKA
MAŁGORZATA SYPNIEWSKA
MARCIN WŁADYSŁAW SOBOTA
MAREK JURKIEWICZ
MAREK NAUMIUK
MARTA ORZEŁ
MIROSŁAWA TKACZUK
MONIKA FIRMANTY NAUWELARES
MONIKA KANTOWICZ-GDAŃSKA
MONIKA KLIBER
PIOTR WIŚNIEWSKI
REGINA MAY
RENATA WRONA
SPRZEDAŻ / NEGOCJACJE / OBSŁUGA KLIENTA
SPRZEDAŻ, NEGOCJACJE, OBSŁUGA KLIENTA
SZKOLENIA DLA MENEDŻERÓW
SZKOLENIA HUMAN RESOURCES/ DZIAŁ HR
SZKOLENIA PRAWNE
SZKOLENIA STANOWISKOWE
TATIANA MINDEWICZ-PUACZ
TOMASZ BIERNACKI
TOMASZ ZEGARSKI
Trenerzy
Uncategorized
URSZULA FIRMANTY
WOJCIECH ZEZULA
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE, KREOWANIE WIZERUNKU
WYSTĄPIENIA PUBLICZNE/ KREOWANIE WIZERUNKU
ZAAWANSOWANE NEGOCJACJE ZAKUPOWE I KUPIECKIE
ZARZĄDZANIE PROJEKTAMI

Budowanie zaangażowanych zespołów

Nowoczesne technologie, takie jak automatyzacja procesów, digitalizacja i wydajne narzędzia zdalnej komunikacji, wkraczają we wszystkie obszary biznesu. Ciągle jednak najważniejszym czynnikiem sukcesu są ludzie: ich kreatywność i zaangażowanie. Szczególną rolę odgrywa umiejętność współpracy w zespole i motywowania jego członków do realizacji wspólnych celów.

Cele i Korzyści

Cele szkolenia:

  • Zdiagnozować poziom rzeczywistej współpracy w zespole i jej możliwy potencjał.
  • Zbudować lepsze relacje z interesariuszami i członkami zespołu.
  • Zweryfikować i usprawnić organizację pracy zespołu.
  • Zapewnić właściwe monitorowanie i kontrolę działań  we współpracy z członkami zespołu.
  • Rozpoznawać typy osobowości współpracowników dopasować style komunikacji.
  • Promować identyfikację członków zespołu z celami organizacji.
  • Wzmocnić synergię i efektywność zespołu.

Program Szkolenia

Budowanie zaangażowanych zespołów

  • Program, formę szkolenia oraz agendę godzinową dopasowujemy do potrzeb szkoleniowych Klienta.

Rozpoczęcie szkolenia, ustalenie kontraktu, omówienie celów szkolenia i potrzeb uczestników.

Moduł I. Wprowadzenie.

  • Definicja Zespołu.
  • Warunki dobrej współpracy w kontekście Misji i celów organizacji.
  • Informacja zwrotna w Zespole – ćwiczenie.
  • Jak postrzegasz Twój Zespół – metafory.

Moduł II. Atrybuty członka zespołu.

  • Kompetencje, kwalifikacje i wiedza.
  • Doświadczenie zawodowe.
  • Preferencje osobowościowe.
  • Potencjał i automotywacja.

Moduł IV. Warunki dobrej współpracy w zespole.

  • Zgodność celów (indywidualnych, zespołowych i organizacyjnych).
  • Wzajemna wiedza o sobie (w kontekście indywidualnych atrybutów członków zespołu).
  • Postawy i wspólne wartości.
  • Współdziałanie (w realnych sytuacjach w pracy).

Moduł V. Organizacja pracy zespołu.

  • Atrakcyjność celów zespołu w kontekście celów indywidualnych.
  • Macierz zadań i odpowiedzialności w strukturze hierarchicznej.
  • Listy zadań i role w projektach zwinnych.
  • Metody monitorowania i kontroli wyników.

Moduł VI. Efektywność indywidualna członka zespołu.

  • Percepcja –  różne postrzeganie ludzi i otoczenia biznesowego.
  • Preferencje – subiektywne podejście do zadań i ludzi.
  • Identyfikacja mocnych i słabych stron.
  • różne podejścia do realizacji zadań.

Moduł VII. Mapa Zespołu.

  • Wymiar kompetencji.
  • Wymiar motywacji i zaangażowania.
  • Wymiar typu osobowości.
  • Różnice kulturowe.
  • Rozpoznawanie stylów poznawczych w kontaktach ze współpracownikami.
  • Obszary funkcjonowania zespołu, które wymagają więcej uwagi.
  • Akomodacja zachowań wobec członków zespołu.

Moduł VIII. Analiza interesariuszy.

  • Definicja interesariusza wewnętrznego i zewnętrznego.
  • Pozyskiwanie informacji o celach i oczekiwaniach interesariuszy.
  • Mapowanie interesariuszy.
  • Wywieranie wpływu.

Moduł IX. Budowanie lepszej komunikacji.

  • Udzielanie informacji zwrotnej (metoda 4P).
  • Informacja zwrotne od zespołu  – obszar mocnych i słabych stron.
  • Zasady komunikacji z różnymi osobowościami.
  • Kluczowe wartości, które wnoszą do Zespołu wszyscy jego Członkowie.
  • Tworzenie praktycznych planów komunikacji wg metody „Kontynuuj, Start, Stop”.

Moduł X. Kultura organizacyjna  zespołu.

  • Model efektywności zespołu: Proces, Koncentracja, Synchronizacja, Klimat.
  • Fundamenty pracy zespołowej wg Patrick’a Lencioni’ego: Zaufanie, Twórczy konflikt, Zaangażowanie, Odpowiedzialność, Dbałość o wyniki.
  • Dyskusja kierowana na temat współpracy w zespołach i kultury organizacyjnej.

Podsumowanie szkolenia, Osobiste Plany Działania.

Czas szkolenia: 2 dni

Eksperci

METODY SZKOLENIA

Activity Based Learning

Szkolenie jest prowadzone zgodnie z cyklem Kolba oraz zgodnie z metodą ABL (Activity Based Learning)

Ćwiczenia

Uczestnicy będą brali udział w aktywizujących ćwiczeniach poprzedzonych niezbędnym wprowadzeniem teoretycznym.

Feedback

Uczestnicy będą mieli również możliwość autodiagnozy oraz otrzymają feedback od trenera.

Pełna Aktywizacja

Trener będzie przedstawiał merytorykę zgodnie z 3 kanałami przekazu informacji – wzrok, ruch, słuch.

Dyskusja

Panel dyskusyjny, ćwiczenia grupowe i indywidualne, prezentacja, odgrywanie ról, analiza przypadków i filmów poglądowych.

Opinie o Szkoleniu

Klienci

Szkolenia z zakresu zarządzani zespołem firma Human Skills miała przyjemność prowadzić m.in. dla Uczestników z takich firm i instytucji jak: Vestas Polska Sp. z o.o., Kancelaria Sejmu, Kapsch Telematic Services Sp. z o.o., Grupa Lux Med., OLX Polska, Kontekst Sp. Z o.o., Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów, Stadler Sp.zo.o., Orsted Polska Sp. z o.o., Wojewódzki Sąd Administracyjny w Warszawie, Ministerstwo Środowiska, Metso Poland Sp. z o.o., Roche Diabetes Care Polska Sp. z o.o.; Ambasada Brytyjska.

Informacje organizacyjne

Jak tworzymy szkolenia dla firm ?

Analiza potrzeb szkoleniowych

Weryfikacja celów szkolenia

Zaprojektowanie programu szkolenia

Ustalenia logiczno – administracyjne

Realizacja szkolenia

5 powodów, dla których warto wybrać to szkolenie:

1. Wnikliwie zbadamy Twoje potrzeby szkoleniowe, a następnie dopasujemy do nich odpowiedniego Trenera oraz propozycję programu szkolenia.

2. Przydzielimy Ci opiekuna, który zapewni stałą opiekę merytoryczną i organizacyjną nad projektem.

3. Uczestnicy Twojego projektu otrzymają niezbędny pakiet materiałów szkoleniowych w atrakcyjnej formie.

4. W trakcie projektu gwarantujemy stosowanie przez Trenera różnorodnych metod i narzędzi szkoleniowych.

5. Twój projekt zakończymy szczegółowym raportem poszkoleniowym, wraz z ewaluacją i rekomendacjami na przyszłość.

gwarancja jakości human skills

Szkolenie - Budowanie zaangażowanych zespołów

ul. Widok 18/2, 00-023 Warszawa

(22) 224 21 95

603 906 655

biuro@humanskills.pl

Mogą Ci się również spodobać

Chcesz uzyskać atrakcyjne ceny dla pracowników swojej firmy?

Zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie? Skorzystaj z doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

(22) 224 21 95

Zadzwoń do nas

biuro@humanskills.pl

Napisz do nas

Skorzystaj z wiedzy i doświadczenia naszych ekspertów w bezpłatnej konsultacji:

ZADZWOŃ:

+48 (22) 224 21 95

+48 (22) 224 21 96

603 906 655

LUB WYPEŁNIJ FORMULARZ:

X