
Elementy sprzedaży i perswazji – szkolenie zamknięte – online oraz stacjonarne
Zamów szkolenie dla Twojej firmy, które podniesie umiejętności efektywnego prowadzenia rozmów z przyszłymi klientami firmy.
Zamów szkolenie dla Twojej firmy, które podniesie umiejętności efektywnego prowadzenia rozmów z przyszłymi klientami firmy.
Zamów szkolenie. Zamiast tworzyć globalne modele zachowań, szkolenie STRUCTOGRAMu® skupia się na indywidualizmie uczestników. Dzięki temu, mogą oni poznać swój potencjał i w pełni go wykorzystywać. Uczestnicy uczą się jak rozwijać swoją autentyczność zgodnie z naturą.
Zamów szkolenie. Praktyka codzienna pokazuje, że kompleksowe kompetencje zawodowe są niezwykle istotne dla rynku, ale to właśnie kompetencje dotyczące pracy z innymi ludźmi są niezbędne w zarządzaniu, relacjach, komunikacji, oczekiwaniach, a także dokonywaniu zmian i podejmowaniu decyzji.
Zamów szkolenie. Sukcesywna sprzedaż opiera się na założeniu, że sprzedawca rozpozna indywidualne potrzeby klienta, które skłonią go do dokonania zakupu, jak również zaproponuje najodpowiedniejsze, a co za tym idzie, najefektywniejsze korzyści dla indywidualnego klienta.
Zamów dla swojego zespołu sprzedżowego kompleksowe szkolenie niezbędne dla każdego sprzedawcy oraz handlowca
Zamów szkolenie dla Twoich pracowników aby pozyskali widzę jak kreować wizerunek profesjonalisty i zachowywać się według zasad savoir vivre panujących w pracy.
Zamów szkolenie dla Twoich pracowników aby pozyskali sprawdzoną wiedzę jak budować wizerunek profesjonalisty i uniknąć biznesowego „faux pas” w kontaktach z klientami
Zamów szkolenie dla Twoich pracowników pracujących zdalnie aby poznali Program Miro, który umożliwia wspólną pracę na wirtualnym biurku zarówno w kameralnym gronie, jak i w dużych zespołach.
Zamów szkolenie dla Twoich pracowników aby poznaj swój styl DISC/ kolor osobowości, styl postrzegania, styl działania by zwiększyć ich efektywność zawodową, komunikację interpersonalną aby budowali świadomie współpracę zespołową.
Zamów szkolenie dla Twoich pracowników z zakresu trening emisji głosu i poprawnej wymowy. Szkolenie jest szczególnie dedykowane dla stanowisk, na których kontakt z klientem jest szczególnie ważny – działy obsługi klienta, działy sprzedaży, działy windykacji, działy trenerów wewnętrznych jak również działy wspierajace wewnątrz firmy czy też kadra menedżerska.
Zamów szkolenie dla Twoich pracowników z zakresu personal branding czyli kreowania wizerunku wewnątrz organizacji. Szkolenie szczególnie polecamy kadrze menedżerskiej, specjalistom oraz pracownikom, na których stanowiskach jest szczególnie ważny wizerunek.
Zamów szkolenie dla Twojego zespolu z zakresu profesjonalnego prowadzenia prezentacji biznesowych z wykorzystaniem prezentacji power point.
Zamów szkolenie dla Twojego zespołu sprzedaży aby poznali sprawdzone praktyki poszukiwania i nawiązywania współpracy z klientami
Zamów szkolenie dla Twojego zespołu zajmującego się obsługą klienta any pozyskali praktyczne umiejętnosći jak modelować postawy wobec klientów, jak współpracować zespołowo, jakrozwiązywać trudne sytuacje i radzić sobie z konfliktem i stresem. Szkolenie z wykorzystaniem gier.
Zamów szkolenie dla Twojego zespołu z zakresu psychologii negocacji aby poznali niezbędną wiedzę taktyk w negocjacjach oraz przećwiczyli praktyczne umiejętności prowadzenia rozmów z sukcesem.
Zamów szkolenie dla Twoich pracowników działów sprzedaży, obsługi klienta, finansów oraz działów windykacji aby pozyskali umiejętności prowadzenia pro-klienckich windykacji.
Zamów szkolenie dla Twoich pracowników jak stosować etyczną perswazję oraz bronić się przed manipulacjami.
Zamów szkolenie dla Twoich pracowników, którzy uczestniczą w negocjacjach aby pozyskali umiejętności skutecznego negocjowania oraz reagowania na chwyty rozmówców.
Zamów szkolenie dla Twoich pracowników z zakresu asertywności, dzięki któremu pozyskają wiedzę jak być asertywnym, pewnym siebie i bronić się przed manipulacjami ze strony otoczenia.
Zamów szkolenie dla Twojego zespołu z zakresu prowadzenia profesjonalnych spotkań dzięki któremy pozyskają wiedzę czy każda wideokonferencja jest potrzebna i czy musi tyle trwać
Zamów szkolenie dla Twojego zespołu z negocjacji zakupowych o wiedzy KPI kupca, kupieckich technikach negocjacyjnych, metodach analizy rynku i ścieżce decyzyjnej klienta korporacyjnego.
Zamów szkolenie dla Twoich pracowników aby poznali skuteczne techniki prowadzenia rozmów i wzmocnili swój styl ich prowadzenia.
Zamów szkolenie dla Twoich pracowników z zakresu obsługi reklamacji aby zdobyli wiedzę, konkretne wskazówki oraz sprawdzone praktyki jak poradzić sobie z trudnym klientem czy też trudną sytuacją.